Hjælp mig med at muntre min kæreste op :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.067 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Min kæreste arbejder i øjeblikket overdrevet meget på 3 projekter! Han er selvstændig i byggebranchen og er alene i sit firma! Han har dog fået lidt hjælp nu, men han kan snart ikke klare det længere -  hvilket han bare er nød til!! Han står op kl. 4.45 stort set hver morgen/nat og er hjemme skiftevis kl. 17 og kl. 20 ca. hver dag... det er helt skørt, så meget han knokler... ingen pauser, styrter rundt og INGEN fritid! Og det værste... han får slet ikke set sin søn (og mig selvfølgelig)! 

I morges brød han sammen og græd, da han endnu engang skulle efterlade os herhjemme... han savner os vanvittig meget og det er bare så svært, når jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe ham - andet end at være forstående og støtte ham.

Nogen, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op eller noget? I dag er han hjemme kl. 17 og han går i seng ved 22-tiden, så lidt tid har vi da... men der skal også handles ind. Hjælp mig! Har helt ondt i maven over, hvordan han reagerede i morges, og over hvor hårdt det er for ham ikke at se sin søn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

JustMe

Jeg tror ikke løsningen er at muntre ham op, men at få ham til indse, at han har taget munden for fuld

Anmeld

18. april 2011

Shibby

Lyder til han er ved at brænde ud Håber der kommer nogen med gode ideer for det eneste jeg tænker er at hans skal skifte job eller noget der ikke kræver så meget af ham.. Held og lykke

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg tror ikke løsningen er at muntre ham op, men at få ham til indse, at han har taget munden for fuld

Det er ikke hans skyld... det startede som 3 projekter uafhængige af hinanden med deadlines, så han fint kunne nå det hele (som normalt). Men så opstod der problemer undervejs med kommune og forvaltninger. Åndssvage ting, som ingen mand kan forudse, og det gik så ud over ham...  Så det er bestemt ikke fordi, han har taget munden for fuld!

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej piger!

Min kæreste arbejder i øjeblikket overdrevet meget på 3 projekter! Han er selvstændig i byggebranchen og er alene i sit firma! Han har dog fået lidt hjælp nu, men han kan snart ikke klare det længere -  hvilket han bare er nød til!! Han står op kl. 4.45 stort set hver morgen/nat og er hjemme skiftevis kl. 17 og kl. 20 ca. hver dag... det er helt skørt, så meget han knokler... ingen pauser, styrter rundt og INGEN fritid! Og det værste... han får slet ikke set sin søn (og mig selvfølgelig)! 

I morges brød han sammen og græd, da han endnu engang skulle efterlade os herhjemme... han savner os vanvittig meget og det er bare så svært, når jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe ham - andet end at være forstående og støtte ham.

Nogen, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op eller noget? I dag er han hjemme kl. 17 og han går i seng ved 22-tiden, så lidt tid har vi da... men der skal også handles ind. Hjælp mig! Har helt ondt i maven over, hvordan han reagerede i morges, og over hvor hårdt det er for ham ikke at se sin søn!

Dejligt at høre at han er arbejdsom, men måske skulle han droppe det ene projekt?? Bare for en stund?!

Jeg syns du skal tage jeres søn med ned oh handle, og så lave en lækker middag til dig og din kæreste, nogle sterinlys, baggrunds musik, og så fortælle ham hvor meget du elsker ham, og at du sætter pris på at er jeres

Måske spørge ham om han ikke har lyst til at ligge det ene projekt, så han kan nyde tiden med jeres søn, inden han bliver alt for stor, og det kun er dig der har oplevet hans første skridt, ord osv

Håber det var et ok forslag

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Lyder til han er ved at brænde ud Håber der kommer nogen med gode ideer for det eneste jeg tænker er at hans skal skifte job eller noget der ikke kræver så meget af ham.. Held og lykke

Ja, helt bestemt... Han er ved at gå ned med stress, tror jeg... selvom han kan klare utrolig meget i forhold til mange andre. Både psykisk og fysisk. Og han har en gevaldig arbejdsmoral (noget jeg måske kunne lære lidt af!).

Han havde planlagt at han ikke skulle tage for meget arbejde nu, da han er blevet far, men alligevel ender han i sådan en situation! Utroligt! Han har virkelig været uheldig...

Håber også der er nogen, der har en god idé til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op... min hjerne er også helt brændt ud efterhånden - føler mig som alenemor for tiden!

Anmeld

18. april 2011

Sunflower

Nu ved jeg jo ikke lige hvor mobile i er med din knægt og sådan og hvor din mand arbejder i forhold til hvor i bor, eller om du selv arbejder.... Men umiddelbart ville jeg glæde ham med at lave en lækker madpakke og så tage din søn med ud til farmand og få lidt frokost sammen - han skal jo spise Så har i lige en halv time, 3 kvarter. Jeg synes faktisk selv det er en smadder sød idé. Madpakken kunne jo være en tærte, pitabrød, sandwich eller hvad i nu synes er godt

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at høre at han er arbejdsom, men måske skulle han droppe det ene projekt?? Bare for en stund?!

Jeg syns du skal tage jeres søn med ned oh handle, og så lave en lækker middag til dig og din kæreste, nogle sterinlys, baggrunds musik, og så fortælle ham hvor meget du elsker ham, og at du sætter pris på at er jeres

Måske spørge ham om han ikke har lyst til at ligge det ene projekt, så han kan nyde tiden med jeres søn, inden han bliver alt for stor, og det kun er dig der har oplevet hans første skridt, ord osv

Håber det var et ok forslag

Det er en god idé... tusind tak for dit søde forslag, vil bestemt overveje det. Havde tænkt noget i samme dur, men da vi skal handle så meget (vi handler hver mandag for en hel uge) er det svært for mig at handle alene med barnevogn. Og når han så skal med, går overraskelsen lidt af...

Anmeld

18. april 2011

JustMe

Ja, det kan jo ske for selv den bedste. Der er ikke mulighed for at udskyde deadlines på én af opgaverne? Ellers tror jeg det bedste, du kan gøre for ham er at glæde ham på områder, hvor du ved, at det vil gøre lykke og give ham lidt mentalt fred. En massage, hans livret eller andet.

Hvis du har overskuddet ville det sikkert også være en stor hjælp, hvis han i den håreste periode bare kunne komme hjem og hygge og sove, men det afhænger selvfølgelig af, om de deadlines ligger om en måned eller ½ år.

Måske han skulle bruge 5-10 minutter hver aften alene i et rum på lige at sidde og slappe af og tømme hovedet for tanker og stress...det kan også hjælpe kroppen til at kapere hans formentligt høje niveau af stresshormon for tiden

Anmeld

18. april 2011

lucas<3

kan han ikke ansætte en eller 2 i hans firma så han ikke har så travlt.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.