voksi vs lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Giraffen

Sofia skriver:

Alfred er fra midten af marts! Jeg brugte liften indtil han var tre måneder, så var han for stor til den. Jeg ville ikke undvære liften, hvis du skal på besøg osv er det mega dejligt at kunne tage ham med op i liften (hvis folk bor i lejlighed), eller bare have ham til at ligge i liften inde i stuen osv derhjemme.

ja det ka jeg godt se nu prøver jeg lige at være fornuftig og ikke købe alt for meget udstyr og så siger alle de kloge herinde at man ligeså godt kan have begge dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

CmarianN

Sofia skriver:

Alfred er fra midten af marts! Jeg brugte liften indtil han var tre måneder, så var han for stor til den. Jeg ville ikke undvære liften, hvis du skal på besøg osv er det mega dejligt at kunne tage ham med op i liften (hvis folk bor i lejlighed), eller bare have ham til at ligge i liften inde i stuen osv derhjemme.

Kan man ikke også det med voksi (med bæreplade i) ? 

Spørger fordi jeg også selv har været i tvivl. Men har nu købt en voksi 

Anmeld

18. oktober 2011

Sofia

CmarianN skriver:

Kan man ikke også det med voksi (med bæreplade i) ? 

Spørger fordi jeg også selv har været i tvivl. Men har nu købt en voksi 

Jeg har ikke bæreplade.. er det ikke noget med de kun må have den i til de er 6 mdr?

Anmeld

18. oktober 2011

Sofia

Giraffen skriver:

ja det ka jeg godt se nu prøver jeg lige at være fornuftig og ikke købe alt for meget udstyr og så siger alle de kloge herinde at man ligeså godt kan have begge dele

Køb liften først, og vent med voksien til næste vinter? Den er for varm hen over sommeren..

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Sofia skriver:

Jeg har ikke bæreplade.. er det ikke noget med de kun må have den i til de er 6 mdr?

Uh ved ikke hvor længe de må bruge bærepladen  

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Giraffen skriver:

ok så skal man måske slet ikke være så bange for det med den 'store' barnebognskasse og den lille baby  

Nej, det skal du ikke være. Det gik fint med det hos os og hvis det bliver en varm sommer er det godt med luft omkring

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Sofia skriver:

Køb liften først, og vent med voksien til næste vinter? Den er for varm hen over sommeren..

det var også planen men nu har vi fundet barnevogn EN og der er kun voksi med og ikke lift

men nu har vi vist fundet en løsning på det hele så vi ender ud med barnevogn (odder zip letvægtsstel) + voksi (org) + lift (fra min søde faster) og så går det hele alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.