voksi vs lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Maja_4000

Begge dele (:

Vi brugte lift om natten ( indtil vi fik slyngevugge :b ) og så havde vi den også med , når vi var ude hos andre .. Posen bruger vi så i barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

LinLin

isabellamor skriver:

jeg har begge dele

godtnok en sleebee...

bruger bare ikke rigtig liften længere, fordi at den er så bøvlet at slæbe rundt på, så nu bruger vi primært sleebee.. men når det bliver sommer bliver det nok ingen af delene..

Det samme her

Jeg synes liften er så dejlig hule-agtig når de er helt små, men Adam voksede hurtigt ud af den. Købte så en sleebee for at han var pakket godt ind her til vinter (=ikke kunne sparke dynen af!) og for at have en "tag-med-seng"

Anmeld

13. april 2011

hyskystar

Vi brugte lift til han var 3 mdr også kunne han ikke hver i den mere..

Nu bruger vi så en voksi pose og har været glad for jeg havde begge dele..

Synes liften giver mere tryghed for dem i starten

Anmeld

13. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er fra oktober og vi brugte liften i 6 mdr. Kunne ikke have undværet den.

Lina er fra marts og vi bruge den i ca. 3 mdr., da den blev for varm, at ligge i om sommeren.

Anmeld

13. april 2011

chael

Begge dele

Jeg har både lift og voksi.

Kunne ikke undvære nogen af delene.

Liften brugte vi til når vi var ude og ikke lige gad slæbe barnevogn med. Så lå de i den. Og voksi til når det var tid til det kolde vejr og udendørs sovning

Jeg kunne ike undvære nogen af tingene.

*Camilla 16+0

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

MoarHvidovre skriver:

Luka er fra oktober og vi brugte liften i 6 mdr. Kunne ikke have undværet den.

Lina er fra marts og vi bruge den i ca. 3 mdr., da den blev for varm, at ligge i om sommeren.

jeg ved godt det er en gammel debat

men får selv martsbarn og er så meget i tvivl med lift/voksi

så vil bare høre hvad I så lagde hende i da liften blev for varm? jeg overvejer at nøjes med voksi og hvis både voksi og lift er for varmt om sommeren så er der ingen grund til at få liften (som jeg lige ser det)

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Giraffen skriver:

så vil bare høre hvad I så lagde hende i da liften blev for varm? jeg overvejer at nøjes med voksi og hvis både voksi og lift er for varmt om sommeren så er der ingen grund til at få liften (som jeg lige ser det)

Da liften blev for varm lagde jeg hende direkte i barnevognen. Hun synes bare, at det var deljigt, at have lidt luft omkring sig og sagde ikke noget til det

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

MoarHvidovre skriver:

Da liften blev for varm lagde jeg hende direkte i barnevognen. Hun synes bare, at det var deljigt, at have lidt luft omkring sig og sagde ikke noget til det

ok så skal man måske slet ikke være så bange for det med den 'store' barnebognskasse og den lille baby  

Anmeld

18. oktober 2011

Sofia

Begge dele! Bruger voksien nu her hvor det er koldt og han er for stor til liften! Hvis du synes det er for dyrt at købe begge dele, kan du sikkert nemt finde en brugt lift, og købe voksien fra ny!

Anmeld

18. oktober 2011

Sofia

Giraffen skriver:

Alfred er fra midten af marts! Jeg brugte liften indtil han var tre måneder, så var han for stor til den. Jeg ville ikke undvære liften, hvis du skal på besøg osv er det mega dejligt at kunne tage ham med op i liften (hvis folk bor i lejlighed), eller bare have ham til at ligge i liften inde i stuen osv derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.