Til jer der både har drenge og piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Chraz

hej tøser

Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har kunne mærke forskel på om i har været gravide med en dreng eller en pige? 

Har snakket med min mor og min svigermor, og de siger begge at de har tydeligt kunne mærke forskel på om de skulle have en dreng eller en pige. De siger begge at når de har ventet en dreng er de blevet meget mere hormonelle og "sindssyge" Og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre der har oplevet noget ligende? 

Grunden til mit spørgsmål er at jeg selv har 2 piger i forvejen og er gravid for 3 gang. Og de 2 første graviditeter var forholdsvis nemme. Men denne gang er det lidt af et helvede. hehe. Jeg er hormonel, sart og døjer meget med kvalme og svimmelhed. Og alle jeg kender, indklusiv mig selv er overbevist om det er en dreng vi skal have denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

CamillaValby

Jeg er lige med på en lurer

Anmeld

15. april 2011

SussieThyssen

Chraz skriver:

hej tøser

Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har kunne mærke forskel på om i har været gravide med en dreng eller en pige? 

Har snakket med min mor og min svigermor, og de siger begge at de har tydeligt kunne mærke forskel på om de skulle have en dreng eller en pige. De siger begge at når de har ventet en dreng er de blevet meget mere hormonelle og "sindssyge" Og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre der har oplevet noget ligende? 

Grunden til mit spørgsmål er at jeg selv har 2 piger i forvejen og er gravid for 3 gang. Og de 2 første graviditeter var forholdsvis nemme. Men denne gang er det lidt af et helvede. hehe. Jeg er hormonel, sart og døjer meget med kvalme og svimmelhed. Og alle jeg kender, indklusiv mig selv er overbevist om det er en dreng vi skal have denne gang

Nix ingen forskel her.

Jeg var faktisk mest påvirket med nr 2, som jo så var en pige nr 2

Har 2 piger og en dreng.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. april 2011

celkt

jeg mener jeg har kunnet...

nummer et og nummer to mærkedes overhovedet ikke noget i nærheden af hinanden. så jeg var ret sikker på at det var det modsatte køn anden gang, hvilket også slog til.

Og med nummer tre, føltes graviditeten meget som med nummer to, så jeg gættede pige igen, hvilket passede. Nu må vi se, om jeg kan gætte det på den måde, når vi en gang skal have nummer fire...

Anmeld

15. april 2011

chael

Chraz skriver:

hej tøser

Jeg har indtil haft 3 forskellige graviditeter.

Og jeg har ventet; pige, dreng, dreng. Og ikke engang de 2 drenge graviditeter har været ens.

Men umiddelbart kunne jeg godt mærke forskel på første og anden graviditet, men ikke den 3. Der var jeg blank

*Camilla 16+2

Anmeld

15. april 2011

håber snart det er os

Ja jeg har Først en pige Og nu en dreng jeg var slet ikke i tvil om jeg venter en dreng

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

hej tøser

Jeg har fra start af været overbevidst om at det denne gang var en dreng (fik en pige første gang) det hele har været anderledes. I starten var jeg meget mere syg af kvalme end jeg var med min datter, jeg er i langt større hormonel ubalance. Så jeg har min egen lille teori om at der er forskel

Anmeld

15. april 2011

Chraz

momse22 skriver:

Jeg har fra start af været overbevidst om at det denne gang var en dreng (fik en pige første gang) det hele har været anderledes. I starten var jeg meget mere syg af kvalme end jeg var med min datter, jeg er i langt større hormonel ubalance. Så jeg har min egen lille teori om at der er forskel

Sådan har jeg det også. Med mine piger var jeg ikke meget anderledes end jeg plejer at være hormonelt, men denne gang er jeg virkelig sart overfor lugte, har haft utrolig meget kvalme og har det stadig tit, og jeg kan begynde at græde over ingenting. Så jeg er overbevist om at det er en dreng vi får denne gang. Og det er alle vi kender også. Men vi finder først ud af det til maj

Anmeld

15. april 2011

henh01

jeg har en af hver og synes ikke der som sådan var forskel.. Altså alle graviditeter er jo forskellige, men ikke noge der indikeret at det var en dreng jeg ventede sidst hvor den første var en pige.

Anmeld

15. april 2011

Stéphanie

Chraz skriver:

Sådan har jeg det også. Med mine piger var jeg ikke meget anderledes end jeg plejer at være hormonelt, men denne gang er jeg virkelig sart overfor lugte, har haft utrolig meget kvalme og har det stadig tit, og jeg kan begynde at græde over ingenting. Så jeg er overbevist om at det er en dreng vi får denne gang. Og det er alle vi kender også. Men vi finder først ud af det til maj

Altså jeg har lige fra start sagt at det var en dreng den her gang, ALT har bare været så meget anderledes, ikke nok med at jeg hyler over alt, jeg hyler også over de mest mærkelige ting! Stod i Føtex i dag og begyndte at hyle fordi de ikke havde nogle super pæne tomater, og 5 min efter hylede jeg igen fordi de havde hindbær Jeg har nogle butikker jeg slet slet ikke kan gå ind i uden at jeg får den vildeste kvalme, og det er ikke engang fordi der er nogen speciel lugt derinde, men sådan er det bare.. Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.