Er sgu nervøs !?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Dorte...

Ja jeg er jo også en af dem der har valgt at få et barn alene, har en søn fra et tidligere forhold men syntes ikke han skal være ene barn. Nå men jeg blev gravid i første forsøg ved insemination for 2 mdr. siden, lidt vildt! Især fordi min søn er lavet ved IVF og vi ventede på ham i 5 år. Efter insemination gjorde jeg som jeg plejede, og det lykkes  Men havde godt nok ikke overvejet at man skulle have et knald bagefter ha ha.... det skulle jeg da have vidst

Held og lykke med det, og forresten jeg havde 2 æg ved inseminationen og var mega nervøs for tvillinger nu hvor man er alene om det, men der var kun 1. Kan sagtens forstå du godt kunne tænke dig tvillinger, men tror bare du skal være glad hvis der kommer 1 af gangen  Selvom KaMa er et godt eksempel på at det kan lade sig gøre alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

*Toffee*

Søde Tutter!

Du er sej! Jeg glæder mig til at følge med på sidelinien

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Toffi skriver:

Søde Tutter!

Du er sej! Jeg glæder mig til at følge med på sidelinien

Ser først nu, at du har skrevet!

Tak skal du have søde Toffi

Der er dog sket nogle ændringer siden sidst, som gør at jeg skal vente.. Nu håber jeg så også at det er sidste gang det bliver udsat..

Anmeld

17. maj 2011

*Toffee*

MyDream skriver:

Ser først nu, at du har skrevet!

Tak skal du have søde Toffi

Der er dog sket nogle ændringer siden sidst, som gør at jeg skal vente.. Nu håber jeg så også at det er sidste gang det bliver udsat..

Jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig, jeg venter spændt på sidelinien imens

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Toffi skriver:

Jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig, jeg venter spændt på sidelinien imens

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.