Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Sødeste.. Hvor gør det mig ondt Er der noget jeg kan gøre for dig? Jeg havde virkelig håbet for jer, at der ville være et godt resultat i dag..
Dette kan måske lyde hårdt (det er absolut ikke sådan ment): har i overvejet at aflyse forsøget? Det er måske bedre, så i ikke "spilder" et forsøg på dette..
De bedste tanker herfra
Jeg fatter ikke hvad det er du snakker om for jeg kan ikke forstå alt det der med forsøg men jeg vil i hvert fald give dig et kram for det har du brug for
Lisbeth1985 skriver: Sødeste.. Hvor gør det mig ondt Er der noget jeg kan gøre for dig? Jeg havde virkelig håbet for jer, at der ville være et godt resultat i dag.. Dette kan måske lyde hårdt (det er absolut ikke sådan ment): har i overvejet at aflyse forsøget? Det er måske bedre, så i ikke "spilder" et forsøg på dette.. De bedste tanker herfra
Kan man godt selv af lyse et forsøg???
ønskebarn74 skriver: Kan man godt selv af lyse et forsøg???
Vi fik selv lov til at aflyse vores første fryseforsøg, da jeg slet ikke kunne holde til mere (hverken fysisk eller psykisk).. Så prøv at snakke med dem på klinikken..
Det er jo desuden vigtigt at huske på, at det først tæller som et forsøg efter ÆO.
Lisbeth1985 skriver: Vi fik selv lov til at aflyse vores første fryseforsøg, da jeg slet ikke kunne holde til mere (hverken fysisk eller psykisk).. Så prøv at snakke med dem på klinikken.. Det er jo desuden vigtigt at huske på, at det først tæller som et forsøg efter ÆO.
Hvornår skal du til scanning igen?
Tror vi lige skal have snakket sammen... Puha, og så efter den lange omgang med hormoner.... Har stukket mig i 15 dage... Og haft mange bihvirkninger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128