Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Snefnug1984 skriver: Var det pga. området I ikke ville bo der mere eller hvad? Vi har været ude og kigget og synes da det så fint ud udenfor. Synes ikke det virkede "vildt" Vi har en lille bil men prioriterer at cykle eller gå hvis vi kan Ja måske er det dyrt, men det er lige så dyrt her i Århus, hvis vi skal finde en lejlighed på samme str. Vi gir fx. over 6000 kr. lige pt for 60 kvm
Var det pga. området I ikke ville bo der mere eller hvad? Vi har været ude og kigget og synes da det så fint ud udenfor. Synes ikke det virkede "vildt" Vi har en lille bil men prioriterer at cykle eller gå hvis vi kan Ja måske er det dyrt, men det er lige så dyrt her i Århus, hvis vi skal finde en lejlighed på samme str. Vi gir fx. over 6000 kr. lige pt for 60 kvm
Jeg syntes ikke det er slemt med området, i vil komme til at bo næsten ud til utterslev mose hvor der er SÅ hyggeligt og umiddelbart er der kun et eller 2 steder hvor der ikke må gøres noget på grund af de frøer der, men nede bagved er de ved at skulle bygge en multi arena.. Det med føerne er MEGET lokalt mellem de grå bygninger der ligger..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ESV skriver: Jamen jeg har så hørt af Pensam skulle være noget bedre til det de laver og skulle have bedre styr på deres ting generalt.. Og i forhold til Lyngby så er det dejlig nemt, tager max 15 min medd 200s hvis man ikke har bil så det er rigtig nemt. Gik i mødre gruppe med en der bor i en af pensams lejligheder og de er også lækre..
Jamen jeg har så hørt af Pensam skulle være noget bedre til det de laver og skulle have bedre styr på deres ting generalt.. Og i forhold til Lyngby så er det dejlig nemt, tager max 15 min medd 200s hvis man ikke har bil så det er rigtig nemt.
Gik i mødre gruppe med en der bor i en af pensams lejligheder og de er også lækre..
Synes i hvert fald vi har fået god service af dem indtil videre
Men rart at høre, at du trods dårlig udlejer, synes godt om området
Snefnug1984 skriver: Synes i hvert fald vi har fået god service af dem indtil videre Men rart at høre, at du trods dårlig udlejer, synes godt om området
Jamen jeg er VILD med området, vi er heller ikke flyttet så langt for vi er rigtig glade for at bo i gladsaxe og vores datter er SÅ glad for sin vuggestue at vi ikke ville flytte hende..
Det er 2 år siden vi flyttede, så det kan være det er lavet om Det er et stille område og man kan nemt cykle ind til kbh. Vi boede i de grå bygninger og vi gav 11.000 for ca 85kvm og de stiger omkring 100 kr om året. Da vi boede der, blev folk der ikke ret lang tid og der var rigtig mange lejligheder der stod tomme.
Jeg ville ALDRIG flytte tilbage! Kan ikke helt sige der lige var en ting der gjorde vi ville bo der... Tror det var mange ting.....
Camilla_a skriver: Det er 2 år siden vi flyttede, så det kan være det er lavet om Det er et stille område og man kan nemt cykle ind til kbh. Vi boede i de grå bygninger og vi gav 11.000 for ca 85kvm og de stiger omkring 100 kr om året. Da vi boede der, blev folk der ikke ret lang tid og der var rigtig mange lejligheder der stod tomme. Jeg ville ALDRIG flytte tilbage! Kan ikke helt sige der lige var en ting der gjorde vi ville bo der... Tror det var mange ting.....
Okay. Tak for dit indput. Lige pt. står der kun 3 lejligheder tomme i de 2 bygninger Pensam har.. Men ja, der sker jo meget på 2 år Men jeg kan jo heller ik sige om det lige er os, men det minder meget om det vi bor i nu her i Århus
De grå bygninger er både ejer og lejer og ja der står en del tomme.... Men har altså hørt at det skulle være okay hos pensam!!
Snefnug1984 skriver: Okay. Tak for dit indput. Lige pt. står der kun 3 lejligheder tomme i de 2 bygninger Pensam har.. Men ja, der sker jo meget på 2 år Men jeg kan jo heller ik sige om det lige er os, men det minder meget om det vi bor i nu her i Århus
Dem du snakker om er noget andet end det vi boede i Det vi boede i, er jo rigtig ejerlejligheder, men home som havde dem kunne overhovdet ikke få dem solgt... Men vi rigtig glade for at bo i gladsaxe kommune og vores dreng havde dem bedste dagpleje!!!! Og så er gik vi til rytmik over i kirken og det var SÅ godt, de kigger ikke dårlig på en, hvis man ikke er troende, det er vi nemlig ikke og min kæreste har store viking tattoveringer Så der er helt klart også gode ting at sige om det!
ESV skriver: De grå bygninger er både ejer og lejer og ja der står en del tomme.... Men har altså hørt at det skulle være okay hos pensam!!
De grå skal man holde sig fra, det er administrea som har dem og dem har vi kun haft problermer med... Pensam kender jeg ikke
Camilla_a skriver: De grå skal man holde sig fra, det er administrea som har dem og dem har vi kun haft problermer med... Pensam kender jeg ikke
De grå, som er Åkandehusene udlejes af Finansgruppen Nordic. Æblelunden administreres af Essex..
Snefnug1984 skriver: De grå, som er Åkandehusene udlejes af Finansgruppen Nordic. Æblelunden administreres af Essex..
Så er det blevet lavet om siden vi boede der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128