Til jer der både har drenge og piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Altså jeg har lige fra start sagt at det var en dreng den her gang, ALT har bare været så meget anderledes, ikke nok med at jeg hyler over alt, jeg hyler også over de mest mærkelige ting! Stod i Føtex i dag og begyndte at hyle fordi de ikke havde nogle super pæne tomater, og 5 min efter hylede jeg igen fordi de havde hindbær Jeg har nogle butikker jeg slet slet ikke kan gå ind i uden at jeg får den vildeste kvalme, og det er ikke engang fordi der er nogen speciel lugt derinde, men sådan er det bare.. Hvornår har du termin?

det lyder SÅ meget som mig det der. hehe. Jeg kan også begyndt at tude hvis tingene ikke lige vil som jeg vil. Så bliver jeg hidsig og kan græde som et lille barn. hehe. 

Det med lugte kender jeg godt. F.eks var vi hjemme hos mine forældre den anden dag og min far er landmand og var lige kommet fra arbejde. Normalt er jeg fuldstændig ligeglad med at han lugter af ko, men jeg blev godt nok nødt til at bede ham skifte tøj og selv efter han havde gjort det kunne jeg ikke være for tæt på ham. Det er utroligt hvad gormoner kan gøre Jeg har termin den 3 oktober men skal have PKS

Hvornår har du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

det lyder SÅ meget som mig det der. hehe. Jeg kan også begyndt at tude hvis tingene ikke lige vil som jeg vil. Så bliver jeg hidsig og kan græde som et lille barn. hehe. 

Det med lugte kender jeg godt. F.eks var vi hjemme hos mine forældre den anden dag og min far er landmand og var lige kommet fra arbejde. Normalt er jeg fuldstændig ligeglad med at han lugter af ko, men jeg blev godt nok nødt til at bede ham skifte tøj og selv efter han havde gjort det kunne jeg ikke være for tæt på ham. Det er utroligt hvad gormoner kan gøre Jeg har termin den 3 oktober men skal have PKS

Hvornår har du?

Dejligt at vide at det ikke kun er mig, men hold da op folk de kigger når man står midt i grøntafdelingen og hyler

Haha, kender det godt, gik forbi en i dag der virkelig også bare lugtede af ko, og plejer egentlig at synes at det er hyggelig lugt, den gør mig normalt ikke noget, men puha, kunne da slet ikke have det i dag.

Jamen jeg har termin d.18. juni, så har ca 8 uger igen 

Anmeld

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Dejligt at vide at det ikke kun er mig, men hold da op folk de kigger når man står midt i grøntafdelingen og hyler

Haha, kender det godt, gik forbi en i dag der virkelig også bare lugtede af ko, og plejer egentlig at synes at det er hyggelig lugt, den gør mig normalt ikke noget, men puha, kunne da slet ikke have det i dag.

Jamen jeg har termin d.18. juni, så har ca 8 uger igen 

hehe ja det kunne jeg godt forestille mig Det er ikke hver dag man ser en gravid kvinde græde over tomater

Jeg plejer også at synes det er en rigtig hyggelig lugt, men puha ikke liiige de her måneder

det er da lige om snart så. Det skal nok blive spændende. Det er også rart når man kommer dertil hvor man kan begynde at se en ende på det.

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

hehe ja det kunne jeg godt forestille mig Det er ikke hver dag man ser en gravid kvinde græde over tomater

Jeg plejer også at synes det er en rigtig hyggelig lugt, men puha ikke liiige de her måneder

det er da lige om snart så. Det skal nok blive spændende. Det er også rart når man kommer dertil hvor man kan begynde at se en ende på det.

Nej det er vidst godt nok ikke, men ja ja, til grin det kan man altid blive

Nej, men det er vireklig også forståeligt, og folk har nu nemt med at bære over med en synes jeg

Ja det er heldigvis snart, puha, synes slet ikke det er sjovt mere, og så er jeg jo super spændt på at se den lille supermand som jeg er overbevist om lige nu prøver at brække mine ribben

Anmeld

15. april 2011

De3Guldklumper

jeg har hver gang gættet kønnet tidligt og det har holdt stik begge gange.. Alligevel har jeg haft 2 ens graviditeter dog havde jeg meget halsbrænd med nummer 2 som var en dreng og jeg har en af hvert køn..

Anmeld

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Nej det er vidst godt nok ikke, men ja ja, til grin det kan man altid blive

Nej, men det er vireklig også forståeligt, og folk har nu nemt med at bære over med en synes jeg

Ja det er heldigvis snart, puha, synes slet ikke det er sjovt mere, og så er jeg jo super spændt på at se den lille supermand som jeg er overbevist om lige nu prøver at brække mine ribben

hehe det er så fantastisk når de synes de skal spille fodbold med ens ribben. Det gør så ufattelig ondt. Min ældste datter synes det vat sjovt at sætte hendes fod imellem dem og så lige dreje den.. av av

Har i tænkt på nogle navne så? 

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde to meget ens graviditeter og fik først en dreng og så en pige

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

hehe det er så fantastisk når de synes de skal spille fodbold med ens ribben. Det gør så ufattelig ondt. Min ældste datter synes det vat sjovt at sætte hendes fod imellem dem og så lige dreje den.. av av

Har i tænkt på nogle navne så? 

Ja det gør virkelig enormt ondt Men det er vel bare en del af charmen der hører med til en graviditet..............

Åh ja, det gjorde min datter også, puha, glemmer det aldrig! Og var virkelig bange for at der skulle ske hendes fod noget

Uha ja, vi havde faktisk næsten navne klar før jeg blev gravid, så hvis han ligner en når han kommer ud så er det planen at det skal blive en lille Alexander 

Anmeld

15. april 2011

Chraz

Okay. Det er åbenbart meget forskelligt I skal have mange tak fordi i vil dele. Synes det er hyggeligt at høre folks forskellige erfaringer

Anmeld

15. april 2011

kkk

Chraz skriver:

hej tøser

Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har kunne mærke forskel på om i har været gravide med en dreng eller en pige? 

Har snakket med min mor og min svigermor, og de siger begge at de har tydeligt kunne mærke forskel på om de skulle have en dreng eller en pige. De siger begge at når de har ventet en dreng er de blevet meget mere hormonelle og "sindssyge" Og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre der har oplevet noget ligende? 

Grunden til mit spørgsmål er at jeg selv har 2 piger i forvejen og er gravid for 3 gang. Og de 2 første graviditeter var forholdsvis nemme. Men denne gang er det lidt af et helvede. hehe. Jeg er hormonel, sart og døjer meget med kvalme og svimmelhed. Og alle jeg kender, indklusiv mig selv er overbevist om det er en dreng vi skal have denne gang

Altså mine tre første graviditeter var 'meget' forskellige. Forskellige på på hvor meget kvalme og hvor længe kvalme, hvor tidligt jeg fik halsbrænd og hvor slemt det blev. Relativt stor forskel på hvor mange kilo jeg tog på var der også. Og der var stor forskel på hvor aktive babyerne var osv. Men de var alle tre piger.

Nu venter jeg den fjerde og denne graviditet minder indtil videre mest om den tredje graviditet i kvalme, halsbrand og kilo - det er stadig lidt tidligt at vurdere aktivitetsniveauet, men jeg ved at det bliver en dreng...

Jeg har præsteret at gætte kønnet forkert alle fire gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.