NF idag :( noget lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Mathilde

A. skriver:

nakkefold var alt for stor og blodprøver dårlige så vi skal til moderkage biopsi på mandag kl 10

andre som har prøvet det??

Har ikke prøvet det, men vil bare sige, at jeg håber alt er ok og jeg krydser fingre for jer

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

sbs78

Ville ikke gå fordi denne tråd uden at sende dig en kæmpe krammer.

Anmeld

15. april 2011

A.

takker piger det varmer

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

A. skriver:

nakkefold var alt for stor og blodprøver dårlige så vi skal til moderkage biopsi på mandag kl 10

andre som har prøvet det??

Øv søde.... 

Aner ikke hvad jeg skal sige.... 

Anmeld

15. april 2011

Annette A

Hej og stort 

Det er ikke rart at skulle bekymre sig sådan, men vil sige at jeg for nyligt læste om en der havde tallet 1:4 og prøven viste, at barnet ikke havde DS. Så chancerne er jo ret gode alligevel, men derfor er det da hårdt at skulle igennem det og være bange for, at det nu måske er tilfældet. Håber det går godt for Jer.. 

Anmeld

15. april 2011

A.

tusind tak alle sammen

Anmeld

15. april 2011

Sissel

Hej med dig.. Min nf gik godt, men da jeg var til md scanning for 14 dage siden fik jeg rigtig dårlige nyheder.. 1:42 chance for downs.. Jeg valgte en fostervandsprøve.. Og det var den længste weekend i mit liv.. Da svaret kom om tirsdagen, viste det sig at alt var godt, og at han er sund og rask derinde..
Jeg har lige været det samme igennem som dig, og jeg ved hvor hårdt det er.. Tanken om at der skulle være noget i vejen med ens baby er slet ikke til at bære.. Og endnu mindre det valg man i værste tilfælde kommer til at skulle træffe..
Men du blir nødt til at sige til dig selv at risikoen for at der skulle være noget galt med det lille spir i maven er minimal.. Og at grunden til at I har fået tilbudt en moderkagebiopsi er for at være på den sikre side.. Gå ud fra at den lille er sund og rask derinde, og at det bare er uheldigt at I har fået de tal.. Jeg krydser fingre for jer..

Anmeld

15. april 2011

A.

Sissel skriver:

Hej med dig.. Min nf gik godt, men da jeg var til md scanning for 14 dage siden fik jeg rigtig dårlige nyheder.. 1:42 chance for downs.. Jeg valgte en fostervandsprøve.. Og det var den længste weekend i mit liv.. Da svaret kom om tirsdagen, viste det sig at alt var godt, og at han er sund og rask derinde..
Jeg har lige været det samme igennem som dig, og jeg ved hvor hårdt det er.. Tanken om at der skulle være noget i vejen med ens baby er slet ikke til at bære.. Og endnu mindre det valg man i værste tilfælde kommer til at skulle træffe..
Men du blir nødt til at sige til dig selv at risikoen for at der skulle være noget galt med det lille spir i maven er minimal.. Og at grunden til at I har fået tilbudt en moderkagebiopsi er for at være på den sikre side.. Gå ud fra at den lille er sund og rask derinde, og at det bare er uheldigt at I har fået de tal.. Jeg krydser fingre for jer..

tusind tak skal lige har weekend overstået så får vi svar onsdag..har en go´fornemmelse men tør ikke håbe for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.