Spørger her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Jeg har skyldt penge for vuggestue.

Jeg fik delvis friplads og betalte omkring 2000 kr om mdr... Det var så regnet forkert ud (vi endte med at tjene lidt mere end vi troede) og derfor kom vi til at skylde lidt penge.

Vi fik et brev og fik lavet en afdragsordning over 4 mdr hvor vi så betalte tilbage...

Så man kan også godt skylde hvor man ikke har valgt det fordi man ikke ville / kunne batale!

oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Sara.

Vingummien skriver:

oki

Synes også lige at den vinkel skulle ind over!

Anmeld

18. april 2011

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Synes også lige at den vinkel skulle ind over!

Ja helt sikkert

Anmeld

18. april 2011

dorthemus

Vingummien skriver:

Ja, burde man egentlig

Ja nu er jeg så pædagog og ville bestemt ikke bryde mig om at stå og lege bussemand og "afvise folk i døren"....det er ærligt talt ikke mit job

Anmeld

18. april 2011

Ina33

Vingummien skriver:

Jeg forstår ik helt, hvordan kan man skylde penge til f.eks vuggestue? For jeg trode ens barn røg ud af vuggestuen hvis man ikke betalte

Jeg sad netop og undrede mig over det samme. Og ærlig talt, så kan jeg ikke se det forkerte i at man i dette tilfælde ikke får børnepenge.

Anmeld

18. april 2011

LinLin

Jeg har skyldt penge for pasning fordi jeg ikke havde fået rettet min indkomst og derfor havde fået for meget udbetalt til friplads....

Anmeld

18. april 2011

Vingummien

dorthemus skriver:

Ja nu er jeg så pædagog og ville bestemt ikke bryde mig om at stå og lege bussemand og "afvise folk i døren"....det er ærligt talt ikke mit job

Har fået mere lys på det

Anmeld

18. april 2011

LinLin

lærkes_mor skriver:

Jeg har skyldt penge for vuggestue.

Jeg fik delvis friplads og betalte omkring 2000 kr om mdr... Det var så regnet forkert ud (vi endte med at tjene lidt mere end vi troede) og derfor kom vi til at skylde lidt penge.

Vi fik et brev og fik lavet en afdragsordning over 4 mdr hvor vi så betalte tilbage...

Så man kan også godt skylde hvor man ikke har valgt det fordi man ikke ville / kunne batale!

Det samme her

Anmeld

18. april 2011

dorthemus

Vingummien skriver:

Har fået mere lys på det

Anmeld

18. april 2011

Sara.

DAs mor skriver:

Det samme her

skulle lige til at skrive det samme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.