Gyngemoseparken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Snefnug1984

Er der nogen herinde der bor dér, som kan anbefale stedet? Altså i den gamle tv by i søborg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

ESV

Snefnug1984 skriver:

Er der nogen herinde der bor dér?

Mener du gyngemosen eller gyngemose parkvej?? Jeg formoder det er i gladsaxe????

Anmeld

15. april 2011

Snefnug1984

ESV skriver:

Mener du gyngemosen eller gyngemose parkvej?? Jeg formoder det er i gladsaxe????

åhh ja sorry.. mener gyngemose parkvej i gladsaxe

Anmeld

15. april 2011

ESV

Jeg er næsten lige flyttet derfra (under en måned siden) hvad vil du vide??

Anmeld

15. april 2011

Snefnug1984

ESV skriver:

Jeg er næsten lige flyttet derfra (under en måned siden) hvad vil du vide??

Var det et godt sted at bo? Rolige omgivelser osv?

Anmeld

15. april 2011

Camilla_a

Ja jeg har boet der... Vi kunne ikke li at bo der...  Huslejen var ret dyr, der var dårlige bus forbindelser.... Området er jo fredet, fordi der bor en sjællen frø, så der er en sø og græsset er sådan noget højt noget, som de ikke klipper ned, da det vist er noget vildt græs og det er sådan de gerne vil ha det skal se ud.... Men spørg hvis der er noget du gerne vil vide

Anmeld

15. april 2011

ESV

Altså omgivelserne er FANTASTISKE. rolige, børnevenlige, dejlig villa kvater i nærheden hvor det er hyggeligt at gå ture, lege pladser, gode indkøbsmuligheder og gode bus forbindelser for dem der ikke har bil.

MEN jeg ville aldrig flytte dertil igen, lejlighederne er rigtig lækre men er ikke de mange mange penge værd.

Vi boede i det hvide hus der ligge lige klods op af den gamle tv by (nuværende ernst og young) gav lige knap 11000 i månedlig leje, havde lagt et depositum på lige over 60000 (3 måneders forudbetalt leje og ca 30000 i depositum og af de 30000 får vi kun 4-5000 igen efter de har sat lejligheden i stand efter fraflytning. Udlejerne af vores lejlighed (dke) havde dusuden ikke liiiige helt styr på deres shit, så måtte ringe 6 eller 7 gange før vi fik den sidste måneds husleje retur. Ej men der har bare være SÅ mange ting.

Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag var vi nok aldrig flyttet dertil men man bliver sgu lidt blændet af at lejlighederne er så lækre og nye når man ser dem. De er jo bare ikke nye ret længe.....

Anmeld

15. april 2011

Snefnug1984

ESV skriver:

Altså omgivelserne er FANTASTISKE. rolige, børnevenlige, dejlig villa kvater i nærheden hvor det er hyggeligt at gå ture, lege pladser, gode indkøbsmuligheder og gode bus forbindelser for dem der ikke har bil.

MEN jeg ville aldrig flytte dertil igen, lejlighederne er rigtig lækre men er ikke de mange mange penge værd.

Vi boede i det hvide hus der ligge lige klods op af den gamle tv by (nuværende ernst og young) gav lige knap 11000 i månedlig leje, havde lagt et depositum på lige over 60000 (3 måneders forudbetalt leje og ca 30000 i depositum og af de 30000 får vi kun 4-5000 igen efter de har sat lejligheden i stand efter fraflytning. Udlejerne af vores lejlighed (dke) havde dusuden ikke liiiige helt styr på deres shit, så måtte ringe 6 eller 7 gange før vi fik den sidste måneds husleje retur. Ej men der har bare være SÅ mange ting.

Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag var vi nok aldrig flyttet dertil men man bliver sgu lidt blændet af at lejlighederne er så lækre og nye når man ser dem. De er jo bare ikke nye ret længe.....

Okay.. det er ikke i dén bygning vi skal bo, men den del der hedder Æblehaven som styres af Pensam og Dan Ejendomme. Vi skal ikke lægge SÅ meget i depositum.. Vi flytter ikke pga. at lejlighederne er lækre (men det er da absolut en fordel ), men fordi vi vil bo i nærheden af Kgs. Lyngby og det er det eneste vi som sådan har fundet, som vi begge kunne lide

Anmeld

15. april 2011

Snefnug1984

Ja jeg har boet der... Vi kunne ikke li at bo der...  Huslejen var ret dyr, der var dårlige bus forbindelser.... Området er jo fredet, fordi der bor en sjællen frø, så der er en sø og græsset er sådan noget højt noget, som de ikke klipper ned, da det vist er noget vildt græs og det er sådan de gerne vil ha det skal se ud.... Men spørg hvis der er noget du gerne vil vide

Var det pga. området I ikke ville bo der mere eller hvad? Vi har været ude og kigget og synes da det så fint ud udenfor. Synes ikke det virkede "vildt" Vi har en lille bil men prioriterer at cykle eller gå hvis vi kan  Ja måske er det dyrt, men det er lige så dyrt her i Århus, hvis vi skal finde en lejlighed på samme str. Vi gir fx. over 6000 kr. lige pt for 60 kvm

Anmeld

15. april 2011

ESV

Snefnug1984 skriver:

Okay.. det er ikke i dén bygning vi skal bo, men den del der hedder Æblehaven som styres af Pensam og Dan Ejendomme. Vi skal ikke lægge SÅ meget i depositum.. Vi flytter ikke pga. at lejlighederne er lækre (men det er da absolut en fordel ), men fordi vi vil bo i nærheden af Kgs. Lyngby og det er det eneste vi som sådan har fundet, som vi begge kunne lide

Jamen jeg har så hørt af Pensam skulle være noget bedre til det de laver og skulle have bedre styr på deres ting generalt.. Og i forhold til Lyngby så er det dejlig nemt, tager max 15 min medd 200s hvis man ikke har bil så det er rigtig nemt.

Gik i mødre gruppe med en der bor i en af pensams lejligheder og de er også lækre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.