Hvor mange husker at tage gravitamin og jern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.039 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. april 2011

cecilie1984

jeg er VIRKELIG en klovn til at huske det.

men hvor vigtigt er det egentlig, er det ikke kun den gravide det går ud over?

barnet tager vel hvad det har brug for eller........??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Ditte<3

Jeg er også en klovn til det  Så kan desværre ikke svare på om det er skidt vi glemmer det  Men håber der er nogen der kan hjælpe dig (og mig) 

Anmeld

14. april 2011

twinny

jeg glemmer det også... Men min kæreste husker det. Så der ligger piller på min plads, hver eneste aften...  dejligt....

Anmeld

14. april 2011

klmf

Tror ikke det er helt uvæsentligt - fx folinsyren i vitaminpillerne skal jo modvirke rygmarvsbrok hos den lille. Men kender det godt, var godt nok ikke god til det - specielt når man bliver totalt forstoppet af jernpillerne, er det ikke ligefrem tiltalende at huske....

Anmeld

14. april 2011

princessnanna

Jeg husker det hver dag

det er for barnets skyld man tager dem , i gravitamin er der alle de vitaminer barnet har brug for og jernpillerne skulle give bedre ilt tilførsel til barnet + man føler sig selv bedre tilpads og ikke så træt når man har taget dem

Anmeld

14. april 2011

tinasmor

Dit indlæg fik mig lige til at huske min jerntabellet. Som dig er jeg ikke så god til at huske dem og gravitamin. Tror det vigtigste er gravitamin.

Anmeld

14. april 2011

NinaNymannMadsen

jern glemmer jeg men gravitamin dem husker jeg for dem tager jeg når vi spiser aftensmad og på den måde husker jeg at der er noget jeg skal inden jeg spiser så derfor ved jeg at jeg skal tage den pille. jern glemmer jeg mest i weekenden, for plejer gerne at tage den inden jeg skal ud af døren og i skole.

glemmer jeg jernet så bliver jeg hurtig træt og svimmel og får hovedpine.

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

cecilie1984 skriver:

jeg er VIRKELIG en klovn til at huske det.

men hvor vigtigt er det egentlig, er det ikke kun den gravide det går ud over?

barnet tager vel hvad det har brug for eller........??

Husker det HVER dag

Anmeld

14. april 2011

_-Kathrine-_

Jeg er også en klovn til at huske dem og det er blevet værre jo længere henne jeg er....! Nu har jeg 2 dage til termin, så er desværre blevet ret ligeglad, selvom det står frit fremme

Anmeld

14. april 2011

B&J

Jeg tog højest 15-20 gravi jern og kalk tog jeg højest 10 ikke fordi jeg ikke vil men kan bare ikke huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.