Er det sødt eller mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

PsychedeliC

Ej jeg synes det er mærkeligt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Gyllibik

Silvermist skriver:

Hmm, hun har helt sikkert gjort det med en god mening, meeen jeg synes alligevel at det lyder lidt sært. Sådan noget kunne jeg ikke selv finde på at gøre og ville blive lidt paf, hvis en fremmed pludselig maste et stykke brød og puttede det i mit barns mund

Lige præcis sådan jeg havde det. Synes det var mærkeligt, men tænkte det var i god gerning, men kunne aldrig selv finde på at gør sådan.

Men sådan er vi mennesker forskellige

(Så fik vi da et baby.dk indlæg ud af den oplevelse.)

Anmeld

13. april 2011

SiLiMiMa

ej det gør man da ikke!! Ved da heller ikke hvordan hendes håndhygiejne lige er og sårn.... ej puha....

Anmeld

13. april 2011

Silvermist

Gyllibik skriver:

Lige præcis sådan jeg havde det. Synes det var mærkeligt, men tænkte det var i god gerning, men kunne aldrig selv finde på at gør sådan.

Men sådan er vi mennesker forskellige

(Så fik vi da et baby.dk indlæg ud af den oplevelse.)

Ja nu er den omtalte, fremmede, venlige og lidt sære dame berømt på Baby.dk i et stykke tid Haha

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Gyllibik skriver:

Hej Damer

Igår var min mand, Yilmaz (5mdr) og jeg på Jensensbøfhus.

Vi sidder ved en af sofapladserne, og Yilmaz sidder i autostolen og får lidt kartoffelmos. Et par på ca. 45 år får plads lige ved siden af os.

Jeg er i mellemtiden blevet færdig med at spise, og tager Yilmaz op til mig. Parret sidder og dikker dikker til ham på afstand og Yilmaz spreder bredt med smil.

Vi sidder og venter på vores dessert alt imens leger parret stadig med Yilmaz på afstand. De får så deres rejecoktail, og damen har bestilt mørkt brød til. Hun tager så noget brød, maser det mellem to fingre og propper det i munden på mit barn, som lystigt gnasker i det  

Jeg var helt paf og sagde ikke noget. Min dreng har aldrig smagt brød før, og han må slet ikke få gluten endnu.

Kunne slet ikke finde ud af om det var sødt eller vildt vildt mærkeligt af hende. Det gør man da ikke, gør man?

Tror det var kærligt ment.... men nej gør man ikke..... Men der er jo mange ting der har ændrer sig siden de måske har haft små børn....
Hvis det var mig havde jeg sagt at det måtte mit barn ikke få nok, det er ikke gammelt nok.....
Min mor insisterede også ihærdigt på at min datter skulle sidde med en snegl fra bageren inden hun var startet på grød.... og jeg sagde nej, så hun måtte give sig og manden spiste den da ham kom hjem

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Bshizzle skriver:

Jeg er osse sikker på de ville gøre det i god mening..
- Men helt sikkert skulle de ha spurgt først !!.

Mange ældre kan jo SLET ikke stå for sådan nogle små børn, så de vil nærmest bare nuller de små baby-kinder eller ha hele hovedet nede i ens barnevogn

Jeg spør sikkert dumt.. Men hvorfor må din dreng ikke få gluten ?
Mener.. af et barn på 5 mdr, er der vel ingen alarmer der ringer.

mener jeg har læst på sst at børn i den alder ikke må få før de er 6 måneder mener jeg

Anmeld

14. april 2011

Nessie

KaLee skriver:

Mærkeligt - men ingen ond intention fra kvindens/parrets side, så på en måde også sød..

NU ved jeg godt at det ikke er til at sammenligne med.. og dog... For hver gang vi må købe noget mad med hjem fra pizzaria eller et lign. sted får min søn på 2 år altid tilbudt en slikkepind.. Meget sødt af pizzaejeren, men han skal bare ikke have lige det endnu...
Knægten er ikke interesseret, men alligevel så bliver de ved med at prøve (hvor jeg så siger til sidst at han ikke kan lide dem). Jeg var ikke blevet spurgt på forhånd om det var ok - ligesom i din situation

og nej, det er ikke tit at vi må købe maden med hjem - men det var samme eksempel med at det er en mærkelig handling, men med en sød intention bag... og så synes jeg ikke at slikkepinde just er noget for 2 årige ;-)

Ha ha, det har vi også prøvet.

Det vildeste var nok på en restaurant i USA, hvor han fik stukket en slikkepind i hånden da vi gik, og han var altså kun 7 mdr.

Anmeld

14. april 2011

anmaj

kender godt det med påtrængende par, især kvinder.. tror det er i god mening, men jeg synes at røre og proppe noget i munden er lidt for grænseoverskridende.

jeg har heldigvis mødt nogen der spørger om de må ae og det får de lov til, men sætter pris på de spørger først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.