Hej piger!
Min kæreste arbejder i øjeblikket overdrevet meget på 3 projekter! Han er selvstændig i byggebranchen og er alene i sit firma! Han har dog fået lidt hjælp nu, men han kan snart ikke klare det længere - hvilket han bare er nød til!! Han står op kl. 4.45 stort set hver morgen/nat og er hjemme skiftevis kl. 17 og kl. 20 ca. hver dag... det er helt skørt, så meget han knokler... ingen pauser, styrter rundt og INGEN fritid! Og det værste... han får slet ikke set sin søn (og mig selvfølgelig)!
I morges brød han sammen og græd, da han endnu engang skulle efterlade os herhjemme... han savner os vanvittig meget og det er bare så svært, når jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe ham - andet end at være forstående og støtte ham.
Nogen, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op eller noget? I dag er han hjemme kl. 17 og han går i seng ved 22-tiden, så lidt tid har vi da... men der skal også handles ind. Hjælp mig! Har helt ondt i maven over, hvordan han reagerede i morges, og over hvor hårdt det er for ham ikke at se sin søn! 
Anmeld