Anbefal en køkkenmaskine (røremaskine)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.897 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Loa

Kan i ikke anbefale mig en god maskine... Jeg er ikke proff i et køkken, men kunne godt bruge en god maskine til når man skal bage og lign....

Havde først forelsket mig i denne på billedet.... (også pga. den lækre farve) 

Men syntes prisen er liiiiiiige lovlig høj 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

jydeinden

er det en kitchen aid? for havde jeg pengene havde jeg uden tvivl købt sådan en... den ser ret god ud, og ud til at kunne holde i mange år

Anmeld

12. april 2011

Loa

jydeinden skriver:

er det en kitchen aid? for havde jeg pengene havde jeg uden tvivl købt sådan en... den ser ret god ud, og ud til at kunne holde i mange år

Det er det ja, syntes bare 3500 er mange penge for sådan en......

Anmeld

12. april 2011

MorEllen

Jeg har OBH Nordica , og synes den fungerer helt udmerket til at lave brød -og kagerdeig, fars osv..! Og prisen er også ganske udmerket..

http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=199&ProductID=PROD381 

Anmeld

12. april 2011

Lone Jakobsen

jeg er blevet anbefalet en kenvood. men desværre har den ikke den kraftige kødhakker jeg mangler. jeg har ellers lige købt en til 2000kr, men må returnere den igen

Anmeld

12. april 2011

Loa

Ellen-mor skriver:

Jeg har OBH Nordica , og synes den fungerer helt udmerket til at lave brød -og kagerdeig, fars osv..! Og prisen er også ganske udmerket..

http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=199&ProductID=PROD381 

Den ser også fin ud 

Anmeld

12. april 2011

mariamiss6

Loa skriver:

Kan i ikke anbefale mig en god maskine... Jeg er ikke proff i et køkken, men kunne godt bruge en god maskine til når man skal bage og lign....

Havde først forelsket mig i denne på billedet.... (også pga. den lækre farve) 

Men syntes prisen er liiiiiiige lovlig høj 

Jeg har lige set en Kenwood Chef i Imerco til 1795,- der sparede du omkring 2000 kroner.

Den er slet ikke fed, som denne der, i farven, den er bare kedelig hvid, men jeg tror den er god

Anmeld

12. april 2011

Loa

mariamiss6 skriver:

Jeg har lige set en Kenwood Chef i Imerco til 1795,- der sparede du omkring 2000 kroner.

Den er slet ikke fed, som denne der, i farven, den er bare kedelig hvid, men jeg tror den er god

Okay ja det var jo en anden pris  

Ih Kunne godt tænke mig at vide om den Kitchenaid kan noget de andre ikke kan, siden den er så dyr..... 

Anmeld

12. april 2011

mariamiss6

Jeg tror det var sådan en her i hvid  http://www.kitchenone.dk/kokkenmaskiner/10-km336.html Og det var med blender, og kødhakker halløj

Jeg så den hos Imerco i Skibby, menjeg ved ikke om det gælder alle steder...

Anmeld

12. april 2011

Ann.

En Kenwood Major

Men den er dyyyyyyyyr 

Selv er jeg helt forelsket i den maskine og vi har en ide om at vi får en i bryllupsgave, så vi håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.