Undskyld piger, men er altså lige nødt til at vise jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Ja, det er lidt vildt at tænke på... Hehe... Han bliver 30 til december, så kan være han er ved at være lidt presset mht. peber

Ja, altså det er svært, når han nu selv er begyndt at snakke så meget om det... Hehe... Men vil ikke plage ham, så han gør det af tvang / for at slippe på at høre på mig, men så han gør det, fordi han inderst inde er klar

Ved ikke om det gav nogen mening søde

Kan se I er forlovede søde - hvor dejligt

Det gjorde det bestemt. Mente nu mere plage ham for oplysninger, end plage ham til giftemål. Det har jeg heller ikke lyst til med min manse, så kan sagtens se hvad du mener. Jeg ville da bare være ved at gå til. Men dejligt han snakker lidt om det!

Ja vi er forlovede men kun mellem os selv, og  ikke officielt. Glæder mig til den dag kommer. Kan jo være det kommer lidt hurtigere nu hvor det ser ud til, at vi endelig skal være forældre .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

CamillaSoefelt

Maalene skriver:

hvad min fantastiske kæreste havde skrevet på opslagstavlen, da jeg kom hjem fra arbejde og han var taget af sted til noget tam-tam med hans arbejde

Århh - hvor jeg dog elsker den dreng

Han har den seneste tid gået og spurgt ind til, hvordan jeg gerne ville have min forlovelsesring så ud, og har sagt, at han troede jeg ville blive gift med mave på (har termin til september) - og sådan noget siger han bare, og når jeg spørger ind til hvad han mener og sådan - så er han bare stille som en mus

Men lidt sjovt jordemoderen spurgte i går, om vi havde tænkt os og blive gift inden den lille kom til verden - og der kunne jeg ikke gøre andet end kigge spændt på ham, da han svarede "nej"  Øv... Haha

Nåårrrhhh:-)

Anmeld

16. april 2011

Tkcuf

årh nice

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det gjorde det bestemt. Mente nu mere plage ham for oplysninger, end plage ham til giftemål. Det har jeg heller ikke lyst til med min manse, så kan sagtens se hvad du mener. Jeg ville da bare være ved at gå til. Men dejligt han snakker lidt om det!

Ja vi er forlovede men kun mellem os selv, og  ikke officielt. Glæder mig til den dag kommer. Kan jo være det kommer lidt hurtigere nu hvor det ser ud til, at vi endelig skal være forældre .

Arhh, på den måde Hehe...

Ja, han siger at vi gifter os den 30. december (han fylder 30. den 31. december) - men vil ikke giftes for at han slipper for peber Hehe... Det skal være fordi han VIL giftes og ikke for at slippe for peber

Ihh, hvor dejligt søde Kunne jo være fantastisk, hvis han pludselig overrasker

I har vel også fået spørgsmålet, om I så skal giftes, nu når du er blevet gravid?

Anmeld

16. april 2011

Maalene skriver:

Arhh, på den måde Hehe...

Ja, han siger at vi gifter os den 30. december (han fylder 30. den 31. december) - men vil ikke giftes for at han slipper for peber Hehe... Det skal være fordi han VIL giftes og ikke for at slippe for peber

Ihh, hvor dejligt søde Kunne jo være fantastisk, hvis han pludselig overrasker

I har vel også fået spørgsmålet, om I så skal giftes, nu når du er blevet gravid?

Hehe hvor er han sød.

Neeej, vi har ikke fået spørgsmålet. Veninderne ved godt at vi har planlagt at vi skal giftes på et tidspunkt, og familien ved ikke noget endnu 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe hvor er han sød.

Neeej, vi har ikke fået spørgsmålet. Veninderne ved godt at vi har planlagt at vi skal giftes på et tidspunkt, og familien ved ikke noget endnu 

Uhh, bliver spændende om det bliver inden guldklumpen kommer til verden så, eller om det først bliver efter

ELSKER BARE BRYLLUPER, BABYER og ALT HVAD DER DERTIL HØRER

Anmeld

16. april 2011

Maalene skriver:

Uhh, bliver spændende om det bliver inden guldklumpen kommer til verden så, eller om det først bliver efter

ELSKER BARE BRYLLUPER, BABYER og ALT HVAD DER DERTIL HØRER

Ja det gør. Tror nu det bliver efter. 

Knus

Anmeld

16. april 2011

Lou87

Årh hvor sødt

Det er bare SÅ dejligt når der er en lille uventet besked, smiler.
Min kæreste står op før min datter og jeg som regel og kører..
Men når vi står op ka han ha fundet på og hænge en sød godmorgen besked på et af køkkenskabene eller lign.
De sedler/beskeder er bare guld værd

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Lou87 skriver:

Årh hvor sødt

Det er bare SÅ dejligt når der er en lille uventet besked, smiler.
Min kæreste står op før min datter og jeg som regel og kører..
Men når vi står op ka han ha fundet på og hænge en sød godmorgen besked på et af køkkenskabene eller lign.
De sedler/beskeder er bare guld værd

Ja, det er det virkelig - det er bare det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.