Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mormilla skriver: Tror os at det ligger i, at jeg vil så gerne amme så bliver helt bange når det ikke går godt. For at slappe af, spiller jeg lidt på mobil i mens hun ammer Så nu er der ro på os begge
Tror os at det ligger i, at jeg vil så gerne amme så bliver helt bange når det ikke går godt. For at slappe af, spiller jeg lidt på mobil i mens hun ammer Så nu er der ro på os begge
Du skal lade være at spekulere over det for selvfølgelig har du mælk nok til dit barn ,,, hvis hun dage vælger at ligge længe og meget ved brystet kan det skyldes at hun er i gang med at sætte produktionen op eller blot at hun er pjevset og så vælger de brystet fordi at det gør dem trygge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi<3 skriver: Du skal lade være at spekulere over det for selvfølgelig har du mælk nok til dit barn ,,, hvis hun dage vælger at ligge længe og meget ved brystet kan det skyldes at hun er i gang med at sætte produktionen op eller blot at hun er pjevset og så vælger de brystet fordi at det gør dem trygge
Jeg gør hvad jeg kan. Men når man er træt, kan man godt få nogen dumme tanker om at man ikke gør det godt nok. Når jeg er lidt træt spiller jeg så på mobilen, fordi så er jeg helt rolig og tænker ikke for meget
er lige med her min lille søn på 3 uger er også i gang med appetitspring jeg har ellers lige haft nogle dage hvor han spiste hver 3-4 time, men nu er vi tilbage på hver 2 time jeg bliver faktisk ikke træt mere, da jeg er startet på jern piller og b6 vitamin, fordi jeg blev nemlig rigtig træt mens jeg ammede. Måske du ku tale med din SP om den træthed?
Jeg blev også meget bange for om jeg havde mælk nok, men SP så mælken og hvordan min søn diede og der var absolut intet at frygte, har masser af mælk og han suger fint og bliver mæt.
Og jeg ammer forresten indtil han spontant slipper brystet, dog skal han lige op at bøvse Men det varierer meget, nogle gange dier han i 15 min. andre gange ca 20-25-30 min.
hilma skriver: er lige med her min lille søn på 3 uger er også i gang med appetitspring jeg har ellers lige haft nogle dage hvor han spiste hver 3-4 time, men nu er vi tilbage på hver 2 time jeg bliver faktisk ikke træt mere, da jeg er startet på jern piller og b6 vitamin, fordi jeg blev nemlig rigtig træt mens jeg ammede. Måske du ku tale med din SP om den træthed? Jeg blev også meget bange for om jeg havde mælk nok, men SP så mælken og hvordan min søn diede og der var absolut intet at frygte, har masser af mælk og han suger fint og bliver mæt. Og jeg ammer forresten indtil han spontant slipper brystet, dog skal han lige op at bøvse Men det varierer meget, nogle gange dier han i 15 min. andre gange ca 20-25-30 min.
Jeg er kun træt når jeg ikke når at få sovet så meget og så bliver jeg os træt når jeg har siddet i 5 timer med hende...
Når vi er i byen vil hun gerne spise hele tiden. Men når vi er her hjemme går det en del bedre nu. Hun ammer ca hver 3-4 time. Nogen gange er hun vågen i nogen timer hvor hun så vil amme lidt længere end hun plejer. Normalt ammer hun 109-15min bliver skiftet og ammer de efter 5-15 min.
Men har fundet ud af at hun har et stort sutte behov men hun gider ikke sutten. Så jeg må bare være lidt hård engang i mellem og sige nej når jeg ved at hun har fået nok at spise.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128