er en flirt = utroskab????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

har skrevet meget sammen med en gammel ekskæreste.. eller ekskæreste kan man vel ikk kalde ham med en knaldekammerat men han er så begyndt at skrue op for charmen... og vi flirter så lidt.. ikk noget med sexchat eller noget men helt almindelig flirt.. men er jeg så utro????

ville aldrig være sammen med ham igen pga det han gjorde den gang.. og har også fortalt ham at jeg altså har en kæreste og at jeg har et barn med den her kæreste og at jeg elsker ham.. men det fatter han vidst ikk.. hmm. skal jeg bare blokere ham fra min msn og slette hans nummer eller hva i alverden skal jeg gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

2721

Det er jo meget individuelt. Men stil det sådan op: Er det okay med dig, hvis din kæreste gjorde det?

I mine øjne er det utroskab. Men igen vi er jo alle forskellige

Anmeld

15. april 2011

Mka

Jeg ville ikke kalde det utroskab, men jeg synes bestemt ikke det er iorden. Hvis min kæreste gjorde det ville jeg blive rigtig ked af det.

Anmeld

15. april 2011

Darling<3

Jeg ville stoppe det hvis jeg var dig.. Blokere og slette ham fuldstændigt! Tror din kæreste ville føle sig svigtet hvis han finder ud af hvad du har haft kørende med ham den anden, også selvom det kun er over beskeder!

Anmeld

15. april 2011

signe.

Anonym skriver:

har skrevet meget sammen med en gammel ekskæreste.. eller ekskæreste kan man vel ikk kalde ham med en knaldekammerat men han er så begyndt at skrue op for charmen... og vi flirter så lidt.. ikk noget med sexchat eller noget men helt almindelig flirt.. men er jeg så utro????

ville aldrig være sammen med ham igen pga det han gjorde den gang.. og har også fortalt ham at jeg altså har en kæreste og at jeg har et barn med den her kæreste og at jeg elsker ham.. men det fatter han vidst ikk.. hmm. skal jeg bare blokere ham fra min msn og slette hans nummer eller hva i alverden skal jeg gøre..

Ikke for at kaste noget efter dig, men måske er det klart han ikke fatter det, når du jo bliveer ved at skrive med ham Hvordan ville du have det hvis faren til dit barn skrev lumrer smsér med sin gamle kanldekammerat? Jeg vil ikke sige det er decideret utroskab, men det er følelsesmæssigt utroskab..

Anmeld

15. april 2011

Sphynxlover

tjah hvis du spørg mig = slet ham NU !

og fortæl evt din kæreste at du har haft denne lille uskyldige flørt og der ik var noget i det fra din side og du har slettet ham nu - så burde den sag være ude af verden + samvittigheden visket ren

Anmeld

15. april 2011

Darling<3

signe. skriver:

Ikke for at kaste noget efter dig, men måske er det klart han ikke fatter det, når du jo bliveer ved at skrive med ham Hvordan ville du have det hvis faren til dit barn skrev lumrer smsér med sin gamle kanldekammerat? Jeg vil ikke sige det er decideret utroskab, men det er følelsesmæssigt utroskab..

Virkelig enig i det her

Anmeld

15. april 2011

twinny

Puslingen skriver:

Det er jo meget individuelt. Men stil det sådan op: Er det okay med dig, hvis din kæreste gjorde det?

I mine øjne er det utroskab. Men igen vi er jo alle forskellige

enig.....

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Utroskab eller ej, det ved jeg ikke helt. Jeg hæfter mig meget mere ved, at du er i tvivl om hans intentioner, og så vil jeg mene det er på tide at sige stop!

Anmeld

15. april 2011

signe.

Honnie's Wife:) skriver:

Virkelig enig i det her

thank you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.