veninde lun på min kæreste måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

kan være hun er misundelig? en veninde jeg havde, kendte en der syntes, at alt hvad hun havde var bedre end hendes eget. altså hun var misundelig på min veninde, selv om tøsen selv havde en kæreste var min venindes altid bedre. hvis hun kunne, tog hun dem fra hende fordi hun mente hun var bedre end min veninde.

jae både ja og nej
synes den er lidt svær .. synes bare det noget underligt noget at spørge efter ham hele tiden - og derimod give ham søde navne ! det hænger ikke rigtig sammen ? hvis jeg ikke kommer ud med tankerne og følserne til hende kan jeg jo også afsky hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

DLM

Anonym skriver:

jae både ja og nej
synes den er lidt svær .. synes bare det noget underligt noget at spørge efter ham hele tiden - og derimod give ham søde navne ! det hænger ikke rigtig sammen ? hvis jeg ikke kommer ud med tankerne og følserne til hende kan jeg jo også afsky hende

det er rimelig underligt at hun sådan giver ham navne og spørger konstant. synes du skal fortælle hende at det irriterer dig. ellers skal din kæreste måske sige til hende at hun skal holde op for han bryder sig ikke om det.

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

ja den er lidt svær ?
tror ikke selv på hun ville bryde sig om at jeg gik rundt og gav hendes kæreste søde navne og spurgte efter ham konstant..

Nej, derfor skal hun ha ren besked..
Måske tænker hun ikke selv så meget over at hun prøver at give så meget opmærksomhed..

Kender godt det med at ha en veninde som er vild med ens fyr..
Hun viste så ikke at vi havde noget kørende .. Så han / vi små grinte af hendes små bemærkninger og kærlige-hints. :p
.. Måtte så forklare at vi var faldet for hinanden og hun syntes det var så dejligt for os.

Så gør det KLART for din veninde.. han er DIN!

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er rimelig underligt at hun sådan giver ham navne og spørger konstant. synes du skal fortælle hende at det irriterer dig. ellers skal din kæreste måske sige til hende at hun skal holde op for han bryder sig ikke om det.

ja det tror jeg ville været bedst. at han konsfrontere hende om det.

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Nej, derfor skal hun ha ren besked..
Måske tænker hun ikke selv så meget over at hun prøver at give så meget opmærksomhed..

Kender godt det med at ha en veninde som er vild med ens fyr..
Hun viste så ikke at vi havde noget kørende .. Så han / vi små grinte af hendes små bemærkninger og kærlige-hints. :p
.. Måtte så forklare at vi var faldet for hinanden og hun syntes det var så dejligt for os.

Så gør det KLART for din veninde.. han er DIN!

ej hvor skægt.. det er ret sjovt at se på sådan noget hæhæ

så kunne vi i første omgang lade ham fortælle hende at han ikke bryder sig om at hun kalder ham de søde ting.. så måske der falder hun på plads? måske vi skulle starte i det små.. ?

Anmeld

14. april 2011

mor til lille emma

Min kærestes venner kalder mig Anni-pigen Skriver søde til mig i beskeder og sådan, men det er kun sjov..

Min kæreste er ligeglad og dete r jeg også. Fuldstændig ligeglad..

Så længe din kæreste kan sige fra hvis hun bliver nærgående, så er det vel okay???

Men får du det virkeligt dårligt med det ville jeg da helt klart sige det som dete r til hende, og at du undrer dig lidt men mere er der ikke i det. Så er hun obs på det Kan jo være hun bare synes hun er sjov

Anmeld

14. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hmm måske er det bare mig, men jeg havde IKKE syntes det var OK, tvært imod, er du vimmer mand, jeg havde for længst sagt noget MIN mand er MIN mand og så må andre holde den på alm plan, og peter manden var måske ord som kunne komme ud af DIN mund, så nytter det ikke noget at en veninde bruger sådan omtale af ham, for hende burde han hedde Peter, ikke andet.

Hvor længe har hun gjort sådan og "flirtet" lidt med ham ? Ville bestemt være bekymret, nu du siger hun ligefrem har haft gang i din x!

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

Jeg synes hun er upassende i sin opførsel og jeg ville konfrontere hende...Peter manden, helt ærligt!

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

ej hvor skægt.. det er ret sjovt at se på sådan noget hæhæ

så kunne vi i første omgang lade ham fortælle hende at han ikke bryder sig om at hun kalder ham de søde ting.. så måske der falder hun på plads? måske vi skulle starte i det små.. ?

Hvis din kæreste selv kan sige det til hende, så syntes jeg det lyder som den bedste ide.
Han kan jo dermed sige at det går ham meget på og at hun skal stoppe med det da han kun er "Peter manden" for én kvinde

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Min kærestes venner kalder mig Anni-pigen Skriver søde til mig i beskeder og sådan, men det er kun sjov..

Min kæreste er ligeglad og dete r jeg også. Fuldstændig ligeglad..

Så længe din kæreste kan sige fra hvis hun bliver nærgående, så er det vel okay???

Men får du det virkeligt dårligt med det ville jeg da helt klart sige det som dete r til hende, og at du undrer dig lidt men mere er der ikke i det. Så er hun obs på det Kan jo være hun bare synes hun er sjov

okey hehe ja det jo nemlig heller ikke forbudt nej ..
og kunne jo også tænkes hun ville være lidt sjov kan jeg godt se.. men grænsen for mig er så bare der hvor hun spørg efter ham hele tiden - og derimod spørg ham om nogle ting over en samtale via mobilen på mine vegne og hendes vegne som han intet har med at gøre.. :s hun har ikke engang hans nummer men ringede ham op fra en fælles vens mobil de har og spurgte om nogle ting der havde med mig og hende at gøre som han IKKE kunne sætte sig ind i ?? hvor jeg faktisk skrev med hende samtidig underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.