Hvor lang tid kan man amme hver 2 time?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Mormilla

Muffi<3 skriver:

Hvis der er nok af våde bleer så kæmp

De er meget våde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mormilla

Tulle28 skriver:

Hun er nok bare igang med et appetitspring, der er vist et ved 3 uger... Hvis bare du ammer når hun beder om det og sørger for at hvile og spise godt, burde det ikke tage så lang tid Men det er da superhårdt, ikke mindst for babserne! Der er en ammerådgiver herinde på siden under "Rådgivning" (hvis du ikke ved det) og ellers er der lidt læsestof her:

https://www.baby.dk/videnom/10p151/amning-appetitspring.aspx

https://www.baby.dk/videnom/10p349/amning-fup-eller-fakta-om-amning.aspx

Ja de bliver lidt ømme. Men det med søvn har jeg svært ved da jeg os har en på snart 3år som os vil være sammen med mig...

Anmeld

17. april 2011

Mormilla

rikkekrogh skriver:

Uhh bliv ved... det er nok appetitspring som de andre skriver... det siges at komme når baby er 3 uger, 6 uger, 3 mdr og 6 mdr. Her har det varet et døgns tid med gråd og konstant amning. Så stop endelig ikke, hvis det ik er det du har lyst til

Jeg vil helst amme så jeg kæmper videre

Anmeld

17. april 2011

Mormilla

AnneDina skriver:

Ikke for at gøre dig frustreret men jeg ammede min store søn hver 2. time døgnet rundt de første 3 måneder af hans liv. Det var super hårdt. Håber ikke du behøver det så længe!

Kh Dina

Hold da op det var tit og i lang tid. Håber ikke at det bliver sådan her...

Anmeld

17. april 2011

Lady Marion <3

Mormilla skriver:

De er meget våde

Så får hun nok    Det skal nok stabilisere sig

Anmeld

17. april 2011

Camilla

Puha smukke.
Håber da det går meget bedre for dig nu. Er der noget jeg kan gøre?

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Muffi<3 skriver:

Så får hun nok    Det skal nok stabilisere sig

Det gik meget bedre i går/nat. Nu ammer hun ca hver 3 time Føler mig en del mere frisk i dag

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Camilla skriver:

Puha smukke.
Håber da det går meget bedre for dig nu. Er der noget jeg kan gøre?

Det går meget bedre søde Hun ammer meget bedre nu og jeg er mere frisk i dag så det er bare super Men tror ikke at der er så meget du kan gøre men tak

Anmeld

18. april 2011

Lady Marion <3

Mormilla skriver:

Det gik meget bedre i går/nat. Nu ammer hun ca hver 3 time Føler mig en del mere frisk i dag

Det var godt at høre   syntes nemt der kan gå 3 mdr før end det er rigtigt nemt at amme

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Muffi<3 skriver:

Det var godt at høre   syntes nemt der kan gå 3 mdr før end det er rigtigt nemt at amme

Tror os at det ligger i, at jeg vil så gerne amme så bliver helt bange når det ikke går godt. For at slappe af, spiller jeg lidt på mobil i mens hun ammer Så nu er der ro på os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.