er en flirt = utroskab????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

det er afgjort så.. han bliver slette og kæresten for det afvide når han kommer hjem fra arbejde.. har virkelig haft det dårligt med det.. men håber det er slut nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

TheLittleOne

Jeg er enig med pigerne her... Jeg ville blive virkelig ked af det hvis det var min kæreste som gjorder det imod mig 

Xkærester skal forblive fortid!

Anmeld

15. april 2011

Darling<3

signe. skriver:

thank you

Det var da så lidt, det er jo ganske rigtigt det du skriver

Anmeld

15. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

det er afgjort så.. han bliver slette og kæresten for det afvide når han kommer hjem fra arbejde.. har virkelig haft det dårligt med det.. men håber det er slut nu..

Giv lige en update på hvordan det er gået med at fortælle det til din kæreste.. Pøj pøj med det

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Giv lige en update på hvordan det er gået med at fortælle det til din kæreste.. Pøj pøj med det

han blev selvf skuffet men han så jeg slettede min x fra min tlf og msn og vi er blevet enige om at det er sket og at det kun var på msn og tlf og der ikke skete noget udover det.. men han tog det rigtig pænt.. fortalte ham hvor skidt jeg havde det med ikke og fortælle ham om min x.. og han synes det var godt jeg fortalte ham om den flirt...

Anmeld

15. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Om du er utro ?? Ja i min verden er du virkelige utro ! ! Puu ha, du er jo os kun menneske, men synes du hurtigt skal droppe kontakten, i har altså et barn sammen, dig og din kæreste..  Drop ham, ha dårlig somvittighed og skam dig og så nyd din familie, og VÆRTSÆT den.  

Sikke noget da. Ja undskyld, ved jo ikke hvem du er og hvordan dit forhold til din kæreste er, men synes det er forkert det du gør.

Men  til dig og håber du finder en go beslutning : )

GO Weekend !

Anmeld

15. april 2011

DLM

Anonym skriver:

han blev selvf skuffet men han så jeg slettede min x fra min tlf og msn og vi er blevet enige om at det er sket og at det kun var på msn og tlf og der ikke skete noget udover det.. men han tog det rigtig pænt.. fortalte ham hvor skidt jeg havde det med ikke og fortælle ham om min x.. og han synes det var godt jeg fortalte ham om den flirt...

godt at han tog det pænt, synes heller ikke du har gjort noget "ulovligt" her der er jo ikke sket noget. men godt du slettede ham.

Anmeld

15. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Rigtig godt Synes det var en go ting du sagde det, ellers er det svært at leve med , ville jeg synes.. : )

Anmeld

15. april 2011

dorthemus

Anonym skriver:

har skrevet meget sammen med en gammel ekskæreste.. eller ekskæreste kan man vel ikk kalde ham med en knaldekammerat men han er så begyndt at skrue op for charmen... og vi flirter så lidt.. ikk noget med sexchat eller noget men helt almindelig flirt.. men er jeg så utro????

ville aldrig være sammen med ham igen pga det han gjorde den gang.. og har også fortalt ham at jeg altså har en kæreste og at jeg har et barn med den her kæreste og at jeg elsker ham.. men det fatter han vidst ikk.. hmm. skal jeg bare blokere ham fra min msn og slette hans nummer eller hva i alverden skal jeg gøre..

Øh ja, det skal du  Du læner dig meget kraftigt op af at gøre noget du helt sikkert kommer til at fortryde...og så for et gut der ikke behandlede dig ordentligt, da han havde dig...helt ærligt!

Anmeld

15. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

har skrevet meget sammen med en gammel ekskæreste.. eller ekskæreste kan man vel ikk kalde ham med en knaldekammerat men han er så begyndt at skrue op for charmen... og vi flirter så lidt.. ikk noget med sexchat eller noget men helt almindelig flirt.. men er jeg så utro????

ville aldrig være sammen med ham igen pga det han gjorde den gang.. og har også fortalt ham at jeg altså har en kæreste og at jeg har et barn med den her kæreste og at jeg elsker ham.. men det fatter han vidst ikk.. hmm. skal jeg bare blokere ham fra min msn og slette hans nummer eller hva i alverden skal jeg gøre..

Nej, det er ikke utroskab, men hvis din kæreste gjorde det med en pige, hvordan ville du så have det?

I min optik er det først utroskab når man kysser med en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.