Hvis barnet generelt følger godt med i skolen og får lavet de lektier da skal laves så er det het ok:_)
Fordlene er jo netop at mange der ellers ikke ville have råd til at give deres børn sådanne oplevrelser, på den måde kan få råd til det.
Mine forældre reste ofte uden for ferierne, netop fordi en ferie for bare 4 personer i højsæsonen kommer op på 20-30.000 kr hvis det er charter.
Og kan man gøre det for det halve og så få råd så skal man da gøre det.
Mine forældre sørgede bare for at vi fik lektierne lavet inden turen og så kunne vi bade med god samvittighed.
Og helt ærligt, jeg synes at hvis lektierne er lavet, så er det dælme godt nok begrænset hvad man går glip af i den danske folkeskole....en uges ferie har ALDRIG gjort nogen foerksl og tvært imod har jeg nydt kvalitetstiden med mine forældre, nye sprog, ny mad osv....det er næste mere end hvad man lærer på en uge i folkeskolen ud over lektierne
Så jeg vil da også rejse der hvor jeg har råd med mine børn, om de går i Bh eller skole.
Og nu tager vi på ferie om en uges tid, lige når påsken er SLUT, for det var billigt:-)
Anmeld