Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1000 tak alle sammen!!!
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Vi fik selv lov til at aflyse vores første fryseforsøg, da jeg slet ikke kunne holde til mere (hverken fysisk eller psykisk).. Så prøv at snakke med dem på klinikken.. Det er jo desuden vigtigt at huske på, at det først tæller som et forsøg efter ÆO.
Vi fik selv lov til at aflyse vores første fryseforsøg, da jeg slet ikke kunne holde til mere (hverken fysisk eller psykisk).. Så prøv at snakke med dem på klinikken..
Det er jo desuden vigtigt at huske på, at det først tæller som et forsøg efter ÆO.
1000 tak for svaret og din omsorg søde!!! Vil putte mig ind til min mand lidt og så må vi se..... God weekend...
ønskebarn74 skriver: 1000 tak for svaret og din omsorg søde!!! Vil putte mig ind til min mand lidt og så må vi se..... God weekend...
ALTID - sig til, hvis du har behov for noget!! God putning med manden - det hjælper altid
ønskebarn74 skriver: Tror vi lige skal have snakket sammen... Puha, og så efter den lange omgang med hormoner.... Har stukket mig i 15 dage... Og haft mange bihvirkninger...
Tror vi lige skal have snakket sammen... Puha, og så efter den lange omgang med hormoner.... Har stukket mig i 15 dage... Og haft mange bihvirkninger...
Det er en hård omgang i er igennem Jeg håber virkelig, at det hele snart løser sig på den ene eller anden måde
Lisbeth1985 skriver: Det er en hård omgang i er igennem Jeg håber virkelig, at det hele snart løser sig på den ene eller anden måde
Også jeg... Jeg er ved at være godt brugt og desperat..... Håber i har mere held...
ønskebarn74 skriver: Også jeg... Jeg er ved at være godt brugt og desperat..... Håber i har mere held...
Vi skal nok begge for vores ønskebarn en dag.. Vi skal bare kæmpe en hel del mere end mange andre.. Men det skal nok lykkes!! Det tror jeg inderligt på søde
Og indtil dagen kommer er det helt okay og helt normalt, at vi har perioder, hvor vi bare ikke føler, at vi kan mere.. Men vi bliver nødt til at blive ved med at tro på: DET SKAL NOK SKE!!!
Øv noget lort pis møg. Det er bare ikke fair . Ved slet ikke hvad jeg skal sige lige nu søde. Håber så inderligt at det ender med en bebs denne gang, og hvis i vælge at stoppe forsøgt, at det så er rette valg for Jer.
Kæmpe mange gange tusind knus og kram. Du ved hvor jeg er!
ønskebarn74 skriver: Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Så er vi nede på 2 æg... på 17 og 15mm i den anden side var der kun 1 på 10mm så det når ikke at blive stort nok... Og vi er nu oppe og har købt for de 15.000kr i medicin.. Så med forsøget koster det os 20.000kr for 2 sølle æg hvis der er så mange...... Er totalt færdig, har haft flere æg med insemination og her havde vi kun kommet af med 5.000kr... Jeg er bare så vred på min lorte krop... Jeg hader den og alt lige nu...
Et kæmpe til dig.
Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Håber i finder en løsning som passer jer.
Hej Søde, ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig - lortet synes bare ingen ende af få for jer. Håber virkelig at det snart lykkes for jer, og alt det her bare er et fjern minde.
Kæmpe knus og en masse varme tanker fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128