Er sgu nervøs !?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Becks

Hej tøser!

Nu bevæger jeg mig med rystende ben, ind i denne her gruppe!

Jeg skal insemineres til Juni, medmindre jeg vælger og gøre det i Maj hvis jeg består teoriprøven 1 gang

Jer der er blevet insemineret, både jer med og uden mænder! Hvordan var det, hvad gjorde de og hvordan?

Hvad gjorde I bagefter? Jeg har en eller anden tegnefilm kørende oppe i hovedet, hvor jeg med krysende ben, vandre ned gennem Hvidovrevej, fordi jeg er bange for sæden løber ud

Dorthe (herinde fra) fortalte mig, at hun fandt et sted og gå hen, og clearede tankerne! Det har jeg tænkt mig og gøre efter! Synes det lyder en smule romantisk  Og da jeg gør det her alene, er det vigtigt for mig, at være alene bagefter og tænke positive tanker

Hvordan med tvillinger? Er der større chance for det? Ved jo at KaMa har jo fået de skønneste alfeunger  Og min drøm har altid været at få tvillinger (Tosset? haha) Men det sker det ikke, vil jeg så blive skuffet? Vil jo selfølgelig være super glad for 1 ønskebarn!!

Nå lige en masse (skøre) tanker en torsdag aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Hej tøser!

Nu bevæger jeg mig med rystende ben, ind i denne her gruppe!

Jeg skal insemineres til Juni, medmindre jeg vælger og gøre det i Maj hvis jeg består teoriprøven 1 gang

Jer der er blevet insemineret, både jer med og uden mænder! Hvordan var det, hvad gjorde de og hvordan?

Hvad gjorde I bagefter? Jeg har en eller anden tegnefilm kørende oppe i hovedet, hvor jeg med krysende ben, vandre ned gennem Hvidovrevej, fordi jeg er bange for sæden løber ud

Dorthe (herinde fra) fortalte mig, at hun fandt et sted og gå hen, og clearede tankerne! Det har jeg tænkt mig og gøre efter! Synes det lyder en smule romantisk  Og da jeg gør det her alene, er det vigtigt for mig, at være alene bagefter og tænke positive tanker

Hvordan med tvillinger? Er der større chance for det? Ved jo at KaMa har jo fået de skønneste alfeunger  Og min drøm har altid været at få tvillinger (Tosset? haha) Men det sker det ikke, vil jeg så blive skuffet? Vil jo selfølgelig være super glad for 1 ønskebarn!!

Nå lige en masse (skøre) tanker en torsdag aften..

...og så gik jeg hjem og knaldede

Haha, ja men først gik jeg hjem, så det hele lige kunne bundfælde sig. Gik med de største sommerfugle i maven og et kæmpe  Gik og tænkte på den bebs der selvfølgelig kom ud af det  Og gik og forestillede mig, at jeg allerede var gravid.

Rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hehe søde, det ryger skam ikke ud!! Du kommer op og ligger i Gynækologisk leje, hvorefter de ligger sæden op med et langt tyndt plast kateter. Det kan godt være lidt ømt lige når de fører det ind, men det er et splitsekund det drejer sig om. Jeg har flere gange oplevet, at det ikke gjorte ondt, men har også oplevet at det lige nev lidt. Men det er absolut ikke noget at være bange for.

Du vil altid blive scannet enten før eller efter. Og ofte får man lov lige at ligge et lille stykke tid. Det kommer an på lægen/sygeplejersken/jordemoderen der udfører det.

Ofte vil den bænk du ligger på blive vippet lidt bagud når du ligger der. Det gør hele processen lettere, og hjælper vist også sæden på vej.

Alt i alt tager det 5 min. fra du kommer ind til du går igen. 

Held og lykke søde

Anmeld

15. april 2011

Faith

Vil ikke gå uden at give dig et kæmpe

Har ikke prøvet at blive insimineret, men kan sagtens følge dig... Hjem og ligge med benene opad den næste uge

Pøj pøj med det! Det er så spændende! Og pøj pøj med teoriprøven også.

Anmeld

15. april 2011

Vial

Da jeg var blevet insemineret, så fik jeg akupunktur. Jeg sad lige og ventede i 10 min i venteværelset, så blev jeg kaldt ind. Jeg lå med nåle i ca. 30 min (så vidt jeg husker). I mellemtiden visualiserede jeg, at min krop tog rigtig godt i mod..øh, det, som lige var puttet op..

Bagefter gik jeg ned til min bil, bakkede ind i en stolpe, slog hul på kofangeren.. Kørte hjem. Fik besøg samme aften af en veninde, der annoncerede sin graviditet.

