Til jer der både har drenge og piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Ja det gør virkelig enormt ondt Men det er vel bare en del af charmen der hører med til en graviditet..............

Åh ja, det gjorde min datter også, puha, glemmer det aldrig! Og var virkelig bange for at der skulle ske hendes fod noget

Uha ja, vi havde faktisk næsten navne klar før jeg blev gravid, så hvis han ligner en når han kommer ud så er det planen at det skal blive en lille Alexander 

Ja det er jo det, og man savner det alligevel når først maven og det hele forsvinder Meen jeg er nu alligevel overbevist om at det her barn bliver det sidste  

Ja det kender jeg godt.. Og man prøver lidt på at få foden væk, men man tør ikke rumstere for meget med det. hehe

Ihh det er bestemt også et sødt navn Så må vi håbe han ligner sådan en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Chraz

kkk skriver:

Altså mine tre første graviditeter var 'meget' forskellige. Forskellige på på hvor meget kvalme og hvor længe kvalme, hvor tidligt jeg fik halsbrænd og hvor slemt det blev. Relativt stor forskel på hvor mange kilo jeg tog på var der også. Og der var stor forskel på hvor aktive babyerne var osv. Men de var alle tre piger.

Nu venter jeg den fjerde og denne graviditet minder indtil videre mest om den tredje graviditet i kvalme, halsbrand og kilo - det er stadig lidt tidligt at vurdere aktivitetsniveauet, men jeg ved at det bliver en dreng...

Jeg har præsteret at gætte kønnet forkert alle fire gange

Det synes jeg også er skægt at man næsten med det samme kan "mærke" hvilket køn det bliver. jeg har gættet rigtig med begge mine piger og har aldrig været i tvivl og er det heller ikke denne gang

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

Ja det er jo det, og man savner det alligevel når først maven og det hele forsvinder Meen jeg er nu alligevel overbevist om at det her barn bliver det sidste  

Ja det kender jeg godt.. Og man prøver lidt på at få foden væk, men man tør ikke rumstere for meget med det. hehe

Ihh det er bestemt også et sødt navn Så må vi håbe han ligner sådan en.

Ja helt sikkert, synes hurtigt efter min store pige at jeg kom til at savne maven

Nej jeg ville heller ikke rumsterer for meget med hende, tænkr nu hvis jeg gjorde det værre

Ja jeg håber også

Har i fundet nogle navne??

Anmeld

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Ja helt sikkert, synes hurtigt efter min store pige at jeg kom til at savne maven

Nej jeg ville heller ikke rumsterer for meget med hende, tænkr nu hvis jeg gjorde det værre

Ja jeg håber også

Har i fundet nogle navne??

ja det er aldrig til at vide hvad de rumsterer med derinde

Ja vi har tænkt meget på Adrian hvis det er en dreng (Som det helt sikkert er ) og Isabella hvis det bliver en pige. Synes bare godt det må blive maj så vi kan finde ud af det. hehe

Anmeld

15. april 2011

kkk

Chraz skriver:

Det synes jeg også er skægt at man næsten med det samme kan "mærke" hvilket køn det bliver. jeg har gættet rigtig med begge mine piger og har aldrig været i tvivl og er det heller ikke denne gang

Hmm.... jeg har jo netop IKKE kunnet gætte det. Har gættet forkert hver gang

Anmeld

15. april 2011

Chraz

kkk skriver:

Hmm.... jeg har jo netop IKKE kunnet gætte det. Har gættet forkert hver gang

Nårh ja undskyld.. Jeg læste forkert  det er vist ved at være over min sengetid :p hehe

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

ja det er aldrig til at vide hvad de rumsterer med derinde

Ja vi har tænkt meget på Adrian hvis det er en dreng (Som det helt sikkert er ) og Isabella hvis det bliver en pige. Synes bare godt det må blive maj så vi kan finde ud af det. hehe

Nej det er lidt af et mysterium. 

Ej, det er virkelig også nogle gode navne!

Kan godt forstå at du glæder dig til at finde ud af det

Anmeld

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Nej det er lidt af et mysterium. 

Ej, det er virkelig også nogle gode navne!

Kan godt forstå at du glæder dig til at finde ud af det

Tak skal du have. er også helt vilde med dem

Jah det bliver spændende at se om jeg bliver snydt

Anmeld

15. april 2011

kkk

Chraz skriver:

Nårh ja undskyld.. Jeg læste forkert  det er vist ved at være over min sengetid :p hehe

Jeg kan godt forstå du læste forkert - det er også virkelig talentløst at gætte så meget forkert. Den første var aktiv på en måde at jeg kom til at tænke 'dreng'. Den næste var graviditeten fundamentalt anderledes og aktivitetsniveauet fordoblet - ergo jeg tænkte dreng. Med den tredje var graviditeten igen anderledes på en tredje måde og barnet væsentligt større - hvad tænker man så? Dreng! Men resultatet var jo altså tre piger

Denne gang har jeg mest af alt tænkt tre-gange pige-mor = altid pige-mor (og så minder graviditeten en hel del om den tredje som førte til en pige). Men scanninger viser at resultatet blive en dreng 

Sov godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.