Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noahmor skriver: Jeg har en Kitchenaid og er superglad for den!
Jeg har en Kitchenaid og er superglad for den!
det samme her den er super super go er så glad for vores
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak alle
Det bliver Kitchenaid'en og manden har sagt ok Hi hi....
Og besluttede mig for denne lækre farve... Den tror jeg ikke lige jeg bliver træt af
linemus skriver: Wauw, den er flot
Wauw, den er flot
Jaaaa Og så tænker jeg, at jeg nok bliver mindre træt af den farve end lilla, selvom den også var rigtig fiiiiin
nutche skriver: jeg er blevet anbefalet en kenvood. men desværre har den ikke den kraftige kødhakker jeg mangler. jeg har ellers lige købt en til 2000kr, men må returnere den igen
jeg er blevet anbefalet en kenvood. men desværre har den ikke den kraftige kødhakker jeg mangler. jeg har ellers lige købt en til 2000kr, men må returnere den igen
min kenwood har da kødhakker til.. og den fungere fint.. men min er så en major. ved ikke om der er forskel?
TrineLærke skriver: En Kenwood Major Men den er dyyyyyyyyr Selv er jeg helt forelsket i den maskine og vi har en ide om at vi får en i bryllupsgave, så vi håber
En Kenwood Major
Men den er dyyyyyyyyr
Selv er jeg helt forelsket i den maskine og vi har en ide om at vi får en i bryllupsgave, så vi håber
enig. også sådan en jeg har. ville ALDRIG bytte den for en kitchenaid.
Loa skriver: Tak alle Det bliver Kitchenaid'en og manden har sagt ok Hi hi.... Og besluttede mig for denne lækre farve... Den tror jeg ikke lige jeg bliver træt af
Godt valg
Du vil ELSKE den
Bette81 skriver: Jeg fik en i fødselsdagsgave (4/3), min kæreste havde fundet den på nettet til 3000 kr. Jeg kan bare desværre ikke huske hvad hjemmesiden hedder..
Jeg fik en i fødselsdagsgave (4/3), min kæreste havde fundet den på nettet til 3000 kr. Jeg kan bare desværre ikke huske hvad hjemmesiden hedder..
Ej det må du da lige spørge ham om Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128