NF idag :( noget lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

A.

Zafir skriver:

Så har du jo rigtig gode chancer!!! Solen skinner og masser af kærlighed til din baby i maven!!!

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Du trænger da vist til en krammer

Anmeld

15. april 2011

A.

merethe skriver:

Du trænger da vist til en krammer

det gør jeg helt bestemt takker

Anmeld

15. april 2011

mor til 2 skønne piger .

A. skriver:

nakkefold var alt for stor og blodprøver dårlige så vi skal til moderkage biopsi på mandag kl 10

andre som har prøvet det??

har ikke prøvet det , men sender dig lig en

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Vil bare lige give en stor krammer. Det er jo en hver graviditets frygt og jeg håber at I kan klare ventetiden til mandag og ikke mindste og vigtigst: At I får et svar at baby er sund og rask.

Anmeld

15. april 2011

Chamomile

Jeg har ikke selv prøvet det, men vil lige sende dig et kram og held og lykke med det 

Anmeld

15. april 2011

mortilflere

Jeg håber at alt er ok

Hvis det mod forventning ik er godt , hvad vil i så ??

Anmeld

15. april 2011

A.

Jeg håber at alt er ok

Hvis det mod forventning ik er godt , hvad vil i så ??

vi er heldigvis begge enig at vi skal ikke ha´barn med DS

Anmeld

15. april 2011

Dorte...

puha ved hvordan du har det. Jeg fik et tal der sagde 1:141, jeg fik lavet moderkagebiopsi og det var slet ikke slemt med selve prøven. Ventetiden var derimod ulidelig og tanken om man nu mistede den bette. Risikoen for at miste er vidst under 1 %, men bare tanken er slet ikke til at bære  Min prøve gik godt og han var sund og rask.  Kan godt forstå i vil have svar på om alt er som det skal være, men dit tal er bedre end mit var så mon ikke den lille er sund og rask

Held og lykke med prøven

Anmeld

15. april 2011

A.

Dorte S. skriver:

puha ved hvordan du har det. Jeg fik et tal der sagde 1:141, jeg fik lavet moderkagebiopsi og det var slet ikke slemt med selve prøven. Ventetiden var derimod ulidelig og tanken om man nu mistede den bette. Risikoen for at miste er vidst under 1 %, men bare tanken er slet ikke til at bære  Min prøve gik godt og han var sund og rask.  Kan godt forstå i vil have svar på om alt er som det skal være, men dit tal er bedre end mit var så mon ikke den lille er sund og rask

Held og lykke med prøven

tusind tak det hjælper at høre det.. så kan jeg tænke lidt mere positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.