Nye regler fra juni (Kun 6 timer på fødestuen?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Caroline86

MoarJ skriver:

Skal helt klar have en epi... Den er fantastisk... 

Tager snakken igen med jordemoderen til næste samtale... 

ja, gør det søde... forklar hvad dine tanker er, og henvis netop til at det er så længe siden du har haft noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, gør det søde... forklar hvad dine tanker er, og henvis netop til at det er så længe siden du har haft noget!

Gjorde jeg allerede til første samtale og hun skrev det også ned... 

Anmeld

17. april 2011

MaybeBaby

mortilj skriver:

præcis.. men jeg var nu glad for at jeg lige kunne få lidt søvn inden jeg tog hjem, for skulle hjem til en hverdag som alene mor, og efter 32 timer i aktiv fødsel er man altså ænt smadret..

Kan jeg eddermame godt forstå! Sikke da en mareridtsfødsel... 32 timer  Det sletter jeg lige i nat, at jeg nogensinde har læst. Uvidenhed er en god ting

Anmeld

17. april 2011

An&Jo

MaybeBaby skriver:

Kan jeg eddermame godt forstå! Sikke da en mareridtsfødsel... 32 timer  Det sletter jeg lige i nat, at jeg nogensinde har læst. Uvidenhed er en god ting

vil ikke sige det var et mareridt, men det var udmattende for kroppen.. jeg fandt en rigtig god måde at arbejde med veerne på, og det hjalp rigtig meget.. jeg klarede mig oveni købet uden nogen form for smertestillende..

Anmeld

17. april 2011

MaybeBaby

mortilj skriver:

vil ikke sige det var et mareridt, men det var udmattende for kroppen.. jeg fandt en rigtig god måde at arbejde med veerne på, og det hjalp rigtig meget.. jeg klarede mig oveni købet uden nogen form for smertestillende..

Anmeld

18. april 2011

roenlund

MaybeBaby skriver:

Hej piger. Jeg snakkede med én, der kom ind i butikken, hvor jeg står, som er sat 1 dag før mig. Hun siger så at der fra juni indtræder nye regler, som betyder at går alt fint til fødslen, så tager man hjem efter kun 6 timer. Også 1. gangsfødende. Nogle der har hørt dette?

/Mette

Jeg kan godt se at der er nogle der bare bruger hospitalet til hygge og besøg men synes alligevel det er udvikling i en forkert retning.

Jeg var almindeligt på barselsgangen i over et døgn ikke fordi jeg var nervøs over noget men fordi det er sådan de gør med 1. gangs på det sygehus. først der fandt de ud af at der var noget galt med lillemanden og vi blev indlagt på neonatal. vi troede bare vi havde fået en lille nem baby der sov meget...

Så jeg priser mig lykkelig for at jeg blev på hospitalet selvom vi havde snakket om bare at tage hjem...

Anmeld

18. april 2011

LRJ

benjamins'mor skriver:

Det er kun hvis du ikke er ung..

Hvis du er ung og de mener du har behov for at være indlagt på barselsgangen skal du det..

Det passer ikke helt

I kolding har det været sådan siden August at hvis du ikke har haft en kompliceret fødsel, eller hvis der er noget der gør at de gerne vil have dig liggende derinde, så skal du hjem efter nogle timer, Har en veninde der er osse er Ung mor og hun blev sendt hjem efter 5 timer.

Anmeld

18. april 2011

2babygirls

MaybeBaby skriver:

Hej piger. Jeg snakkede med én, der kom ind i butikken, hvor jeg står, som er sat 1 dag før mig. Hun siger så at der fra juni indtræder nye regler, som betyder at går alt fint til fødslen, så tager man hjem efter kun 6 timer. Også 1. gangsfødende. Nogle der har hørt dette?

/Mette

Altså stod det til mig var vi også futtet hjem hurtigt, men fødte først kl 22:11 så inden hun var målt, vejet og lagt til brystet var klokken 2, så vi blev og overnattede og tog så mandagen med også, men næste gang jeg skal føde er jeg frisk på at tage hurtigt hjem, fordi jeg jo ved hvad jeg skal, men er jeg utryk ville jeg jo bare bede om at få lov at blive

Anmeld

18. april 2011

FruHolm <3

har hørt at det skulle gælde per 1 maj og så ligger man der mellem 6 og 24 timer medmindre det hele ikk går som det skal , for så må man ligge der længere  

Anmeld

18. april 2011

Benjamins'mor

Lone H. skriver:

Det passer ikke helt

I kolding har det været sådan siden August at hvis du ikke har haft en kompliceret fødsel, eller hvis der er noget der gør at de gerne vil have dig liggende derinde, så skal du hjem efter nogle timer, Har en veninde der er osse er Ung mor og hun blev sendt hjem efter 5 timer.

Hold da op, jeg var der i 4 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.