MariaE skriver:
nu er der jo pokkers mange halvvejs der IKKE kan gå 3 km....så mon ikke det hele handler om at du bare ikke skal gå så meget og lige mærke efter hvad din krop rent faktisk synes er ok. Graviditet er som alle ved ikke ebn sygdom, men for at det ikke skal blive det skal man sgu lytte til sin krop. Vi kunne alle rende rundt med BL hvis ikke vi aflæste kroppens signaler i stedet for at ignorer dem. SÅ; slap af, lade være med at trave rundt unødigt, svøm og alle de andre gode råd. ER det jobbet så få andet arbejde anvist så længe eller spørg om noget kan gøre siddend eog kan det ikke det, så evt gå lidt ned i tid.
Ellers ender du som en af de utallige der bliver sygemeldt....trods det at graviditet ikke er sygdom:-)
Heldigvis har jeg ret simpelt liv, eller hvad man siger. Er studerende med 5 timers undervisning om ugen. Fra i dag har jeg faktisk kun 3 timer om ugen, så jeg er jo bare hjemme resten af tiden og læser.. Synes bare det er hårdt kroppen er på tværs, for solen skinnede så meget, så jeg tænkte jeg lige kunne gå hjem i stedet for at tage bussen, men det må jeg bøde for, for det gør eddermame ondt i ryggen pt. Men ja, man skal vel bare lære, at man ikke kan det samme som før!
Anmeld