KaMa skriver:
Da jeg var blevet insemineret, så fik jeg akupunktur. Jeg sad lige og ventede i 10 min i venteværelset, så blev jeg kaldt ind. Jeg lå med nåle i ca. 30 min (så vidt jeg husker). I mellemtiden visualiserede jeg, at min krop tog rigtig godt i mod..øh, det, som lige var puttet op..
Bagefter gik jeg ned til min bil, bakkede ind i en stolpe, slog hul på kofangeren.. Kørte hjem. Fik besøg samme aften af en veninde, der annoncerede sin graviditet.
Dagen efter knaldede jeg..(var desværre ikke lige så god til den del af planlægningen som Dorthe, som formåede at stige direkte ned fra briks og op på mand.. hahahaha)..
Det er da meget romantisk med tvillinger og helt sikkert en kæmpe gave, men jeg vil nu nok ønske for dig, at du tog en af gangen. Det er latterlig hårdt tit. Ens sociale liv går helt på stand by!
Lige her for 10 min siden gylper Viola havregrød ALL OVER. Tager hende ud på puslehynden. Da jeg er godt i gang med at afmontere ildelugtende tøj, lyder der et ordentlig knald og SKRÅÅÅL i stuen. Jeg flår halvafklæd begylpet pige op i farvnen, smider hende i sofaen og kaster mig over forslået søn. Nu er de lagt ind i seng, og jeg har lavet damage control i sofa, gulv osv. Pyyyhh, det er IKKE sjovt, at man ikke kan være to steder på en gang.
Det ER HÅRDT med to babyer på én gang - dog meget lettere end i starten. Det var alt for sindssygt.
Var jeg dig, så ville jeg sørge for KUN at blive insemineret på et æg!
Det er præcis sådan jeg ser mig selv, når jeg vader ud derfra! Måske meget godt jeg ikke når og få kørekortet inden 
Ja, tænker sådan på dig og jeres første måneder, hvergang den drøm popper frem! Jeg synes du klarer det så super godt, og er så stolt af dig - Hvis man kan være det, af en person man aldrig har mødt!!
Inderst inde ønsker jeg 2, men realistisk drømmer jeg om 1! Om der så kom 2 eller 1 så ville jeg være stolt og lykkelig!