Undskyld piger, men er altså lige nødt til at vise jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

hvad min fantastiske kæreste havde skrevet på opslagstavlen, da jeg kom hjem fra arbejde og han var taget af sted til noget tam-tam med hans arbejde

Århh - hvor jeg dog elsker den dreng

Han har den seneste tid gået og spurgt ind til, hvordan jeg gerne ville have min forlovelsesring så ud, og har sagt, at han troede jeg ville blive gift med mave på (har termin til september) - og sådan noget siger han bare, og når jeg spørger ind til hvad han mener og sådan - så er han bare stille som en mus

Men lidt sjovt jordemoderen spurgte i går, om vi havde tænkt os og blive gift inden den lille kom til verden - og der kunne jeg ikke gøre andet end kigge spændt på ham, da han svarede "nej"  Øv... Haha

Årh det er bare sådan noget der varmer 

Dejligt du har en mand der elsker dig så højt 

God weekend og god påske sødte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mortilnoahogmelina

SIkke dog en fantastisk kæreste du har dig sødeste
Pas godt på ham de hænger ikke på træerne

Anmeld

16. april 2011

Pige2009

Hvor er han sød

Anmeld

16. april 2011

Louisesam

Årh, det er bare fantastisk når mænd kan finde på sådan noget Hvor er det dejligt!!

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Åhhh 

Anmeld

16. april 2011

Chrissa

Maalene skriver:

hvad min fantastiske kæreste havde skrevet på opslagstavlen, da jeg kom hjem fra arbejde og han var taget af sted til noget tam-tam med hans arbejde

Han har den seneste tid gået og spurgt ind til, hvordan jeg gerne ville have min forlovelsesring så ud, og har sagt, at han troede jeg ville blive gift med mave på (har termin til september) - og sådan noget siger han bare, og når jeg spørger ind til hvad han mener og sådan - så er han bare stille som en mus

Men lidt sjovt jordemoderen spurgte i går, om vi havde tænkt os og blive gift inden den lille kom til verden - og der kunne jeg ikke gøre andet end kigge spændt på ham, da han svarede "nej"  Øv... Haha

Nårh så sød... Dejligt at høre engang imellem

Anmeld

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Årh.... du må da have fællet en tåre, eller blevet rigtig blød i knæene.

Manden og Jeg har også en Wall of Love i et skab. Med mange af de små sedler vi har skrevet til hinanden gennem tiden. Det er skønt! 

Det er da dybt spændende hvad han pønser på!! 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh.... du må da have fællet en tåre, eller blevet rigtig blød i knæene.

Manden og Jeg har også en Wall of Love i et skab. Med mange af de små sedler vi har skrevet til hinanden gennem tiden. Det er skønt! 

Det er da dybt spændende hvad han pønser på!! 

Det kan du også lige tro jeg blev - man bliver jo taget med storm med sådan en besked

Ej, hvor lyder det bare SÅ dejligt og romantisk altså - SUK

Anmeld

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Det kan du også lige tro jeg blev - man bliver jo taget med storm med sådan en besked

Ej, hvor lyder det bare SÅ dejligt og romantisk altså - SUK

Tænk søde, hvis du lige pludselig står med mave og ring og juridisk mand lige om lidt.  Hvor viiiildt!!! Kan du lade være at plage ham lidt???  Ville jeg ikke kunne.

Ja det er skønt med sådan en skabslåge. Det er en god måde at pifte en dødsyg køkkenlåge op på indersiden 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tænk søde, hvis du lige pludselig står med mave og ring og juridisk mand lige om lidt.  Hvor viiiildt!!! Kan du lade være at plage ham lidt???  Ville jeg ikke kunne.

Ja det er skønt med sådan en skabslåge. Det er en god måde at pifte en dødsyg køkkenlåge op på indersiden 

Ja, det er lidt vildt at tænke på... Hehe... Han bliver 30 til december, så kan være han er ved at være lidt presset mht. peber

Ja, altså det er svært, når han nu selv er begyndt at snakke så meget om det... Hehe... Men vil ikke plage ham, så han gør det af tvang / for at slippe på at høre på mig, men så han gør det, fordi han inderst inde er klar

Ved ikke om det gav nogen mening søde

Kan se I er forlovede søde - hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.