Anonym skriver:
okey hehe ja det jo nemlig heller ikke forbudt nej 

..
og kunne jo også tænkes hun ville være lidt sjov kan jeg godt se.. men grænsen for mig er så bare der hvor hun spørg efter ham hele tiden - og derimod spørg ham om nogle ting over en samtale via mobilen på mine vegne og hendes vegne som han intet har med at gøre.. :s hun har ikke engang hans nummer men ringede ham op fra en fælles vens mobil de har og spurgte om nogle ting der havde med mig og hende at gøre som han IKKE kunne sætte sig ind i ?? hvor jeg faktisk skrev med hende samtidig underligt
Ej okay, der havde jeg nok fået min kæreste til at spørge hende, hvorfor hun skriver eller ringer til ham.. 
Kan du ikke få din kæreste til at sige til hende hun skal snakke med dig i stedet.. Altså fx:
I er ude at køre og du skriver med din veninde, pludselig sender hun ham en besked... Hmm tænker du, men kan din kæreste så ikke skrive tilbage, hvorfor hun kontakter ham, og han synes det er lidt irriterende... Eller noget 
Hvis I er sammen en aften kunne din kæreste jo komme med en stikpille, og kommentere at det er underligt.. Hmm, ja ellers giv hende samme medicin 
Men jeg havde fået min kæreste til at sige noget
Så fatter hun det nok, og hvis hun ikke gør, må du skære det ud i pap 
Anmeld