Kraftig Sengerand ?!? UPDATE :) er fundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

nej det er jo det man ikke kan.. Men jeg er altså glad for min for min dreng synes han skal sidde op og sove, og så hviler han hovedet på den.. Har forsøgt at ligge ham ned igen, men hver gang går der en halv time så sidder han op og sover igen..

er bange for at han har fået sig en lille bivirkning af alle de gange med mellemøresbetændelse, for der har han jo næsten siddet op og sovet, og han har haft det MANGE gange..

Hehe ja så er den da et klart plus
Men lyder da ikk så godt med det med han gang på gang er syg..
ØV! det bare ikk sjovt.. min pige er også igen snottet og synes ikke hostesaften er en succes denne gang.. Hmm

Vi havde kun lige sat hende ned i så fandt hun allerede ud af og skille dem af der hvor de li blir samlet.. ALTSÅ
Men godt de er så "stive" i det så de blir stående..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Hehe ja så er den da et klart plus
Men lyder da ikk så godt med det med han gang på gang er syg..
ØV! det bare ikk sjovt.. min pige er også igen snottet og synes ikke hostesaften er en succes denne gang.. Hmm

Vi havde kun lige sat hende ned i så fandt hun allerede ud af og skille dem af der hvor de li blir samlet.. ALTSÅ
Men godt de er så "stive" i det så de blir stående..

nej det er ikke sjovt.. næste gang så er det dræn.. Men vi går til løbende kontrol for at tage det i opløbet netop så han kan undgå dræn.. uhh ja når de er forkølet så er de heller ikke altid glade for at ligge ned fordi det lukker det hele til..

ja det er en dejlig sengerand, min dreng har bare fundet ud af hvordan man hiver den op fra spændet mellem madras og tremmer..

Anmeld

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

nej det er ikke sjovt.. næste gang så er det dræn.. Men vi går til løbende kontrol for at tage det i opløbet netop så han kan undgå dræn.. uhh ja når de er forkølet så er de heller ikke altid glade for at ligge ned fordi det lukker det hele til..

ja det er en dejlig sengerand, min dreng har bare fundet ud af hvordan man hiver den op fra spændet mellem madras og tremmer..

Åhh altså.. vi må ikk håbe det når så langt såå..
krydser fingre for det ikk gør

Og nej hun sover så elendigt når hun er snottet, det er synd for hende... for hun vil gerne ha sutten i munden, men når hun samtidigt er lukket til i næsen, så det ikk nemt

Hahaha, ja så er han næsten en større bandit
Men det lærer hun sikkert også inden længe her, sku ikk undre mig

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Åhh altså.. vi må ikk håbe det når så langt såå..
krydser fingre for det ikk gør

Og nej hun sover så elendigt når hun er snottet, det er synd for hende... for hun vil gerne ha sutten i munden, men når hun samtidigt er lukket til i næsen, så det ikk nemt

Hahaha, ja så er han næsten en større bandit
Men det lærer hun sikkert også inden længe her, sku ikk undre mig

ja en rigtig lille bandit det er han.. Men han er en dejlig lille bandit..

nej det er ikke nemt at have sutten i munden samtidig med at man skal trække vejret igennem også..

Anmeld

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

ja en rigtig lille bandit det er han.. Men han er en dejlig lille bandit..

nej det er ikke nemt at have sutten i munden samtidig med at man skal trække vejret igennem også..

Man kan jo ikke stå for dem når de nu laver ulykker mens de er så små - det jo også som regel kun tegn på udvikling..
Bare det bandit smil hun kom med (som også vist på det ene billede) det er jo ikk til og stå for selvom man også var lidt i chok over og vågne til det syn.. hun har nemlig ikk selv haft trukket sig op før overhovedet..

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Man kan jo ikke stå for dem når de nu laver ulykker mens de er så små - det jo også som regel kun tegn på udvikling..
Bare det bandit smil hun kom med (som også vist på det ene billede) det er jo ikk til og stå for selvom man også var lidt i chok over og vågne til det syn.. hun har nemlig ikk selv haft trukket sig op før overhovedet..

nej det kan man nemlig ikke.. og det smil de sender når de ved de laver ballade er da det bedste..

Anmeld

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

nej det kan man nemlig ikke.. og det smil de sender når de ved de laver ballade er da det bedste..

Haha ja..
man skal virkelig tage sig selv i ikke og grine

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Lou87 skriver:

Haha ja..
man skal virkelig tage sig selv i ikke og grine

jep.. jeg tager mig selv i at grine flere gange om dagen hvor jeg egentlig ikke burde..

Anmeld

15. april 2011

Lou87

mortilj skriver:

jep.. jeg tager mig selv i at grine flere gange om dagen hvor jeg egentlig ikke burde..

haha ja samme her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.