er en flirt = utroskab????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Tkcuf

Utroskab er når man laver noget, man ikke ville lave hvis ens kæreste sad ved siden af.

Så hvad synes du selv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

LotteGabriella

Mka skriver:

Jeg ville ikke kalde det utroskab, men jeg synes bestemt ikke det er iorden. Hvis min kæreste gjorde det ville jeg blive rigtig ked af det.

Har det lige sådan

Anmeld

15. april 2011

Silvermist

Måske ikke ligefrem utroskab ifølge min mening, men alligevel et brud på tilliden i et parforhold og derfor dybt forkert.

Mit råd. Slet ham inden Jeres flirt tager overhånd.

Hvordan ville du selv have det, hvis din kæreste flirtede med en anden pige bag din ryg?

Jeg beklager hvis jeg lyder hård. Selvfølgelig er vi alle forskellige, men sådan noget ville jeg ihvertfald ikke finde mig i.

Anmeld

15. april 2011

Levi&LilysMor

Jeg synes bestemt heller ikke det er i orden at have en flirt ved siden af sit forhold, kan heller ikke forstå hvorfor man skulle gøre det? Er din kæreste/mand ikke god nok mere for dig eller ? og hvad dælen er det lige der slår klik i hovedet når ens eks skriver, det er da ikke så svært bare at slette ham, i værste fald kunne din kæreste være skredet nu, og det synes jeg også ville være i orden, hvis det var mig var jeg skredet for længst, tilliden var der ikke mere hvert fald, undskyld ordene men bliver nød til at sige min mening jo...

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

har skrevet meget sammen med en gammel ekskæreste.. eller ekskæreste kan man vel ikk kalde ham med en knaldekammerat men han er så begyndt at skrue op for charmen... og vi flirter så lidt.. ikk noget med sexchat eller noget men helt almindelig flirt.. men er jeg så utro????

ville aldrig være sammen med ham igen pga det han gjorde den gang.. og har også fortalt ham at jeg altså har en kæreste og at jeg har et barn med den her kæreste og at jeg elsker ham.. men det fatter han vidst ikk.. hmm. skal jeg bare blokere ham fra min msn og slette hans nummer eller hva i alverden skal jeg gøre..

JA, alt flirt er utroskab. Ikke fysisk, men mentalt. Synes du skulle blokere ham, og ikke gøre det igen hvis du virkelig holder af din kæreste. 

Anmeld

15. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

JA, alt flirt er utroskab. Ikke fysisk, men mentalt. Synes du skulle blokere ham, og ikke gøre det igen hvis du virkelig holder af din kæreste. 

igen enig...

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Er i hvert fald ikke noget jeg vil syntes var oki, hvis jeg fandt ud af at min kæreste gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.