Kan ikke huske om den har været her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

Honningblomst

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg giver dem ikke noget, ikke fordi jeg ikke vil men har ikke råd og de er ret mange.

Har jo en søn i VG hvor de er 5
En søn i BH hvor de er 6-7
En søn i skole + sfp hvor de tilsammen er 10
En søn i klub hvor de er 5

Så puuuha det ville være mange gaver, men de får noget når mine børn stopper og havde mine børn gået i DP ville jeg helt sikkert have købt noget til DP moren

Hilsen

Lotte

Jeg giver en samlet og ikke noget vildt...en til hver bh stue og en til skole og en til sfo 2....og så en lille ting til de to trænere til håndbold, på hver af drengenes hold...de gør et stort stykke arbejde...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Miamaja

har stemt aldrig taenkt over da han bliver passet af mama, saa jeg skulle maske give mig selv en gave for flot udfort arbejde

ville sikkert give en gave til den paedagog han er gladest ved som en saetter pris paa dig hilsen, nar den tid kommer

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Meget interessant emne!!

Jeg ville gerne give vuggestuen, men ved ikke lige, hvordan jeg skal få det gjort!!
De er 3 stuer, hvor mine børn er på de 2 stuer. Men pædagogerne fra den 3. stue ser mine børn også, da de nogle gange hjælper til på deres stuer.

Rundt regnet er de 15 pædagoger/medhjælperer/vikarer inkl. leder, som mine børn har kontakt med, fordelt på de 3 stuer.

Hvad pokker skal jeg give dem...det skal jo heller ikke være noget stort, men jeg syntes jo også de gør et stort stykke arbejde for mine børn og jeg er meget glad for stedet.
Nogen der har en idé til en samlet gave??

Lone - som er alt for tidligt oppe pga børnene har ondt i tænderne!!

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Meget interessant emne!!

Jeg ville gerne give vuggestuen, men ved ikke lige, hvordan jeg skal få det gjort!!
De er 3 stuer, hvor mine børn er på de 2 stuer. Men pædagogerne fra den 3. stue ser mine børn også, da de nogle gange hjælper til på deres stuer.

Rundt regnet er de 15 pædagoger/medhjælperer/vikarer inkl. leder, som mine børn har kontakt med, fordelt på de 3 stuer.

Hvad pokker skal jeg give dem...det skal jo heller ikke være noget stort, men jeg syntes jo også de gør et stort stykke arbejde for mine børn og jeg er meget glad for stedet.
Nogen der har en idé til en samlet gave??

Lone - som er alt for tidligt oppe pga børnene har ondt i tænderne!!

Godmorgen søde Lone...
Jeg gav et kilo Anthon Berg chokolade sidste år til Bertrams stue og de blev meget glade for jeg tænkte på dem og så fik de et billede af Bertram med en julehilsen på. Billedet stod nogle dage foran chokalden inden på stuen så alle kunne se det og det var Bertram meget stolt over...senere blev billedet hængt op og det gjorde ham ikke mindre stolt...det er jo ikke bare det at give for at give, men vi lærer jo også vores børn noget om det...synes slet ikke det er skidt at være taknemmelig og anerkende andre mennesker...ikke dermed sagt man ikke kan det uden en gave, men tror du forstår.
Men der er jo mange muligheder for en lækker gave....lidt speciel kaffe,te og småkager kunne du også...
Nå,men det var lige hvad jeg har gjort...
Knus og dejlig dag...

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

Godmorgen søde Lone...
Jeg gav et kilo Anthon Berg chokolade sidste år til Bertrams stue og de blev meget glade for jeg tænkte på dem og så fik de et billede af Bertram med en julehilsen på. Billedet stod nogle dage foran chokalden inden på stuen så alle kunne se det og det var Bertram meget stolt over...senere blev billedet hængt op og det gjorde ham ikke mindre stolt...det er jo ikke bare det at give for at give, men vi lærer jo også vores børn noget om det...synes slet ikke det er skidt at være taknemmelig og anerkende andre mennesker...ikke dermed sagt man ikke kan det uden en gave, men tror du forstår.
Men der er jo mange muligheder for en lækker gave....lidt speciel kaffe,te og småkager kunne du også...
Nå,men det var lige hvad jeg har gjort...
Knus og dejlig dag...

Hej Søde 60.png

Tak for dit svar 60.png

Hmm...ja, chokolade....men jeg tænker bare lidt på, at de i vuggestuen har en kostpolitik, som hedder absolut intet slik og chokolade. Det gælder jo selvfølgelig børnene, men måske det er lidt forkert at give pædagogerne chokolade så........!!
Så skulle det selvfølgelig være en dåse småkager...men syntes bare ikke det er lige så lækkert!!

Til deres juletræsfest har jeg lovet at bage kage, men det er jo ikke kun til pædagogerne!

Hvornår giver I julegaverne?? Jeg regner med de fleste går på ferie den 19. dec., så det skal jo gerne være lidt inden....

Lone - hyggeligt at høre fra dig igår

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Hej Søde 60.png

Tak for dit svar 60.png

Hmm...ja, chokolade....men jeg tænker bare lidt på, at de i vuggestuen har en kostpolitik, som hedder absolut intet slik og chokolade. Det gælder jo selvfølgelig børnene, men måske det er lidt forkert at give pædagogerne chokolade så........!!
Så skulle det selvfølgelig være en dåse småkager...men syntes bare ikke det er lige så lækkert!!

Til deres juletræsfest har jeg lovet at bage kage, men det er jo ikke kun til pædagogerne!

Hvornår giver I julegaverne?? Jeg regner med de fleste går på ferie den 19. dec., så det skal jo gerne være lidt inden....

Lone - hyggeligt at høre fra dig igår

Hos os er der også en meget streng kostpolitik, de må ikke engang få kage til den engagementer der er...så ja, måske det er et lidt skidt signal at sende...men en kurv med lidt forskellige kaffe og te fra en specielbutik, det er jo altid lækkert...
Jeg gav det en uge før jul eller der omkring...
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

Anne

Miamaja skriver:

har stemt aldrig taenkt over da han bliver passet af mama, saa jeg skulle maske give mig selv en gave for flot udfort arbejde

ville sikkert give en gave til den paedagog han er gladest ved som en saetter pris paa dig hilsen, nar den tid kommer

Miamaja hermed får du en gave af mig, fordi du passer din smukke unge så godt. De øjne stråler af lykke, og det er da ene og alene din fortjeneste 60.png

Anmeld

28. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg har svaret ja, og det er helt selvfølgeligt for mig. Vores dp gør et kæmpe stykke arbejde, så selvfølgelig skal hun da have en julegave. Hvad vi finder på ved jeg ikke endnu. Det er første jul vi har barn i "institution" men da det f.eks. var påske gav vi dp et lækkert påskeæg.

Sofus skiftede dp for en måneds tid siden, da vi blev tilbudt en her i byen, og da vi ikke var 100% trygge ved den gamle dp. Den gamle dp fik et gavekort til brunch til hende og hendes familie.

- Det var i øvrigt det helt rigtige valg at skifte dp.

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Mikkels dagpleje får julegave af os... Eller det vil sige det er jo fra børnene hun får, men os der køber det.. Vi håber på at vi kan få alle 4 forældre med til at købe fælles gave igen i år, så kan vi købe for lidt mere og hun får en ting hun kan bruge....

Anmeld

28. oktober 2008

Kvindemin

Havde egentlig ikke tænkt over det.
Men hyggeligt, skal min dp'mor da også have

Hvad kan man så give?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.