puha hvorfor vil de ikke hjælpe os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ja, det er dyrt, men når de ikke mener de kan låne jer pengene lige nu så må I jo bevise at I selv kan rejse nogle af de penge der skal til for at føre planen ud i livet... Det er faktisk ikke urimeligt at de forventer den slags - selvom det kan føles sådan når man gerne vil ha at det skal være nu og her...

Og så kom jeg til, at tænke på - kan du ikke tage bus eller tog derfra hvor I bor og til et evt arbejde?

ikke andet end jeg ikke kommer til rigtig at se min børn og skal køre 3 til 4 timer me en masse vente tid og skift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Fines mor

Anonym skriver:

der om som sådan mulighed for det nu er det noget nat arbejde jeg gerne vil søge og der ville jeg skulle hjemme fra kl 19 30 for at være der til kl 22 30 og vil være der ca 1 time før om morgen når jeg skal hjem vil jeg først være hjemme kl 10 30 så hvornår skal jeg sov vil jo også gerne have lidt ud af min dag og især min børn de skal ikke lide under det på nogen måde.

i bil tager det ca 1 time at køre

Min mand har arb. i København og brugt op til 3 timer hver vej på transport, da der heller ikek var job til ham på Fyn. Pt. søger han hele landet, og vi har valgt at sige det må være sådan, hvis han får job må han tage den transport med. Hvis han så forsat ønsker at blive i det job, så er planen at flytte tættere på hvor han arb.

I må have en dialog hjemme, om i kan forenes med den transporttid, eller også er det andet job du skal søge.

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Er det fordi det ligger ude på en mark, hvor der ikke er offentlig transport? eller kræver de at du har bil? Kan ikke helt forstå at de ikke vil låne dig 50.000 Eller i første omgang måske 10000 til et kørekort og derefter de 40.000 hvis du kommer ned med en fin kontrakt på et bedre job!

det er forde jeg ikke kan komme der hen med transport til de tider jeg skal være der.. transporten i sig selv tager gerne melle 3 og 4 timer med off da der er meget vente tid skal jeg eks møde kl 7 skal jeg afsted kl 23 15 her fra hen til en st hvor jeg så skal vente i 5 timer på bussen skal jeg møde kl 22 30 skal jeg afsted kl 19 30 og skal jeg møde kl 15 kan jeg godt men kan så ikke komme hjem igen... og har to børn og ja elsker at arbejde men vil ikke bruge hvad 20 timer på transport og arbejde hvornår skal jeg se min børn og hvornår skal jeg sove

Anmeld

18. april 2011

SaraLM

Så brug da det halve år på at spare op til et kørekort og begynde at tage det så de kan de du gør en indsats for at få det i hus og at I kan undvære de 2500 i måneden nu. Så er jeg sikker på at de viser noget good Will - ellers må du jo tage bussen i en periode

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Min mand har arb. i København og brugt op til 3 timer hver vej på transport, da der heller ikek var job til ham på Fyn. Pt. søger han hele landet, og vi har valgt at sige det må være sådan, hvis han får job må han tage den transport med. Hvis han så forsat ønsker at blive i det job, så er planen at flytte tættere på hvor han arb.

I må have en dialog hjemme, om i kan forenes med den transporttid, eller også er det andet job du skal søge.

det er jo ikke det ar skulle rejse jeg har noget i mod men jeg vil jo også gerne se min børn de er begge unde 2 år og den en er kun et par mdr hvis jg skal søge de arbejde og sådan vil de skulle være i dp fra kl 8 til kl 17 30 daglig og det vil jeg ikke byde dem

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Så brug da det halve år på at spare op til et kørekort og begynde at tage det så de kan de du gør en indsats for at få det i hus og at I kan undvære de 2500 i måneden nu. Så er jeg sikker på at de viser noget good Will - ellers må du jo tage bussen i en periode

jeg vil jo gerne tage off ikke det men jeg vil ikke undvære min børn i flere uge  ogjeg har jo også noget søv der skulle kunne dækkes og vi kan ikke flytte efter det da manden enlig har fået fast arbejde

Anmeld

18. april 2011

slettet_7530

Er der ikke andre transportmuligheder???

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

nej jeg har undersøgt med bus og tog ja alt hvad man kan undersøge enlig og der er ikk nogen mulighed...

men tror jeg vil prøve at snakke med en anden bank her lidt sener i dag eller når de åbner

Anmeld

18. april 2011

slettet_7530

Albertesmor skriver:

Havde ikke lige glæst hele tråden, jeg tror desværre ikke der er anen mulighed end at søge noget tættere på

Anmeld

18. april 2011

wamse

Der er vel ikke andre udveje, end selv at spare op til kørekortet, og så se om banken måske vil låne jer til en bil der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.