Kan ikke huske om den har været her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver I julegaver til jeres børns "voksne";o)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.224 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Honningblomst

Men kunne godt tænke mig at høre om i giver gaver til dp, vs, bh, skole, sfo osv...
knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Stumpen

Mathildes dagplejemor får julegave af Mathilde, men havde hun gået i vuggestue, så nej, så derfor kommer hun heller ikke til at give hendes fremtidige pædagoger julegaver...

Anmeld

27. oktober 2008

Mimic

Ja vi giver altid DP en lille ting, både til jul og fødselsdag, lige så vidt som hun giver en ting til de børn hun har til dagligt.
synes det er så hyggelig en tradition, de gør jo et stort arbejde i det daglige med de små guldklumper

fra linda

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Mathildes dagplejemor får julegave af Mathilde, men havde hun gået i vuggestue, så nej, så derfor kommer hun heller ikke til at give hendes fremtidige pædagoger julegaver...

Må jeg spørge dig om hvorfor du ikke ville give noget i vs??

Anmeld

27. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Må jeg spørge dig om hvorfor du ikke ville give noget i vs??

Jeg ser dp som meget mere intimt.. Mathilde bliver knyttet til Lotte på en måde, som hun ikke ville gøre til pædagoger i en vs/bh, da der er flere voksne at gå til og flere børn at passe..
Det er bare faldet mig naturligt at Lotte skulle have, men vs er en institution og ikke nær så hjemligt/privat/intimt agtigt...

Jeg får mig ikke formuleret som jeg gerne vil, men måske forstår min pointe med mit valg..

Anmeld

27. oktober 2008

Bastian

Rebekkas dagplejer får et gavekort til bif med hele familien. Williams børnehavepersonale får en stor æske chokolade med mindre jeg finder på noget mere kreativt, som de kan dele.

Anmeld

27. oktober 2008

Pia.

Ja det gør jeg helt sikkert... Til ALLE SAMMEN.... - og jeg har altid gjort det, jeg sætter stor pris på det de gør for mine børn og vil gerne vise dem det ved at give dem en lille ting til jul... - Det betyder rigtig meget, det ved jeg selv...

Det er tanken der tæller, så for jer der syntes I ikke vil bruge penge på det, så kan et sødt kort gøre meget

Knus Pia

Anmeld

27. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Ja det gør jeg helt sikkert... Til ALLE SAMMEN.... - og jeg har altid gjort det, jeg sætter stor pris på det de gør for mine børn og vil gerne vise dem det ved at give dem en lille ting til jul... - Det betyder rigtig meget, det ved jeg selv...

Det er tanken der tæller, så for jer der syntes I ikke vil bruge penge på det, så kan et sødt kort gøre meget

Knus Pia

Lige mine ord...

Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Jeg havde slet ikke overvejet det, men da emnet var oppe sidst besluttede jeg mig for at pædagogerne i vuggeren da bestemt skal have et eller andet. Evt. en lækker kurv med frugt og chokolade eller noget.

Anmeld

27. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg giver dem ikke noget, ikke fordi jeg ikke vil men har ikke råd og de er ret mange.

Har jo en søn i VG hvor de er 5
En søn i BH hvor de er 6-7
En søn i skole + sfp hvor de tilsammen er 10
En søn i klub hvor de er 5

Så puuuha det ville være mange gaver, men de får noget når mine børn stopper og havde mine børn gået i DP ville jeg helt sikkert have købt noget til DP moren

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.