Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej hvor sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tilmeldt skriver: Hvor skønt!!! Han fortjener vist lidt fod massage eller andet lækkert!! Stine og Lisa.
Hvor skønt!!!
Han fortjener vist lidt fod massage eller andet lækkert!!
Stine og Lisa.
Ja, det må man sige - men ser ham næsten ikke før søndag, så der må det også siges at være velfortjent
hihi der lå også en seddel til mig da jeg kom hjem Der stod : Hej skat der er noget suppe til dig i fryseren og en lille ting til dig i køleskabet. Jeg elsker dig.
Den lille ting var så 3 romkugler og en cola Hehe jeg ELSKER romkugler
Maalene skriver: hvad min fantastiske kæreste havde skrevet på opslagstavlen, da jeg kom hjem fra arbejde og han var taget af sted til noget tam-tam med hans arbejde Århh - hvor jeg dog elsker den dreng Han har den seneste tid gået og spurgt ind til, hvordan jeg gerne ville have min forlovelsesring så ud, og har sagt, at han troede jeg ville blive gift med mave på (har termin til september) - og sådan noget siger han bare, og når jeg spørger ind til hvad han mener og sådan - så er han bare stille som en mus Men lidt sjovt jordemoderen spurgte i går, om vi havde tænkt os og blive gift inden den lille kom til verden - og der kunne jeg ikke gøre andet end kigge spændt på ham, da han svarede "nej" Øv... Haha
hvad min fantastiske kæreste havde skrevet på opslagstavlen, da jeg kom hjem fra arbejde og han var taget af sted til noget tam-tam med hans arbejde
Århh - hvor jeg dog elsker den dreng
Han har den seneste tid gået og spurgt ind til, hvordan jeg gerne ville have min forlovelsesring så ud, og har sagt, at han troede jeg ville blive gift med mave på (har termin til september) - og sådan noget siger han bare, og når jeg spørger ind til hvad han mener og sådan - så er han bare stille som en mus
Men lidt sjovt jordemoderen spurgte i går, om vi havde tænkt os og blive gift inden den lille kom til verden - og der kunne jeg ikke gøre andet end kigge spændt på ham, da han svarede "nej" Øv... Haha
LOVE LOVE LOVE
årrrh smukke.. Hvor er han dog fantastisk.. Det er da en dejlig besked at komme hjem til
o1Mutte skriver: hihi der lå også en seddel til mig da jeg kom hjem Der stod : Hej skat der er noget suppe til dig i fryseren og en lille ting til dig i køleskabet. Jeg elsker dig. Den lille ting var så 3 romkugler og en cola Hehe jeg ELSKER romkugler
ÅRhh - hvor skønt altså
De mænd kan altså være helt fantastiske
Maalene skriver: ÅRhh - hvor skønt altså De mænd kan altså være helt fantastiske
Jaahhh når det endelig kommer over dem er de nu helt fantastiske og man bliver mindet om hvorfor man elsker netop sin kæreste/mand
nuuuuuuuuuuuuuuuuurrh hvor er han da nuttet
Trine89 skriver: årrrh smukke.. Hvor er han dog fantastisk.. Det er da en dejlig besked at komme hjem til
Ja, det må man sige søde
nåårh en fedte røv smukkesen :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128