ja øv det her er lidt sværet at skrive om syntes jeg..
sagen er den at her hvor vi bor kan jeg bare ikke fin noget arbejde jeg har kigget rundt omkring og har ind til nu fundet 6 stk jeg kan søge men men men jeg kan ikke komme der hen da jeg ikke har kørekort og bil...
jeg snakkede derfor med banken da jeg enlig godt kunne se det fornuftige i at låne da jeg så forhåbelig ind længe kan komme til at tjæne 4 til 5000 mere i mdr...
jeg lavde sådan så man kunne se hvad vi har om mdr og uden familie ydelse har vi lige pt 9600 til os selv og som løber fint rundet (har altid penge tilovers)
de 9600 kr + familie ydelse er også selv om dp er betalt til begge unger vil sige med familie ydelse har vi 12,433,33 om mdr og vi bruger på ingen omstendighed alle de penge....
jeg ved ikke hvad jeg ville med det her bliver bare skør af bare at gå hjemme og lave ingen ting mangler et arbejde og kan jo se jeg har noget jeg enlig ville kunne søge...
og ved godt det ikke er bankens problem men har bare ikke lige 50,000 til bil kørekort og 1 års forsikring og vægt afgift..
hilsen en lidt trist person
Anmeld