Hjælp mig med at muntre min kæreste op :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Det er en god idé... tusind tak for dit søde forslag, vil bestemt overveje det. Havde tænkt noget i samme dur, men da vi skal handle så meget (vi handler hver mandag for en hel uge) er det svært for mig at handle alene med barnevogn. Og når han så skal med, går overraskelsen lidt af...

Hmmm, så hvis i nu handler sammen idag, så når i er færdige, så laver du lige denne ----- Hey skatter, jeg glemte lige ???? inde i butikker, gider du venter 5 minutter mens jeg lige løber ind igen?

Ville han ikke gå med til det, tror du?

Ellers kunne du sende ham ud i et langt og varmt bad, men du "tænder" hele stuen, levende lys, kærligheds musik og noget lækkert chokolade?? Eller give ham en omgang massage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anonym trådstarter

Nu ved jeg jo ikke lige hvor mobile i er med din knægt og sådan og hvor din mand arbejder i forhold til hvor i bor, eller om du selv arbejder.... Men umiddelbart ville jeg glæde ham med at lave en lækker madpakke og så tage din søn med ud til farmand og få lidt frokost sammen - han skal jo spise Så har i lige en halv time, 3 kvarter. Jeg synes faktisk selv det er en smadder sød idé. Madpakken kunne jo være en tærte, pitabrød, sandwich eller hvad i nu synes er godt

Årh det var en sød idé! Vi bor på Amager og han arbejder i Køge i øjeblikket... ellers er det i Humlebæk... og det er lidt langt... begge steder Ved ikke lige hvor lang tid det tager med det offentlige og hvordan man kommer dertil... men det tager ham mellem 3 kvarter og en time i bil vist nok, så der er langt  Det sidste projekt er i Norge, men det er til maj og der tager vi med derop

Desuden spiser han dårlig nok, siger han, da han har så travlt... det er sindssygt!!

Men super sød idé... vil prøve at tænke over om der en mulighed for at overraske ham på arbejdet

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Hmmm, så hvis i nu handler sammen idag, så når i er færdige, så laver du lige denne ----- Hey skatter, jeg glemte lige ???? inde i butikker, gider du venter 5 minutter mens jeg lige løber ind igen?

Ville han ikke gå med til det, tror du?

Ellers kunne du sende ham ud i et langt og varmt bad, men du "tænder" hele stuen, levende lys, kærligheds musik og noget lækkert chokolade?? Eller give ham en omgang massage??

Hehe, kunne godt prøve at snyde ham lidt og gå ind mens han venter udenfor butikken og så købe noget rigtig lækker aftensmad og sådan og prøve at holde det hemmeligt

Det med badet lyder som en enormt god idé, så mens han tager et dejligt langt bad gør jeg klar i stuen... og i øvrigt... når man har barn osv. og ikke har meget tid til sådan noget, så bliver han helt sikkert glad bare for tanken og at jeg har forsøgt. Tænker, hvis han nu skulle komme ud mens jeg er ved at gøre det hyggeligt og det ikke lige er helt færdigt og klart som en overraskelse

Sød, sød idé  

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hehe, kunne godt prøve at snyde ham lidt og gå ind mens han venter udenfor butikken og så købe noget rigtig lækker aftensmad og sådan og prøve at holde det hemmeligt

Det med badet lyder som en enormt god idé, så mens han tager et dejligt langt bad gør jeg klar i stuen... og i øvrigt... når man har barn osv. og ikke har meget tid til sådan noget, så bliver han helt sikkert glad bare for tanken og at jeg har forsøgt. Tænker, hvis han nu skulle komme ud mens jeg er ved at gøre det hyggeligt og det ikke lige er helt færdigt og klart som en overraskelse

Sød, sød idé  

For at forhindre at han kommer ud af badet før du er færdig, så går du bare ind og tager hand håndklæde!!

Så skal han jo have dig til at hente et for ham Hehe...

Kan i ikke få den lille passet ved en af jeres mødre, altså bare til imorgen tidligt? Så har i hele aftenen og natten med

Du burde godt kunne luske ind i butikken og købe noget lækkert mad, uden at han ser det, har selv gjort det et par gange

Ihh, sidder nærmest og glæder mig til jeres aften

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Ja, det kan jo ske for selv den bedste. Der er ikke mulighed for at udskyde deadlines på én af opgaverne? Ellers tror jeg det bedste, du kan gøre for ham er at glæde ham på områder, hvor du ved, at det vil gøre lykke og give ham lidt mentalt fred. En massage, hans livret eller andet.

Hvis du har overskuddet ville det sikkert også være en stor hjælp, hvis han i den håreste periode bare kunne komme hjem og hygge og sove, men det afhænger selvfølgelig af, om de deadlines ligger om en måned eller ½ år.

