Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her har lillemanden en sengerend fra Sebra.. Den er super lækker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Altså den lilla med stjerne og hvid med stjerner på den anden side ? http://www.trendsales.dk/annoncer/brand-itemtype/21028938?forum=372&id=21028938&pn=34&rt=ssr&road=sort_gallery&search=sengerand&sort=&status=2&AC=2Synes også den er rigtig fin nemlig.. Og er glad for og høre du synes om den, ellers vil jeg godt nok ikk gi så mange penge!Og synes desværre ikk jeg ka finde nogle brugt Holder den formen? altså bliver oppe?Og er der snore med til eller ska man bare lige sno den om en enkel af tremmerne eller hvordan...Nej hvor fint det matcher - er det noget du selv har malet ? eller er der andre ting i serien ?
Altså den lilla med stjerne og hvid med stjerner på den anden side ? http://www.trendsales.dk/annoncer/brand-itemtype/21028938?forum=372&id=21028938&pn=34&rt=ssr&road=sort_gallery&search=sengerand&sort=&status=2&AC=2Synes også den er rigtig fin nemlig.. Og er glad for og høre du synes om den, ellers vil jeg godt nok ikk gi så mange penge!Og synes desværre ikk jeg ka finde nogle brugt Holder den formen? altså bliver oppe?Og er der snore med til eller ska man bare lige sno den om en enkel af tremmerne eller hvordan...Nej hvor fint det matcher - er det noget du selv har malet ? eller er der andre ting i serien ?
saxi skriver: Her har lillemanden en sengerend fra Sebra.. Den er super lækker
mortilj skriver: Jeg har købt en god kraftig en i babysam.. Men den endte op i 400-600kr fordi man skulle have 2 for at den kunne nå hele vejen rundt nede i sengen.. jeg mener stadig det er lidt billigere en smallstuffs.. Selvom jeg gerne ville have den fra smallstuff istedet.. Jeg er vild med deres stjerner..
Jeg har købt en god kraftig en i babysam.. Men den endte op i 400-600kr fordi man skulle have 2 for at den kunne nå hele vejen rundt nede i sengen..
jeg mener stadig det er lidt billigere en smallstuffs.. Selvom jeg gerne ville have den fra smallstuff istedet.. Jeg er vild med deres stjerner..
Oki har du evt navn eller link på dem du har købt ?Ja de stjerner er bare SÅ fine .. smiler
det har vi også og er såååååååååååå glade for vores!
Okay - super..Og den falder ikke sammen eller noget ?
lærkes_mor skriver: det har vi også og er såååååååååååå glade for vores!
Oki og ingen problemer med den bliver stående eller noget ?
Lou87 skriver: Oki har du evt navn eller link på dem du har købt ?Ja de stjerner er bare SÅ fine .. smiler
kigger lige om jeg kan finde den..
sarahb skriver: Min er til drenge så den er blå. Men ellers e den som den lilla. Der er ikk snore til men den står rank og flot. Vi har haft den i 4 mdr og den er stadig ligeså flot.. Jeg elsker den ... Jeg har lavet en uro med stjerner og sat stjerner op på væggen, du kan se billeder af det i tråden vis mig dit børne værelse... og så har jeg også sengetøjet i det...Det er dyrt men det er det værd!!!
Min er til drenge så den er blå. Men ellers e den som den lilla. Der er ikk snore til men den står rank og flot. Vi har haft den i 4 mdr og den er stadig ligeså flot.. Jeg elsker den ... Jeg har lavet en uro med stjerner og sat stjerner op på væggen, du kan se billeder af det i tråden vis mig dit børne værelse... og så har jeg også sengetøjet i det...Det er dyrt men det er det værd!!!
Oki, vidste ikke man ku få sengetøj også, så meget havde jeg ikk nået og kigge Men lyder lækkert, kan godt li der er bare lidt der matcher.. Og nåhh ja tror jeg faktisk jeg har set.. ihvertfald den er uro.. smiler.. Så må jeg bare se og igang med de stjerne jeg har liggende der sku hænges op.. så ka det jo nok gå..Oki det lyder godt.. men hvordan bliver den "samlet" så ? jeg tænker bare mere at for den slet ikk vælter, ska den så slet ikk snoes om en enkelt tremme elelr noget ?Har du evt et billede af din i sengen du lige gider smide ind, eller link til den side dit værelse er på i din tråd så jeg ikk ska sidde og lede ?
mortilj skriver: kigger lige om jeg kan finde den..
Lyder super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128