Hvorfor får jeg så ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

channie-g

hvor tidligt kan man få bækkenløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

Som regel fra midten af graviditeten, men nogen får det allerede i første trimester..

Anmeld

18. april 2011

Deka11

channie-g skriver:

Jeg fik det konstateret i 10. uge. Jeg havde også forventet at jeg nok ville få det, da jeg døjer med løse led i forvejen. Og er da også blevet sygemeldt nu, hvor jeg er i 20. uge.

Min veninde fik det konstateret allerede i uge 8.

Anmeld

18. april 2011

Deka11

Anonym skriver:

Når jeg har haft en dag, hvor jeg har gået en del, så for jeg så frygtelig ondt nederst i ryggen. Enten over højre eller venstre balle. Så jeg til sidst må vralte afsted som en eller anden idiot. Første gang det skete og jeg spurgte herinde var der flere der sagde, at det nok bare var en nerve i klemme. Men det sker HVER gang jeg har gået meget nu! Fx i dag. Sølle 3 kilometer på gåben, det kunne kroppen åbenbart ikke klare. Suk Har nu virkelig ondt nederst i ryggen over højre balle.

Er næsten halvvejs i graviditeten.

God bedring med det. Håber at det ikke bliver noget du vil døje med under resten af graviditeten.

Anmeld

18. april 2011

channie-g

Deka11 skriver:

Jeg fik det konstateret i 10. uge. Jeg havde også forventet at jeg nok ville få det, da jeg døjer med løse led i forvejen. Og er da også blevet sygemeldt nu, hvor jeg er i 20. uge.

Min veninde fik det konstateret allerede i uge 8.

hold da op det var tidligt... det nemlig fordi jeg kan genkende lidt af de tinge der bliver skrevet men troede bare det var nmig der var pylleret da jeg kun er uge 12. troede ikke det var muligt så tidligt

Anmeld

18. april 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Øv, jeg håber ikke det er det! Har ikke været ved lægen, fordi det jo ikke er noget jeg døjer med kronisk, men logisk set har jeg det jo så nok også noget at gøre med, at jeg sidder på min flade røv de fleste dage og læser. Det er ikke tit jeg går længere end et kort stykke, men når jeg gør, gør det ondt. Må hellere ringe til lægen i morgen, magter virkelig ikke hvis det er bækkenløsning, for der er dælme længe til termin!

Ja skynd dig at få ringet... Det er bestemt ikke sjovt .. Er glad for jeg nu er så langt at jeg snart kan se en ende på det hele...

JEg blev også indstilling til fyser og har gået der længe det hjalp mig utrolig meget i starten men er nu stoppet da jeg ikk får noget ud af det mere .. MEn tror på det kan hjælpe med der går langtid før det rigtigt gør ondt

Anmeld

18. april 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Øv, jeg håber ikke det er det! Har ikke været ved lægen, fordi det jo ikke er noget jeg døjer med kronisk, men logisk set har jeg det jo så nok også noget at gøre med, at jeg sidder på min flade røv de fleste dage og læser. Det er ikke tit jeg går længere end et kort stykke, men når jeg gør, gør det ondt. Må hellere ringe til lægen i morgen, magter virkelig ikke hvis det er bækkenløsning, for der er dælme længe til termin!

Ja skynd dig at få ringet... Det er bestemt ikke sjovt .. Er glad for jeg nu er så langt at jeg snart kan se en ende på det hele...

JEg blev også indstilling til fyser og har gået der længe det hjalp mig utrolig meget i starten men er nu stoppet da jeg ikk får noget ud af det mere .. MEn tror på det kan hjælpe med der går langtid før det rigtigt gør ondt

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

nu er der jo pokkers mange halvvejs der IKKE kan gå 3 km....så mon ikke det hele handler om at du bare ikke skal gå så meget og lige mærke efter hvad din krop rent faktisk synes er ok. Graviditet er som alle ved ikke ebn sygdom, men for at det ikke skal blive det skal man sgu lytte til sin krop. Vi kunne alle rende rundt med BL hvis ikke vi aflæste kroppens signaler i stedet for at ignorer dem. SÅ; slap af, lade være med at trave rundt unødigt, svøm og alle de andre gode råd. ER det jobbet så få andet arbejde anvist så længe eller spørg om noget kan gøre siddend eog kan det ikke det, så evt gå lidt ned i tid.

Ellers ender du som en af de utallige der bliver sygemeldt....trods det at graviditet ikke er sygdom:-)

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

nu er der jo pokkers mange halvvejs der IKKE kan gå 3 km....så mon ikke det hele handler om at du bare ikke skal gå så meget og lige mærke efter hvad din krop rent faktisk synes er ok. Graviditet er som alle ved ikke ebn sygdom, men for at det ikke skal blive det skal man sgu lytte til sin krop. Vi kunne alle rende rundt med BL hvis ikke vi aflæste kroppens signaler i stedet for at ignorer dem. SÅ; slap af, lade være med at trave rundt unødigt, svøm og alle de andre gode råd. ER det jobbet så få andet arbejde anvist så længe eller spørg om noget kan gøre siddend eog kan det ikke det, så evt gå lidt ned i tid.

Ellers ender du som en af de utallige der bliver sygemeldt....trods det at graviditet ikke er sygdom:-)

Heldigvis har jeg ret simpelt liv, eller hvad man siger. Er studerende med 5 timers undervisning om ugen. Fra i dag har jeg faktisk kun 3 timer om ugen, så jeg er jo bare hjemme resten af tiden og læser.. Synes bare det er hårdt kroppen er på tværs, for solen skinnede så meget, så jeg tænkte jeg lige kunne gå hjem i stedet for at tage bussen, men det må jeg bøde for, for det gør eddermame ondt i ryggen pt. Men ja, man skal vel bare lære, at man ikke kan det samme som før!

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Har virkelig ondt her til aften, kan slet ikke være til 

- Trådstarter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.