Anbefal en køkkenmaskine (røremaskine)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Lone Jakobsen

nettemor skriver:

min kenwood har da kødhakker til.. og den fungere fint.. men min er så en major. ved ikke om der er forskel?

åh jeg ved faktisk slet ikke hvad min hedder men det står vel på kassen. vi testede den, og den levede på ingen måde op til vores forventninger. så nu vil vi have fat i en "rigtig" kødhakker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nettemor

nutche skriver:

åh jeg ved faktisk slet ikke hvad min hedder men det står vel på kassen. vi testede den, og den levede på ingen måde op til vores forventninger. så nu vil vi have fat i en "rigtig" kødhakker.

så er der heller ikke andet at gøre.. ingen grund til at beholde noget hvis man er skuffet fra starten..

Anmeld

13. april 2011

Lone Jakobsen

nettemor skriver:

så er der heller ikke andet at gøre.. ingen grund til at beholde noget hvis man er skuffet fra starten..

nej lige præcis.

Anmeld

14. april 2011

Bette81

Loa skriver:

Ej det må du da lige spørge ham om  Hehe

Han mener det var på komplett.dk men han gik ind på pricerunner.dk og søgte på maskinen. Jeg har lige prøvet og den er ikke længere billigst på komplett.dk men på whiteaway.com

Men gå på pricerunner.dk der kan du sammenligne priser Pøj pøj

Anmeld

14. april 2011

Loa

Bette81 skriver:

Han mener det var på komplett.dk men han gik ind på pricerunner.dk og søgte på maskinen. Jeg har lige prøvet og den er ikke længere billigst på komplett.dk men på whiteaway.com

Men gå på pricerunner.dk der kan du sammenligne priser Pøj pøj

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.