Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jeg ked af, sødeste... Kæmpe stort til dig! Ville ønske jeg kunne sige noget der kunne hjælpe..!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er virkelig ked af at høre at jeres scanning gik som den gjorde - jeg håber i finder en løsning som er helt den rette for jer.
Du får lige et kæmpe herfra...
1000 tak alle sammen!!! Håber i har mere held end os!!!!
Lene
ønskebarn74 skriver: Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Åhh nej søde.. Det er jeg virkelig ked af at høre..
Du får lige de varmeste herfra mig af..
Ville ikke smutte forbi dette indlæg uden at sende dig rigtigt mange tanker, et og et håb om at det snart lykkes for jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128