veninde lun på min kæreste måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

er det bare mig eller er det ren faktisk min veninde her der udtrykker sig forkert!?

hun & hendes nye kæreste var ovre for at besøge mig en weekend i min lejlighed, & jeg bor selvfølgelig også sammen med kæresten. Men hele weekenden gik hun rundt og kaldte min kæreste for (peter manden)!? både ham & mig selv synes den trak lidt ud. ? og det gentog hun mange gange i løbet af vores weekend ?

om aften da jeg var blevet træt og ville hoppe i seng sagde jeg godnat! hvor hun så siger jamen peter manden kan da bare blive oppe ? hvor han så derimod hellere gik med mig ind. men hvor det undrede mig en smule, at han endelig bare ku blive oppe..

næste morgen står jeg op og der siger hun godmorgen og spørg direkte igen er peter manden vågnet? nej desværre siger jeg så og smiler... senere igen spørg hun, er peter manden stået op? og hvad laver peter? er hun lidt pjattet med ham?????? det skal siges at jeg er lidt bekymret.. igår ringede hun til ham på vegne af hvornår jeg havde påskeferie og om vi begge kom? og hun tilføjer at det fordi hun kendte en der havde gået på skole med ham før, men at hun så ringede fra hans mobil og spurgte min kæreste om de ting???? hvor hans ven bare kunne ringe ham op selv !? når jeg sad og skrev med hende på face hvor hun kunne spørge mig??? sker der? skal jeg gå direkte til den og spørge hende om hun er lidt vild med ham?? eller skal jeg bare smile og tænke hun gør det af en god ting.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Frøken J.

Synes ikke det umiddelbart lyder som en forelskelse. Så længe hun ikke rent faktisk gør noget, der går over grænsen, så synes jeg du skal lade det ligge, i stedet for at skabe en unødig konflikt, hvor det måske bare er dig, der har misforstået noget Hun kan jo godt bare synes om ham og synes han er en kanon flink fyr og nu også ser ham som en ven, ikke kun dig. Jeg ville i hvert fald ikke konfrontere en veninde på baggrund af de info du har givet her

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Synes ikke det umiddelbart lyder som en forelskelse. Så længe hun ikke rent faktisk gør noget, der går over grænsen, så synes jeg du skal lade det ligge, i stedet for at skabe en unødig konflikt, hvor det måske bare er dig, der har misforstået noget Hun kan jo godt bare synes om ham og synes han er en kanon flink fyr og nu også ser ham som en ven, ikke kun dig. Jeg ville i hvert fald ikke konfrontere en veninde på baggrund af de info du har givet her

okey jeg var også meget usikker på om det bare var 'mig' for der er jo ikke sket noget overhovedet! men hun har jo på et tidspunkt lagt i landerne med en tidliger x kæreste som jeg havde været sammen med. måske min frygt derfra kom af det?

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

okey jeg var også meget usikker på om det bare var 'mig' for der er jo ikke sket noget overhovedet! men hun har jo på et tidspunkt lagt i landerne med en tidliger x kæreste som jeg havde været sammen med. måske min frygt derfra kom af det?

Så længe du ikke stadig kom sammen med ham der, er der vel ikke så meget at komme efter, selvom det self. er træls - har selv prøvet det. I sidste ende kommer det vel mest an på, om du stoler på din kæreste. Ud fra din beskrivelse virker han ikke interesseret i hende, så jeg tror godt du kan slappe af indtil videre Og hvis det så bliver værre og mere tydeligt, så kan du gribe fat i hende

Anmeld

14. april 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville slå kold vand i blodet. Hun har ikke gjort noget.

Men forstår godt din "bekymring".

Måske synes hun bare, at han er rigtig sød..

Hvis hun derimod går over grænsen, så kan du konfrontere hende..

Det kan jo ødelægge jeres venskab, hvis du gør det nu - og der faktisk ikke ligger noget i det..

Det ville da være super ærgeligt

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Så længe du ikke stadig kom sammen med ham der, er der vel ikke så meget at komme efter, selvom det self. er træls - har selv prøvet det. I sidste ende kommer det vel mest an på, om du stoler på din kæreste. Ud fra din beskrivelse virker han ikke interesseret i hende, så jeg tror godt du kan slappe af indtil videre Og hvis det så bliver værre og mere tydeligt, så kan du gribe fat i hende

nej han ser intet i hende udover en veninde af mig. Trods det vil han ikke engang med hen for at sige hej til hende da han synes vi skal have noget tid i påsken for os selv.. men derfor kan man blive usikker på om hun flirter lidt eller om hun bare er skide flink af sig.. synes bare det blev meget for mig da hun spurgte efter ham hele tiden.

Anmeld

14. april 2011

DLM

kan være hun er misundelig? en veninde jeg havde, kendte en der syntes, at alt hvad hun havde var bedre end hendes eget. altså hun var misundelig på min veninde, selv om tøsen selv havde en kæreste var min venindes altid bedre. hvis hun kunne, tog hun dem fra hende fordi hun mente hun var bedre end min veninde.

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Jeg syntes du skal være direkte med din veninde omkring hvad du går og tænker og føler der sker..

Enten er hun MEGET nærgående af person.. eller så opfører hun sig bare som en kæde veninde.

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ville slå kold vand i blodet. Hun har ikke gjort noget.

Men forstår godt din "bekymring".

Måske synes hun bare, at han er rigtig sød..

Hvis hun derimod går over grænsen, så kan du konfrontere hende..

Det kan jo ødelægge jeres venskab, hvis du gør det nu - og der faktisk ikke ligger noget i det..

Det ville da være super ærgeligt

helt enig.. var også selv lidt i tvivl om det bare var mig

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg syntes du skal være direkte med din veninde omkring hvad du går og tænker og føler der sker..

Enten er hun MEGET nærgående af person.. eller så opfører hun sig bare som en kæde veninde.

ja den er lidt svær ?
tror ikke selv på hun ville bryde sig om at jeg gik rundt og gav hendes kæreste søde navne og spurgte efter ham konstant..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.