Altså omgivelserne er FANTASTISKE. rolige, børnevenlige, dejlig villa kvater i nærheden hvor det er hyggeligt at gå ture, lege pladser, gode indkøbsmuligheder og gode bus forbindelser for dem der ikke har bil.
MEN jeg ville aldrig flytte dertil igen, lejlighederne er rigtig lækre men er ikke de mange mange penge værd.
Vi boede i det hvide hus der ligge lige klods op af den gamle tv by (nuværende ernst og young) gav lige knap 11000 i månedlig leje, havde lagt et depositum på lige over 60000 (3 måneders forudbetalt leje og ca 30000 i depositum og af de 30000 får vi kun 4-5000 igen efter de har sat lejligheden i stand efter fraflytning. Udlejerne af vores lejlighed (dke) havde dusuden ikke liiiige helt styr på deres shit, så måtte ringe 6 eller 7 gange før vi fik den sidste måneds husleje retur. Ej men der har bare være SÅ mange ting.
Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag var vi nok aldrig flyttet dertil men man bliver sgu lidt blændet af at lejlighederne er så lækre og nye når man ser dem. De er jo bare ikke nye ret længe.....
Anmeld