veninde lun på min kæreste måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hvis din kæreste selv kan sige det til hende, så syntes jeg det lyder som den bedste ide.
Han kan jo dermed sige at det går ham meget på og at hun skal stoppe med det da han kun er "Peter manden" for én kvinde

præcis.. han er helt enig med mig og vil gerne sige hun skal stoppe!

og kan samtidig også fortælle hende at det ikke kan være så svært for hende at spørge mig hvornår jeg holder påskeferie istedet for at spørge min kæreste om dette og samtidig spørge ham om vi kom et smut forbi når jeg havde hende under en 'chat samtidig'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

okey hehe ja det jo nemlig heller ikke forbudt nej ..
og kunne jo også tænkes hun ville være lidt sjov kan jeg godt se.. men grænsen for mig er så bare der hvor hun spørg efter ham hele tiden - og derimod spørg ham om nogle ting over en samtale via mobilen på mine vegne og hendes vegne som han intet har med at gøre.. :s hun har ikke engang hans nummer men ringede ham op fra en fælles vens mobil de har og spurgte om nogle ting der havde med mig og hende at gøre som han IKKE kunne sætte sig ind i ?? hvor jeg faktisk skrev med hende samtidig underligt

Ej okay, der havde jeg nok fået min kæreste til at spørge hende, hvorfor hun skriver eller ringer til ham..

Kan du ikke få din kæreste til at sige til hende hun skal snakke med dig i stedet.. Altså fx:

I er ude at køre og du skriver med din veninde, pludselig sender hun ham en besked... Hmm tænker du, men kan din kæreste så ikke skrive tilbage, hvorfor hun kontakter ham, og han synes det er lidt irriterende... Eller noget

Hvis I er sammen en aften kunne din kæreste jo komme med en stikpille, og kommentere at det er underligt.. Hmm, ja ellers giv hende samme medicin

Men jeg havde fået min kæreste til at sige noget Så fatter hun det nok, og hvis hun ikke gør, må du skære det ud i pap

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

præcis.. han er helt enig med mig og vil gerne sige hun skal stoppe!

og kan samtidig også fortælle hende at det ikke kan være så svært for hende at spørge mig hvornår jeg holder påskeferie istedet for at spørge min kæreste om dette og samtidig spørge ham om vi kom et smut forbi når jeg havde hende under en 'chat samtidig'

Ja, det lyder osse mærkeligt.. ..

Frem med pisken og give hende ren besked

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Ej okay, der havde jeg nok fået min kæreste til at spørge hende, hvorfor hun skriver eller ringer til ham..

Kan du ikke få din kæreste til at sige til hende hun skal snakke med dig i stedet.. Altså fx:

I er ude at køre og du skriver med din veninde, pludselig sender hun ham en besked... Hmm tænker du, men kan din kæreste så ikke skrive tilbage, hvorfor hun kontakter ham, og han synes det er lidt irriterende... Eller noget

Hvis I er sammen en aften kunne din kæreste jo komme med en stikpille, og kommentere at det er underligt.. Hmm, ja ellers giv hende samme medicin

Men jeg havde fået min kæreste til at sige noget Så fatter hun det nok, og hvis hun ikke gør, må du skære det ud i pap

præcis nemlig.. spurgte ham så også hvorfor han ik bare bad hende tage den med mig og så afslutte ovs..

men jeg giver hende samme medicin
har lige sms'et hende om jeg lige kunne be om hendes kæreste nr for ville lige hører ham med påsken

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Ja, det lyder osse mærkeligt.. ..

Frem med pisken og give hende ren besked

Anmeld

14. april 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

præcis nemlig.. spurgte ham så også hvorfor han ik bare bad hende tage den med mig og så afslutte ovs..

men jeg giver hende samme medicin
har lige sms'et hende om jeg lige kunne be om hendes kæreste nr for ville lige hører ham med påsken

HAHAHAhahaha!!! Den var go´

Hun skal nok fatte det

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

HAHAHAhahaha!!! Den var go´

Hun skal nok fatte det

PRÆCIS !

aldrig har jeg følt mig så lettet og kunne give hende den mærkelige følele indeni som hun påførte mig igår om sådan nogle ting som i virkeligheden ikke kom partneren ved

Anmeld

14. april 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

PRÆCIS !

aldrig har jeg følt mig så lettet og kunne give hende den mærkelige følele indeni som hun påførte mig igår om sådan nogle ting som i virkeligheden ikke kom partneren ved

Fedt altså!

Hvad sagde hun til din sms?

Anmeld

15. april 2011

Tkcuf

Min veninde har en kæreste jeg synes er rigtig sød, han har bare den der 'glød' omkring sig der får alle til at synes om ham fordi han er sjov og sød og nede på jorden. Og min veninde ved det godt. Men når jeg spørg hende hvad ham surfergutten laver ved hun da godt det bare er i sjov- og han er jo HENDES surfergut og det er der ingen der er i tvivl om.. Men altså, selv alle drengene i klikken har sgu et mindre crush på ham

Så hvis du ellers stoler på de folk du omgiver dig med så er der vel ingen grund til bekymring over kælenavne. Måske du bare skulle spørge hvorfor hun kalder ham et kælenavn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.