Bagud mentalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Talbutikken

nutche skriver:

okay... hvor ærgeligt at den slags (åbenbart) ikke findes til de lidt ældre børn.

Der findes mental teste til større børn, kan bare ikke lige huske hvad den/de hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Lone Jakobsen

Vingummien skriver:

Hvor meget ældre?

han er over 6 år gammel

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

JA, selvfølgelig der skulle gerne være bare lidt snakken der. Men er ikke alle der snakker rent eller har så mange ord i den alder. Og så er det måske bare en tale pædagog der skal ind over der

Det er bare ikke kun hans tale. Det er hele hans mentale tilstand. Han leger ikke med andre, han er destruktiv osv.

Anmeld

12. april 2011

Lone Jakobsen

Talbutikken skriver:

Der findes mental teste til større børn, kan bare ikke lige huske hvad den/de hedder

hvor mærkeligt at psykologen så ikke lavede sådan en nå, hun mente vel ikke at det var relevant i det tilfælde.

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

nutche skriver:

han er over 6 år gammel

Skulle der gerne være til

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Det er bare ikke kun hans tale. Det er hele hans mentale tilstand. Han leger ikke med andre, han er destruktiv osv.

Oki, men inden der bliver gjort noget ved det kan det jo være svært at sige om det er noget han fejler, eller han bare er bagud.

Men er da helt sikkert noget, på den ene eller den anden måde

Anmeld

12. april 2011

Anonym

Mine "alarmklokker" ringer lidt når du beskriver hans væremåde, (er udd. pædagog) men jeg kan ikke på baggrund af de oplysninger komme med en diagnose, hvilke man iøvrigt skal være påpasselig med, medmindre der er pskykologer/ psykiater indenover, som der også er her.

Autisme vil ofte give sig til udtryk ved gentagene trace agtige handlinger, fx rokken frem og tilbage, ringe forståelse for andre mennesker og evne til at interagere.

Nu er min søn meget langt fremme, mentalt og sprogligt, af sin alder, men han siger stort set alt og forstår alt hvad vi siger til ham (han er lige blevet 2)

Godt der er fokus på drengen, så han uanset kan få noget støtte

Anmeld

12. april 2011

Maise

Anonym skriver:

Jeg skriver lige anonymt da jeg ikke vil udstille min veninde.

Sagen er den at hendes søn har fået lavet en undersøgelse hos DP'en. Han bliver tre år til sommer, men kan ikke snakke.

Testen viste at han er 1 år og 3 måneder mentalt. Grovmotorisk er han 4 år og finmotorisk er han 2 år og 6 måneder.

Der har været snak om børnepsykiater. Jeg tænker lidt autisme? Nogle der har forstand på sådan noget??

har han fået tjekket om han har væske på ørene??

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

har han fået tjekket om han har væske på ørene??

Ja det er slet ikke sådan noget..

Anmeld

12. april 2011

Maise

Anonym skriver:

Ja det er slet ikke sådan noget..

ok, øv det er trist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.