Kraftig Sengerand ?!? UPDATE :) er fundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2011

Sara.

Lou87 skriver:

Oki og ingen problemer med den bliver stående eller noget ?

Nej :-)

Vores søn er lige blevet et år og selvom han dingler rundt i sengen om natten eller rejser sig op og går rundt så står sengerenden på sin plads!

Modsat den vi havde til min datter (ligner lidt den på dit billede, købt i baby sam) så holder den her også sutterne (og arme og ben for den sags skyld) i sengen..... Ved min datters kunne sutterne falde ud under sengerenden...

Ja og så synes jeg den er lækker når han dingler rundt med hovedet lige ind i kanten om natten at den så er blød :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

sarahb

Lou87 skriver:

Oki, vidste ikke man ku få sengetøj også, så meget havde jeg ikk nået og kigge Men lyder lækkert, kan godt li der er bare lidt der matcher.. Og nåhh ja tror jeg faktisk jeg har set.. ihvertfald den er uro.. smiler..

Så må jeg bare se og igang med de stjerne jeg har liggende der sku hænges op.. så ka det jo nok gå..

Oki det lyder godt.. men hvordan bliver den "samlet" så ? jeg tænker bare mere at for den slet ikk vælter, ska den så slet ikk snoes om en enkelt tremme elelr noget ?
Har du evt et billede af din i sengen du lige gider smide ind, eller link til den side dit værelse er på i din tråd så jeg ikk ska sidde og lede  ?

Er på fra min iPhone så kan ikk fonde ud af at linke. Men bare søg; vis mig dit børneværelse og så er det på en af de sidste sider
Den står bare og samles heller ikk med noget den står bare og holder

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Lyder super

sad lige og ledte efter deres katalog derinde, men kan af en eller anden grund ikke finde det.. :/ og kan heller ikke finde den på hjemmesiden.. Men mener den er fra enten babydan eller turiform.. Jeg har købt den i grøn, men den fandtes også i andre farver

Anmeld

15. april 2011

Lou87

lærkes_mor skriver:

Nej :-)

Vores søn er lige blevet et år og selvom han dingler rundt i sengen om natten eller rejser sig op og går rundt så står sengerenden på sin plads!

Modsat den vi havde til min datter (ligner lidt den på dit billede, købt i baby sam) så holder den her også sutterne (og arme og ben for den sags skyld) i sengen..... Ved min datters kunne sutterne falde ud under sengerenden...

Ja og så synes jeg den er lækker når han dingler rundt med hovedet lige ind i kanten om natten at den så er blød :-)

Åhh det lyder bare super..!
Det er lige sådan en slags vi skal ha så..
Tror umiddelbart smallstuffs og sebras er meget lig hinanden, men sebras er vidst 100 kr billigere.

Men jeg har nemlig samme problem nu her i vuggen.. hun kan selv løfte randen op og kigge ud (bandit! ) og derved ryger ben og arme.. INKL SUT ud.. og der er ikk noget mere irriterende end at kravle rundt på gulvet om natten og lede efter den skide sut haha. Så ku ikk li lade vær og grine da jeg læste dit indlæg.. for der er bare præcis sådan vi har det nu.. den er også fra babysam.

Jeg har bare haft købt en noget lign bare i hvid til hendes værelse (se evt under min tråd med værelset er færdig) og den er fra ikea og den er bare elendig! Snorene passer ikke og ja den falder bare hurtig sammen... Øv.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

sad lige og ledte efter deres katalog derinde, men kan af en eller anden grund ikke finde det.. :/ og kan heller ikke finde den på hjemmesiden.. Men mener den er fra enten babydan eller turiform.. Jeg har købt den i grøn, men den fandtes også i andre farver

Okay.. men er det sådan noget pladevat indeni eller tykt skum ?
Mere for dem i de lidt tynde der de falder altså bare for hurtig sammen for mig.

Anmeld

15. april 2011

Lou87

sarahb skriver:

https://www.baby.dk/debat/33306pi36/boernerelateret /vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

Så fik jeg lært noget nyt. Her er det

Haha godt så.. tak
Man ska jo lære mens man lever hihi.

Men ja den ser da ud til og stå super fint selv.. og gør også sengen lidt mindre og tryg synes jeg det ser ud til, så tror da næsten jeg blir nødt til og ha den og håbe jeg ka finde sengetøjet også

Ihh blir nødt til og spørge hvor du har fundet eller hvordan du har lavet de stjerne på væggen, de vel ikk tegnet i fri hånd ??

Tak

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Okay.. men er det sådan noget pladevat indeni eller tykt skum ?
Mere for dem i de lidt tynde der de falder altså bare for hurtig sammen for mig.

det er kraftig skum.. fuldstændig ligesom den fra smallstuff

Anmeld

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

det er kraftig skum.. fuldstændig ligesom den fra smallstuff

Okay så...
Og de er ensfarvet eller hvordan ?

Ku da godt være man sku overveje en tur i baby sam så..
Bare de ikk bliver dyrere ? men det mente du ikk vel ?

Anmeld

15. april 2011

Svenne

Sebra, Sebra, Sebra!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.