puha hvorfor vil de ikke hjælpe os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Havde ikke lige glæst hele tråden, jeg tror desværre ikke der er anen mulighed end at søge noget tættere på

der er bare ikke andet har undersøgt og er der noget kræver de at man har kørekort B og i bil tager det max 1 time at komme der hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Fines mor

Anonym skriver:

det er jo ikke det ar skulle rejse jeg har noget i mod men jeg vil jo også gerne se min børn de er begge unde 2 år og den en er kun et par mdr hvis jg skal søge de arbejde og sådan vil de skulle være i dp fra kl 8 til kl 17 30 daglig og det vil jeg ikke byde dem

Kan din mand ikke hente dem, så de ikke skal være der så længe?

Du kan jo sove fra kl. 10.30 når du er hjemme til kl. ca. 16.

Hvis ikke det kan hænge sammen, så må i jo leve med at du pt. ikke kan låne til bil/ kørekort i banken, og dermed ikke kan søge det job da det ikke kan hænge sammen i hverdagen. Man kan desværre ikke det hele på engang her i livet.

Anmeld

18. april 2011

Sakris

Anonym skriver:

det er forde jeg ikke kan komme der hen med transport til de tider jeg skal være der.. transporten i sig selv tager gerne melle 3 og 4 timer med off da der er meget vente tid skal jeg eks møde kl 7 skal jeg afsted kl 23 15 her fra hen til en st hvor jeg så skal vente i 5 timer på bussen skal jeg møde kl 22 30 skal jeg afsted kl 19 30 og skal jeg møde kl 15 kan jeg godt men kan så ikke komme hjem igen... og har to børn og ja elsker at arbejde men vil ikke bruge hvad 20 timer på transport og arbejde hvornår skal jeg se min børn og hvornår skal jeg sove

Det er hvad jegkalder at være en mark uden adgang til offentlig transport. Så ville jeg prøve at låne til kørekortet først, og hvis jeg fik jobbet, så bagefter til bilen!

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Kan din mand ikke hente dem, så de ikke skal være der så længe?

Du kan jo sove fra kl. 10.30 når du er hjemme til kl. ca. 16.

Hvis ikke det kan hænge sammen, så må i jo leve med at du pt. ikke kan låne til bil/ kørekort i banken, og dermed ikke kan søge det job da det ikke kan hænge sammen i hverdagen. Man kan desværre ikke det hele på engang her i livet.

han har først fri kl 17 30 og ville så skulle ud og hente demdet vil blive alt for sent jeg må prøve en anden bank og håbe de måske ville kunne se lidt fornuft i det vi ville kunne have det hele betalt af igen ind for 3 år

Anmeld

18. april 2011

Fines mor

Sakris skriver:

Det er hvad jegkalder at være en mark uden adgang til offentlig transport. Så ville jeg prøve at låne til kørekortet først, og hvis jeg fik jobbet, så bagefter til bilen!

Personligt så ville jeg jo flytte, da det ikke er et sted man kan bo uden et par biler i huset. Vi bor også på "landet" i min verden, men har dog kun 2 km. til en station. Det var et af de krav vi satte da vi købte huset, ikke for langt til toget så man kan komme frem og tilbage. ;-)

Anmeld

18. april 2011

Fines mor

Anonym skriver:

han har først fri kl 17 30 og ville så skulle ud og hente demdet vil blive alt for sent jeg må prøve en anden bank og håbe de måske ville kunne se lidt fornuft i det vi ville kunne have det hele betalt af igen ind for 3 år

Vil du kunne nå at hente med 1 times transport, og hvad hvis det bliver vinter og du skal bruge 2-3 timer pga. sne og glatte veje? Har i nogle som kan hente ?

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Vil du kunne nå at hente med 1 times transport, og hvad hvis det bliver vinter og du skal bruge 2-3 timer pga. sne og glatte veje? Har i nogle som kan hente ?

nej vi har ikke nogen der kan hente dem som sådan.

jeg må prøve at snakke meden anden bank her kl 10 og se hvad de siger

de er i dp 2,5 km fra hvor vi bor nu  og jeg cykler fram og tilbage med dem

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

Hvis i på ingen måde bruger de penge, så kan i jo spare et par mdr og købe en ældrebil der kan holde lidt...så skal i ikke låne pengene:-)

Man kan snildt købe en bil for under 10.000 så kan den holde noget tid til  i tjener flere penge og kan låne til en ordentligt bil.

Anmeld

18. april 2011

Louise mortil4

MariaE skriver:

Hvis i på ingen måde bruger de penge, så kan i jo spare et par mdr og købe en ældrebil der kan holde lidt...så skal i ikke låne pengene:-)

Man kan snildt købe en bil for under 10.000 så kan den holde noget tid til  i tjener flere penge og kan låne til en ordentligt bil.

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.