Måske han skulle bruge 5-10 minutter hver aften alene i et rum på lige at sidde og slappe af og tømme hovedet for tanker og stress...det kan også hjælpe kroppen til at kapere hans formentligt høje niveau af stresshormon for tiden

Det er det... jeg gør i forvejen alt herhjemme og har sagt til ham, at han kun skal fokusere på hans arbejde for tiden. Det er helt slut efter Norge projektet sidst i maj. Det eneste han skal herhjemme er at hjælpe med at handle om mandagen. Eller klarer jeg alt.

Han får massage engang i mellem, da det hjælper på hans ryg. Har også købt 2xmassage til ham i fødselsdagsgave (han har fødselsdag 1. maj). Det bliver rigtig godt for ham!

Giver ham hans livret i aften... en stor saftig bøf med ovnkartofler og pebersovs - og rødvin til så han kan slappe af og sove godt i nat

Tit og ofte når han kommer hjem er der opgaver det lige skal ordnes også. Mails der skal besvares eller tilbud der skal ud... eller lign. Så det er ikke meget han kan nå at slappe af. Men indimellem har han da lige 5 minutter til at ligge på sofaen. Men når han endelig er hjemme vil han jo gerne lege lidt med vores søn... så det er ikke meget afslapning andet end når han så skal sove!

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

For at forhindre at han kommer ud af badet før du er færdig, så går du bare ind og tager hand håndklæde!!

Så skal han jo have dig til at hente et for ham Hehe...

Kan i ikke få den lille passet ved en af jeres mødre, altså bare til imorgen tidligt? Så har i hele aftenen og natten med

Du burde godt kunne luske ind i butikken og købe noget lækkert mad, uden at han ser det, har selv gjort det et par gange

Ihh, sidder nærmest og glæder mig til jeres aften

Haha hvor er du sød!! jeg glæder mig også helt! Har besluttet mig for at tage ud og handle selv med den lille og så må vi nøjes med det allermest nødvendige Og så skal der bare hygges om ham i aften

Anmeld

18. april 2011

Jemion

Årh hvor er han heldig og er sikker på han er lykkelig for at han har jer at komme hjem til når man har en stresset hverdag  Lyder som en rigtig god ide med at lave hans livret og hygge lidt ekstra om ham  Håber i får en rigtig dejlig aften

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Haha hvor er du sød!! jeg glæder mig også helt! Har besluttet mig for at tage ud og handle selv med den lille og så må vi nøjes med det allermest nødvendige Og så skal der bare hygges om ham i aften

Kæft hvor lyder du til at være en dejlig kæreste,

Er glad for at vi kunne hjælpe herinde på Baby, med at få dig på nogle dejlige tanker og gøre dig kæreste mere lykkelig

Giv da endelig en update imorgen, tror vi er flere der gerne vil høre hvordan det er gået

Anmeld

18. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger!

Min kæreste arbejder i øjeblikket overdrevet meget på 3 projekter! Han er selvstændig i byggebranchen og er alene i sit firma! Han har dog fået lidt hjælp nu, men han kan snart ikke klare det længere -  hvilket han bare er nød til!! Han står op kl. 4.45 stort set hver morgen/nat og er hjemme skiftevis kl. 17 og kl. 20 ca. hver dag... det er helt skørt, så meget han knokler... ingen pauser, styrter rundt og INGEN fritid! Og det værste... han får slet ikke set sin søn (og mig selvfølgelig)! 

I morges brød han sammen og græd, da han endnu engang skulle efterlade os herhjemme... han savner os vanvittig meget og det er bare så svært, når jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe ham - andet end at være forstående og støtte ham.

Nogen, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan muntre ham lidt op eller noget? I dag er han hjemme kl. 17 og han går i seng ved 22-tiden, så lidt tid har vi da... men der skal også handles ind. Hjælp mig! Har helt ondt i maven over, hvordan han reagerede i morges, og over hvor hårdt det er for ham ikke at se sin søn!

Giv ham noget massage og lad ham slappe helt af, det trænger han til. Ellers lav noget lækkert dessert med en god vin til. Og bare nyd hinanden, ikke noget vildt når han nu er så stresset, men få ham til at være fuldstændig afslappet.. 

Anmeld

18. april 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Årh det var en sød idé! Vi bor på Amager og han arbejder i Køge i øjeblikket... ellers er det i Humlebæk... og det er lidt langt... begge steder Ved ikke lige hvor lang tid det tager med det offentlige og hvordan man kommer dertil... men det tager ham mellem 3 kvarter og en time i bil vist nok, så der er langt  Det sidste projekt er i Norge, men det er til maj og der tager vi med derop

Desuden spiser han dårlig nok, siger han, da han har så travlt... det er sindssygt!!

Men super sød idé... vil prøve at tænke over om der en mulighed for at overraske ham på arbejdet

Ja, så kan jeg godt se at det bliver en længere rejse Men hvis du har overskud til det vil han bare blive så meget mere overrasket end når det er lige rundt om hjørnet

Men dejligt at I tager med til norge - så er der heller ikke alle de hjemlige pligter og så får han sikkert nydt jeres selskab endnu mere selvom han trods alt skal arbejde

Jeg håber du finder på noget der kan glæde ham rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.