Gyngemoseparken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Snefnug1984

Camilla_a skriver:

Så er det blevet lavet om siden vi boede der

Der kan jo sagtens være flere udlejere, men det er dem jeg kender til og har snakket med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Snefnug1984

ESV skriver:

Altså omgivelserne er FANTASTISKE. rolige, børnevenlige, dejlig villa kvater i nærheden hvor det er hyggeligt at gå ture, lege pladser, gode indkøbsmuligheder og gode bus forbindelser for dem der ikke har bil.

MEN jeg ville aldrig flytte dertil igen, lejlighederne er rigtig lækre men er ikke de mange mange penge værd.

Vi boede i det hvide hus der ligge lige klods op af den gamle tv by (nuværende ernst og young) gav lige knap 11000 i månedlig leje, havde lagt et depositum på lige over 60000 (3 måneders forudbetalt leje og ca 30000 i depositum og af de 30000 får vi kun 4-5000 igen efter de har sat lejligheden i stand efter fraflytning. Udlejerne af vores lejlighed (dke) havde dusuden ikke liiiige helt styr på deres shit, så måtte ringe 6 eller 7 gange før vi fik den sidste måneds husleje retur. Ej men der har bare være SÅ mange ting.

Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag var vi nok aldrig flyttet dertil men man bliver sgu lidt blændet af at lejlighederne er så lækre og nye når man ser dem. De er jo bare ikke nye ret længe.....

Hvad er der af indkøbsmuligheder udover Fakta, Rema og Irma rundt om hjørnet?

Anmeld

16. april 2011

ESV

Snefnug1984 skriver:

Hvad er der af indkøbsmuligheder udover Fakta, Rema og Irma rundt om hjørnet?

Jamen det ligge selvfølgelig ikke sådan liiiige rundt om hjørnet MEN

ved buddinge runddel ligger der en stor kvickly, ved gladsaxe kirke ligger der en netto, ved herlev by midte ligger der en føtex og en døgnNetto.

Anmeld

16. april 2011

Miss T

Snefnug1984 skriver:

Okay.. det er ikke i dén bygning vi skal bo, men den del der hedder Æblehaven som styres af Pensam og Dan Ejendomme. Vi skal ikke lægge SÅ meget i depositum.. Vi flytter ikke pga. at lejlighederne er lækre (men det er da absolut en fordel ), men fordi vi vil bo i nærheden af Kgs. Lyngby og det er det eneste vi som sådan har fundet, som vi begge kunne lide

Hvad med Virum, det er en dejlig by og tæt på lyngby, gode offentlige transportforbindelse.. Jeg bor her og kan klart anbefale det. Bor dog ikke til leje. Men kender en som boede til leje ved akacievej, fine lejligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.