puha hvorfor vil de ikke hjælpe os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

ja øv det her er lidt sværet at skrive om syntes jeg..

sagen er den at her hvor vi bor kan jeg bare ikke fin noget arbejde jeg har kigget rundt omkring og har ind til nu fundet 6 stk jeg kan søge men men men jeg kan ikke komme der hen da jeg ikke har kørekort og bil...

jeg snakkede derfor med banken da jeg enlig godt kunne se det fornuftige i at låne da  jeg så forhåbelig ind længe kan komme til at tjæne 4 til 5000 mere i mdr...

jeg lavde sådan så man kunne se hvad vi har om mdr og uden familie ydelse har vi lige pt 9600 til os selv og som løber fint rundet (har altid penge tilovers)

de 9600 kr + familie ydelse er også selv om dp er betalt til begge unger vil sige med familie ydelse har vi 12,433,33 om mdr og vi bruger på ingen omstendighed alle de penge....

jeg ved ikke hvad jeg ville med det her bliver bare skør af bare at gå hjemme og lave ingen ting mangler et arbejde og kan jo se jeg har noget jeg enlig ville kunne søge...

og ved godt det ikke er bankens problem men har bare ikke lige 50,000 til bil kørekort og 1 års forsikring og vægt afgift..

hilsen en lidt trist person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Fines mor

Jeg syntes du skal prøve, at søge de job... hvis du får et af dem, så tager du din kontrakt og går ned i banken. Hvis de forsat ikke vil hjælpe, så tager du næste bank, og næste bank...

Anmeld

18. april 2011

SaraLM

Lav en opsparing der er øremærket kort og bil - bevis for dem at I kan spare fx 2000 eller mere op pr måned og betal dit kørekort af de penge - derefter kan du sikkert argumentere for at de opsparede penge kan gå til at afdrage på en bil.

Anmeld

18. april 2011

Sakris

Fines mor skriver:

Jeg syntes du skal prøve, at søge de job... hvis du får et af dem, så tager du din kontrakt og går ned i banken. Hvis de forsat ikke vil hjælpe, så tager du næste bank, og næste bank...

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

ja jeg ved det godt men hvordan ville det ikke se ud det var jo også for at jeg måske havde en mulighed for at nå at få det kørekort ind. og hvad hvis de ikek vil låne mig det og så står jeg der med et arbejde jeg ikke kan bruge til noget

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Lav en opsparing der er øremærket kort og bil - bevis for dem at I kan spare fx 2000 eller mere op pr måned og betal dit kørekort af de penge - derefter kan du sikkert argumentere for at de opsparede penge kan gå til at afdrage på en bil.

ja mn t kørekort koster jo 13,000 hvis ikke mere og der går da noget før vi har sparet de penge op vi ville kunne afdrage med 1500 kr nu her og så kunne ligge 700 kr til side til hvis der sket noget med bilen og om ca 7 mdr ville vi kunne afdrage med 2500 i det hele

Anmeld

18. april 2011

Fines mor

Anonym skriver:

ja jeg ved det godt men hvordan ville det ikke se ud det var jo også for at jeg måske havde en mulighed for at nå at få det kørekort ind. og hvad hvis de ikek vil låne mig det og så står jeg der med et arbejde jeg ikke kan bruge til noget

Jamen du er nok selv nød til at "give" lidt, bankerne idag vil se penge...! Så find ud af, om du kan leve med off. transport i en kort periode, og vise banken at du har job..

Jeg ved alt om hvor surt det er, også med manglede job, dårlig transport, men man er nød til at bide lidt i det sure indimellem.

Anmeld

18. april 2011

Sakris

Anonym skriver:

Er det fordi det ligger ude på en mark, hvor der ikke er offentlig transport? eller kræver de at du har bil? Kan ikke helt forstå at de ikke vil låne dig 50.000 Eller i første omgang måske 10000 til et kørekort og derefter de 40.000 hvis du kommer ned med en fin kontrakt på et bedre job!

Anmeld

18. april 2011

SaraLM

Ja, det er dyrt, men når de ikke mener de kan låne jer pengene lige nu så må I jo bevise at I selv kan rejse nogle af de penge der skal til for at føre planen ud i livet... Det er faktisk ikke urimeligt at de forventer den slags - selvom det kan føles sådan når man gerne vil ha at det skal være nu og her...

Og så kom jeg til, at tænke på - kan du ikke tage bus eller tog derfra hvor I bor og til et evt arbejde?

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Jamen du er nok selv nød til at "give" lidt, bankerne idag vil se penge...! Så find ud af, om du kan leve med off. transport i en kort periode, og vise banken at du har job..

Jeg ved alt om hvor surt det er, også med manglede job, dårlig transport, men man er nød til at bide lidt i det sure indimellem.

der om som sådan mulighed for det nu er det noget nat arbejde jeg gerne vil søge og der ville jeg skulle hjemme fra kl 19 30 for at være der til kl 22 30 og vil være der ca 1 time før om morgen når jeg skal hjem vil jeg først være hjemme kl 10 30 så hvornår skal jeg sov vil jo også gerne have lidt ud af min dag og især min børn de skal ikke lide under det på nogen måde.

i bil tager det ca 1 time at køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.