Hjælp mig med at muntre min kæreste op :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Kæft hvor lyder du til at være en dejlig kæreste,

Er glad for at vi kunne hjælpe herinde på Baby, med at få dig på nogle dejlige tanker og gøre dig kæreste mere lykkelig

Giv da endelig en update imorgen, tror vi er flere der gerne vil høre hvordan det er gået

Årh det var sødt skrevet Hehe, vi havde en rigtig dejlig, stille og rolig aften... Han kom hjem allerede kl. 16 - sjovt nok lige på den jeg havde planlagt at hygge om ham, og så drak vi henholdsvis en øl og en Somersby på terrassen og nød det gode vejr! Så overraskede jeg ham med at jeg allerede havde handlet, og at han INGENTING skulle hele aftenen andet end at slappe af, nyde et dejligt, langt bad og hygge med Mikas, mens jeg fiksede noget mad til os! Jeg lavede et lidt hyggeligt bord med stearinlys og vores lille søn for bordenden i sin højstol, og han nød virkelig at der var blevet tænkt på ham og den lækre mad Det var bare helt perfekt! Han var så glad og taknemmelig!

TUSIND tak for jeres inputs og idéer, rigtig dejligt med lidt støtte udefra fra nogle mennesker, som forstår, at et travlt menneske har brug for omsorg engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Anonym trådstarter

Dagen efter, altså i går, ødelagde han så sin ryg! Fantastisk! Den mand han har ansat til at hjælpe sig fik ham overtalt til at bygge noget alt for tungt de så skulle løfte hen på det sted, det skal stå, og så sagde det "knæk" i lænden, og nu kan han dårlig nok gå!! Altså hvor uheldig kan en mand være...   Så nu står den på ekstra stress og dage, hvor han ikke kan lave noget som helst! Men heldigvis nåede vi en dejlig aften sammen i det mindste...

Anmeld

20. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Årh det var sødt skrevet Hehe, vi havde en rigtig dejlig, stille og rolig aften... Han kom hjem allerede kl. 16 - sjovt nok lige på den jeg havde planlagt at hygge om ham, og så drak vi henholdsvis en øl og en Somersby på terrassen og nød det gode vejr! Så overraskede jeg ham med at jeg allerede havde handlet, og at han INGENTING skulle hele aftenen andet end at slappe af, nyde et dejligt, langt bad og hygge med Mikas, mens jeg fiksede noget mad til os! Jeg lavede et lidt hyggeligt bord med stearinlys og vores lille søn for bordenden i sin højstol, og han nød virkelig at der var blevet tænkt på ham og den lækre mad Det var bare helt perfekt! Han var så glad og taknemmelig!

TUSIND tak for jeres inputs og idéer, rigtig dejligt med lidt støtte udefra fra nogle mennesker, som forstår, at et travlt menneske har brug for omsorg engang imellem

Det lyder da som om i rigtigt har hygget jer Dejligt at høre Vi hjælper altid herinde

Anmeld

20. april 2011

JustMe

Anonym skriver:

Det er det... jeg gør i forvejen alt herhjemme og har sagt til ham, at han kun skal fokusere på hans arbejde for tiden. Det er helt slut efter Norge projektet sidst i maj. Det eneste han skal herhjemme er at hjælpe med at handle om mandagen. Eller klarer jeg alt.

Han får massage engang i mellem, da det hjælper på hans ryg. Har også købt 2xmassage til ham i fødselsdagsgave (han har fødselsdag 1. maj). Det bliver rigtig godt for ham!

Giver ham hans livret i aften... en stor saftig bøf med ovnkartofler og pebersovs - og rødvin til så han kan slappe af og sove godt i nat

Tit og ofte når han kommer hjem er der opgaver det lige skal ordnes også. Mails der skal besvares eller tilbud der skal ud... eller lign. Så det er ikke meget han kan nå at slappe af. Men indimellem har han da lige 5 minutter til at ligge på sofaen. Men når han endelig er hjemme vil han jo gerne lege lidt med vores søn... så det er ikke meget afslapning andet end når han så skal sove!

Så kan du jo dårligt gøre mere

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Det lyder da som om i rigtigt har hygget jer Dejligt at høre Vi hjælper altid herinde

I know... og tak for det

Anmeld

20. april 2011

mortilflere

Sådan arbejder min altid , bare fra kl 6.3o til mellem kl 22 - 03 , 7 dage om ugen

fra nu til nov ca .

Jeg gør det at vi køre ud til ham med frokost , og de dage vi ikke kan det sender ungerne en hilsen med i madpakken , eller jeg gør 

Jeg bliver altid oppe og venter på ham (selvom vi står op kl 6 hver dag ) for bare det jeg sidder og snakker med ham når han er i bad når han kommer hjem det betyder mesget for ham (og mig )

OG så brokker jeg mig ALDRIG til ham over jeg står alene med 4 unger

Anmeld

20. april 2011

IsjaLuna

Sunflower skriver:

Nu ved jeg jo ikke lige hvor mobile i er med din knægt og sådan og hvor din mand arbejder i forhold til hvor i bor, eller om du selv arbejder.... Men umiddelbart ville jeg glæde ham med at lave en lækker madpakke og så tage din søn med ud til farmand og få lidt frokost sammen - han skal jo spise Så har i lige en halv time, 3 kvarter. Jeg synes faktisk selv det er en smadder sød idé. Madpakken kunne jo være en tærte, pitabrød, sandwich eller hvad i nu synes er godt

Ja den kan man altid bruge Ligemeget hvor travlt man har det, så skal man altid spise 

Held og lykke med det ....

Anmeld

20. april 2011

mortilflere

forresten , hvis du ikke kan handle selv så køb ind over nettet så hænger det heller ikke på ham

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

Tak søde venner

Anmeld

21. april 2011

LBK

Anonym skriver:

Hej piger!

Min kæreste arbejder i øjeblikket overdrevet meget på 3 projekter! Han er selvstændig i byggebranchen og er alene i sit firma! Han har dog fået lidt hjælp nu, men han kan snart ikke klare det længere -  hvilket han bare er nød til!! Han står op kl. 4.45 stort set hver morgen/nat og er hjemme skiftevis kl. 17 og kl. 20 ca. hver dag... det er helt skørt, så meget han knokler... ingen pauser, styrter rundt og INGEN fritid! Og det værste... han får slet ikke set sin søn (og mig selvfølgelig)! 

I morges brød han sammen og græd, da han endnu engang skulle efterlade os herhjemme... han savner os vanvittig meget og det er bare så svært, når jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe ham - andet end at være forstående og støtte ham.

Nogen, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op eller noget? I dag er han hjemme kl. 17 og han går i seng ved 22-tiden, så lidt tid har vi da... men der skal også handles ind. Hjælp mig! Har helt ondt i maven over, hvordan han reagerede i morges, og over hvor hårdt det er for ham ikke at se sin søn!

Har ikke læst de andre indlæg. Men hvis han er NØDT TIl at have alle de projekter som virker som urimelig mange, har du så ikke mulighed for at besøge ham engang imellem. Hvis han befinder sig nogle steder hvor du har mulighed for at komme...????

Det var bare en forslag.... For det lyder ikke som om at det er holdbart i længden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.