Dagen efter knaldede jeg..(var desværre ikke lige så god til den del af planlægningen som Dorthe, som formåede at stige direkte ned fra briks og op på mand.. hahahaha)..

Det er da meget romantisk med tvillinger og helt sikkert en kæmpe gave, men jeg vil nu nok ønske for dig, at du tog en af gangen. Det er latterlig hårdt tit. Ens sociale liv går helt på stand by!

Lige her for 10 min siden gylper Viola havregrød ALL OVER. Tager hende ud på puslehynden. Da jeg er godt i gang med at afmontere ildelugtende tøj, lyder der et ordentlig knald og SKRÅÅÅL i stuen. Jeg flår halvafklæd begylpet pige op i farvnen, smider hende i sofaen og kaster mig over forslået søn. Nu er de lagt ind i seng, og jeg har lavet damage control i sofa, gulv osv. Pyyyhh, det er IKKE sjovt, at man ikke kan være to steder på en gang.  

Det ER HÅRDT med to babyer på én gang - dog meget lettere end i starten. Det var alt for sindssygt.

Var jeg dig, så ville jeg sørge for KUN at blive insemineret på et æg!

Anmeld

15. april 2011

Faith

KaMa skriver:

Da jeg var blevet insemineret, så fik jeg akupunktur. Jeg sad lige og ventede i 10 min i venteværelset, så blev jeg kaldt ind. Jeg lå med nåle i ca. 30 min (så vidt jeg husker). I mellemtiden visualiserede jeg, at min krop tog rigtig godt i mod..øh, det, som lige var puttet op..

Bagefter gik jeg ned til min bil, bakkede ind i en stolpe, slog hul på kofangeren.. Kørte hjem. Fik besøg samme aften af en veninde, der annoncerede sin graviditet.

Dagen efter knaldede jeg..(var desværre ikke lige så god til den del af planlægningen som Dorthe, som formåede at stige direkte ned fra briks og op på mand.. hahahaha)..

Det er da meget romantisk med tvillinger og helt sikkert en kæmpe gave, men jeg vil nu nok ønske for dig, at du tog en af gangen. Det er latterlig hårdt tit. Ens sociale liv går helt på stand by!

Lige her for 10 min siden gylper Viola havregrød ALL OVER. Tager hende ud på puslehynden. Da jeg er godt i gang med at afmontere ildelugtende tøj, lyder der et ordentlig knald og SKRÅÅÅL i stuen. Jeg flår halvafklæd begylpet pige op i farvnen, smider hende i sofaen og kaster mig over forslået søn. Nu er de lagt ind i seng, og jeg har lavet damage control i sofa, gulv osv. Pyyyhh, det er IKKE sjovt, at man ikke kan være to steder på en gang.  

Det ER HÅRDT med to babyer på én gang - dog meget lettere end i starten. Det var alt for sindssygt.

Altså nu spørger jeg rigtig rigtig dumt.... Hvorfor knalder i efter i er blevet insimineret???

Anmeld

15. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Altså nu spørger jeg rigtig rigtig dumt.... Hvorfor knalder i efter i er blevet insimineret???

Fordi, at tv2 kun kørte genudsendelser...

Nej, det er fordi, at det er jo den naturlige måde at undfange børn på, og så kan man godt forestille sig, at kroppen er i bedre form, hvis den lige har prøvet det "naturligt".

Anmeld

15. april 2011

Faith

KaMa skriver:

Fordi, at tv2 kun kørte genudsendelser...

Nej, det er fordi, at det er jo den naturlige måde at undfange børn på, og så kan man godt forestille sig, at kroppen er i bedre form, hvis den lige har prøvet det "naturligt".

Ok.... Finder man så bare lige en tilfældig mand på vej hjem.... Eller har man en i ærmet???

Så ved man jo reelt ikke om det er donor eller ham man knalder med der er faren.... Eller hvad??

Anmeld

15. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Ok.... Finder man så bare lige en tilfældig mand på vej hjem.... Eller har man en i ærmet???

Så ved man jo reelt ikke om det er donor eller ham man knalder med der er faren.... Eller hvad??

Man finder bare en på vejen... Nej, man har vel lidt i ærmet, når man er single.

Jeg var da også bekymret i starten, da Alvin og Viola slet ikke lignede hinanden

Brugte selvfølgelig prævention med ham vennen (ikke på klinikken, det ville være dumt!).

Anmeld

15. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg har altid været god til planlægning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.