Er det sødt eller mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Bshizzle

Jeg er osse sikker på de ville gøre det i god mening..
- Men helt sikkert skulle de ha spurgt først !!.

Mange ældre kan jo SLET ikke stå for sådan nogle små børn, så de vil nærmest bare nuller de små baby-kinder eller ha hele hovedet nede i ens barnevogn

Jeg spør sikkert dumt.. Men hvorfor må din dreng ikke få gluten ?
Mener.. af et barn på 5 mdr, er der vel ingen alarmer der ringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Amelia<3

Rosa skriver:

Ej, come on - det blev gjort i allerbedste mening fordi hun bare synes at din unge var så lækker - at det så var ret usmart er en anden ting, emn det var da helt klart gjort fordi hun blev så forelsket i barnet - og du kunne jo bare med et smil sige "uha, ej det er han vidst ikke gammel nok til endnu - den snupper mor lige" med et blink til hende  Hold op hvor skal man da godt nok passe på overfor andre mennesker hvis folk bliver sure over så lidt 

Så enig

Anmeld

13. april 2011

linemus

Jeg synes, det var vildt mærkeligt gjort Hun skal da ikke proppe noget som helst i munden på en lille baby, uden i det mindste at spørge forældrene om lov. Nej, selvfølgelig var det kun venligt ment, men jeg propper da heller ikke min mad i munden på hende?! Og hvordan ved hun, om han er gammel nok til at få brød? Nogle af mine børn smagte da først mad, da de var fyldt 6 mdr., og jeg vil da i hvert fald selv bestemme, hvad de skal have og hvornår. Hvad så hvis det var chokolade? Havde det så også bare været i orden? Jeg synes lige, man skal tænke sig om en ekstra gang. Gravide maver og små babyer er altså ikke "allemandseje".

Line - forarget

Anmeld

13. april 2011

Brams

Gyllibik skriver:

Hej Damer

Igår var min mand, Yilmaz (5mdr) og jeg på Jensensbøfhus.

Vi sidder ved en af sofapladserne, og Yilmaz sidder i autostolen og får lidt kartoffelmos. Et par på ca. 45 år får plads lige ved siden af os.

Jeg er i mellemtiden blevet færdig med at spise, og tager Yilmaz op til mig. Parret sidder og dikker dikker til ham på afstand og Yilmaz spreder bredt med smil.

Vi sidder og venter på vores dessert alt imens leger parret stadig med Yilmaz på afstand. De får så deres rejecoktail, og damen har bestilt mørkt brød til. Hun tager så noget brød, maser det mellem to fingre og propper det i munden på mit barn, som lystigt gnasker i det  

Jeg var helt paf og sagde ikke noget. Min dreng har aldrig smagt brød før, og han må slet ikke få gluten endnu.

Kunne slet ikke finde ud af om det var sødt eller vildt vildt mærkeligt af hende. Det gør man da ikke, gør man?

Nej nej, man giver da ikke et barn mad som man ikke kender, i værste fald kan barnet jo være meget allergisk

Anmeld

13. april 2011

Lotus86

Jeg synes bestemt ikke det er 'lidt'. Man propper da ikke mad i munden på et fremmed barn, det synes jeg virkelig er at gå langt over grænsen, og så er det lige meget hvor sød en mening man gør det i, synes overhovedet ikke det er okay.

Anmeld

13. april 2011

mortil4dejligepiger

Sødt eller mærkeligt - hmmm...ingen af delene og alligevel...

Hun har sikkert gjort det i bedste mening. Men jeg synes det er møgirriterende med sådan nogle mennesker. Hun skal da overhovedet ikke gøre sådan noget uden at spørge Jer først!

Jeg ville syntes, det var grænseoverskridende. Derudover synes jeg ikke det er lækkert, at hun sidder og maser brødet sammen med sine fingre. Hvor rene har hendes fingre mon været?

Nå - men hun har sikkert ment det rigtig sødt. Bare ikke okay!

Anmeld

13. april 2011

Gyllibik

Jeg var lige ved at sige noget til hende, men holdt det i mig alligevel. Tror bestemt ikke hun mente noget dårligt med det, men blev bare helt mærkelig i kroppen. Synes slet ikke det var fair. Hun måtte mere end gerne dikke dikke lege med ham, men give ham mad!

Men sket er sket, og der er ik' så meget at gør ved det. Han spyttede det heldigvis selv ud igen, efter lidt gnasken og udforskning.

Anmeld

13. april 2011

Gyllibik

Bshizzle skriver:

Jeg er osse sikker på de ville gøre det i god mening..
- Men helt sikkert skulle de ha spurgt først !!.

Mange ældre kan jo SLET ikke stå for sådan nogle små børn, så de vil nærmest bare nuller de små baby-kinder eller ha hele hovedet nede i ens barnevogn

Jeg spør sikkert dumt.. Men hvorfor må din dreng ikke få gluten ?
Mener.. af et barn på 5 mdr, er der vel ingen alarmer der ringer.

De skal da være de 6 mdr. før de får gluten? Eller er jeg helt galt på den. Min søn får i hvertfald gluten fri.

Anmeld

13. april 2011

Gyllibik

Rosa skriver:

Ej, come on - det blev gjort i allerbedste mening fordi hun bare synes at din unge var så lækker - at det så var ret usmart er en anden ting, emn det var da helt klart gjort fordi hun blev så forelsket i barnet - og du kunne jo bare med et smil sige "uha, ej det er han vidst ikke gammel nok til endnu - den snupper mor lige" med et blink til hende  Hold op hvor skal man da godt nok passe på overfor andre mennesker hvis folk bliver sure over så lidt 

Blev faktisk ikke sur, bare mere vildt mærkelig i kroppen, synes det var lidt grænse overskridende.

Anmeld

13. april 2011

Silvermist

Hmm, hun har helt sikkert gjort det i en god mening, meeen jeg synes alligevel at det lyder lidt sært. Sådan noget kunne jeg ikke selv finde på at gøre og ville blive lidt paf, hvis en fremmed pludselig maste et stykke brød og puttede det i mit barns mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.