Hvorfor får jeg så ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

hekran

Anonym skriver:

Når jeg har haft en dag, hvor jeg har gået en del, så for jeg så frygtelig ondt nederst i ryggen. Enten over højre eller venstre balle. Så jeg til sidst må vralte afsted som en eller anden idiot. Første gang det skete og jeg spurgte herinde var der flere der sagde, at det nok bare var en nerve i klemme. Men det sker HVER gang jeg har gået meget nu! Fx i dag. Sølle 3 kilometer på gåben, det kunne kroppen åbenbart ikke klare. Suk Har nu virkelig ondt nederst i ryggen over højre balle.

Er næsten halvvejs i graviditeten.

Det kunne mere lyde som at iskiasnerven sidder i klemme. Jeg ville ringe til lægen, fordi en henvisningen til fysioterapi hjælper på det. De kan nogle tricks 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Det kunne mere lyde som at iskiasnerven sidder i klemme. Jeg ville ringe til lægen, fordi en henvisningen til fysioterapi hjælper på det. De kan nogle tricks 

Tror du alligevel det, når det ikke er der normalt, men kun når jeg har gået langt?

Anmeld

18. april 2011

hekran

Anonym skriver:

Tror du alligevel det, når det ikke er der normalt, men kun når jeg har gået langt?

tja, det er nok ikke til at mig at vide, men jeg ville uden tvivl ringe til lægen og få den henvisning. Det er det eneste du i virkeligheden kan gøre, så ring ring i morgen tidlig, så du kan få lidt hjælp til det 

Anmeld

18. april 2011

Deka11

channie-g skriver:

hold da op det var tidligt... det nemlig fordi jeg kan genkende lidt af de tinge der bliver skrevet men troede bare det var nmig der var pylleret da jeg kun er uge 12. troede ikke det var muligt så tidligt

Ja, det er meget tidligt, men kan godt lade sig gøre desværre.

Men jeg synes da at du skulle tage og gå til lægen og få det undersøgt. De kan henvise til en fysioterapeut, hvis det skulle være det. Det er med at få gjort noget ved det, så tidligt som muligt. Men jeg håber godt nok ikke for dig at det er det du døjer med, men at det "bare" er bækkensmerter. 

Anmeld

19. april 2011

channie-g

Deka11 skriver:

Ja, det er meget tidligt, men kan godt lade sig gøre desværre.

Men jeg synes da at du skulle tage og gå til lægen og få det undersøgt. De kan henvise til en fysioterapeut, hvis det skulle være det. Det er med at få gjort noget ved det, så tidligt som muligt. Men jeg håber godt nok ikke for dig at det er det du døjer med, men at det "bare" er bækkensmerter. 

tror lige jeg ringer til min læge her engang senere og høre hvad de tænker... håber bare ikke det er det, har en veninde der havde det igennem sin graviditet og hun døjer stadig med smerter efter fødsel...

Anmeld

19. april 2011

Deka11

Ja, det hører man desværre også om.  Håber godt nok at det vil gå væk ved fødslen. 

Men det lyder som en god idé at kontakte lægen. Krydser fingre for at det ikke er bækkenløsning, du har fået.

Anmeld

19. april 2011

Deka11

channie-g skriver:

tror lige jeg ringer til min læge her engang senere og høre hvad de tænker... håber bare ikke det er det, har en veninde der havde det igennem sin graviditet og hun døjer stadig med smerter efter fødsel...

Fik ikke trykket på knappen for at citere dit indlæg, men svaret er skrevet lige over det her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.